Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z automatem
Autor Wiadomość
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 30-03-2012, 12:48   problem z automatem

Mam taki problem Panowie, otóż po włożeniu automatu w miejsce manualnej skrzyni pojawił się problem przy starcie z L rusza z jedynki przy starcie z 2 rusza z dwójki przy starcie z D rusza z trójki, dodam iż overdrive nie jest podłączony bo.... Za dużo gimnastyki z kablami, czy musie być to podłączone czy wystarczy ten zawór od overdrivu w jakąś pozycję ustawić
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 30-03-2012, 14:07   

Sprawdzałeś jadąc i przerzucając L>>2>>D :?: to normalka. Czy sprawdzałeś jadąc na D :?: wtedy wyczujesz jak zmieniają się biegi "1" jest krótka "2" dość długa to samo "3" itd. Aby wyczuć zmianę potrzebna jest długa prosta droga. Overdriv służy do "przełączenia" nadbiegu-przydatne przy wyprzedzaniu i "jeździe sportowej" tzn jedziesz tylko do "3" i samochód jest bardziej dynamiczny i większy wir w baku i większe obroty silnika. "Przyspieszacz" jest też pod pedałem gazu-->> chyba nigdy już nie zapamiętam jak to się zwie :?
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 30-03-2012, 17:10   

jabol66 napisał/a:
przy starcie z D rusza z trójki
opisz to dokładniej
jeśli nie czujesz wtedy zmian przełożeń to po prostu jest źle wyregulowana linka od skrzyni na pompie wtryskowej, albo już sama skrzynia prześlizguje
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 31-03-2012, 00:38   

jawaldek napisał/a:
Sprawdzałeś jadąc i przerzucając L>>2>>D :?: to normalka. Czy sprawdzałeś jadąc na D :?: wtedy wyczujesz jak zmieniają się biegi "1" jest krótka "2" dość długa to samo "3" itd. Aby wyczuć zmianę potrzebna jest długa prosta droga. Overdriv służy do "przełączenia" nadbiegu-przydatne przy wyprzedzaniu i "jeździe sportowej" tzn jedziesz tylko do "3" i samochód jest bardziej dynamiczny i większy wir w baku i większe obroty silnika. "Przyspieszacz" jest też pod pedałem gazu-->> chyba nigdy już nie zapamiętam jak to się zwie :?


to sie zwie kick down, czyli tumaczac kopniecie w dol
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 31-03-2012, 13:01   

Panowie jest tak jak napisałem, czuje i wiem jak automat zmienia biegi a ten zmienia tylko wtedy jak zmienie ja z D na 2 lub z 2 na 1 lub odwrotnie, poprostuz 1 na 2 z 2 na d. Auto to 30V6 nie diesel. I na pewno sam nie zmienia biegów tylko jaki jest D,2 lub L to z takiego rusza i takim się porusza
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 31-03-2012, 13:35   

jabol66 napisał/a:
Auto to 30V6 nie diesel
quśwa ale pojemność :wink: a rodzaj paliwa nie ma różnicy dla skrzyni. W awatarze masz napisane 2,8 TD
jabol66 napisał/a:
skrzyni pojawił się problem przy starcie z L rusza z jedynki przy starcie z 2 rusza z dwójki przy starcie z D rusza z trójki
to w czym problem ?? w Automacie jak masz na "D" ruszasz i tak z "1" tyle że skrzynia sama przerzuca i dojdzie do najwyższego biegu. Przy "L" wyrwiesz silnik z ramy a skrzynia i tak nie przełączy na wyższy bieg to samo przy "2"
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 01-04-2012, 13:51   

nie rozumiemy się właśnie tu mam problem jak wzucam na D i próbuje ruszyć to tak jak bym z 3 na półsprzęgle ruszał i nie zmienia biegów bo już jest na najwyższym odrazu przy ruszaniu. Jak wrzucam 2 to tak jak bym z dwójki ruszał i też nie zmienia biegu bo jest na drugim odrazu po wrzuceniu i zarówno z niego rusza jak i jedzie cały czas jeżeli wrzucę na L to wtedy czuje kopyto bo rusza z jedynki no ale jego normalna charakterystyka nie pozwala zmieniać biegu na wyższy. Więc moje pytanie jest taki czy wie ktoś w czym jest problem bo jak (obojętne czy jade czy nie) wrzucam na D to auto jest na 3 biegu, jakj 2 to na dwójce a jak L to na jedynce(tu akurat jest ok)
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 02-04-2012, 20:46   

jabol66 napisał/a:
Więc moje pytanie jest taki czy wie ktoś w czym jest problem
byłoby łatwiej jakbyś podał który typ skrzyni tam wrzuciłeś, rocznik itp. :p
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 03-04-2012, 19:36   

skrzynia jest 95 rok ale mam tez z97 po lifcie i jest taka sama
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.