hamulce w v6 24v E54 oraz TCL |
Autor |
Wiadomość |
ddevils
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 v6 24 1993r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 10 Skąd: Minsk Mazowiecki
|
Wysłany: 04-04-2012, 13:39 hamulce w v6 24v E54 oraz TCL
|
|
|
1.HAMULCE potrzebuje konstruktywnej rady -bylem u dwóch mechaników i za żadne skarby nie potrafią zdiagnozować przyczyny problemu.
podczas hamowania wpada mi pedał w podłogą musze kilka ładnych razy do pompowac żeby mocniej złapał - jest to na maxa niebezpieczne podczas jazdy.
pompa byla sprawdzana jest ok żadnego problemu, płynu nie ubywa a auto nie hamuje:(
jeden z mechaników zwrócił mi uwage na abs mianowicie w momencie kiedy sie włacza idzie pedał do góry nie ma bicia w pedał tylko idzie do góry może cos uklad abs ma na to wpływ?
2.TCL- czy na terenie i w okolicach Warszawy lub Siedlec potrafi mi ktos polecic mechanika który to ogarnie palą się diody pomarańsczowa i zielona - włacznik nic nie reaguje
dzieki i pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez ddevils 04-04-2012, 22:35, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
|
|
|
 |
ddevils
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 v6 24 1993r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 10 Skąd: Minsk Mazowiecki
|
Wysłany: 04-04-2012, 14:13
|
|
|
były odpowietrzane mechanik przepompował z 10 litrów płynu żeby sprawdzic pompę i odpowietrzyl na koniec i dalej lipa |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
|
|
|
 |
ddevils
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 v6 24 1993r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 10 Skąd: Minsk Mazowiecki
|
Wysłany: 04-04-2012, 14:25
|
|
|
Nagle,dłuzej postał i pedał zaczał wpadac wczesniej noralnie dobrze hamował.
wszyscy rozkładaja rece a tym bardziej ja. Faktem jest że takim autem nie da sie jeżdzic normalnie:( |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
|
|
|
 |
ddevils
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 v6 24 1993r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 10 Skąd: Minsk Mazowiecki
|
Wysłany: 04-04-2012, 16:07
|
|
|
dzięki natomiast ten mechanik raczej wie co robi juz w poprzedniej Accordeonie z abs odpowietrzał i robił to dokładnie jak w opisach.
zaczynam sie zastanawiac czy jakas sekcja nie jest walnieta tylko pytanie czy na pompie powinno to wyjść ponieważ podczas diagnostyki pompy nie wyszło
obie sekcje na pompie działały bez zarzutu. |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 05-04-2012, 18:35
|
|
|
Jak chcesz sprawdzić szybko ABS, to wypnij obojętnie którą wtyczkę i jedź na jazde próbną, zobaczysz czy dzieje sie to samo z hamulcami, nie zważaj uwagi wtedy na kontrolkę od abs-u |
|
|
|
 |
ddevils
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 v6 24 1993r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 10 Skąd: Minsk Mazowiecki
|
Wysłany: 28-04-2012, 21:47
|
|
|
Frost a same bezpieczniki od ABS nie wystarczą -wtedy teoretycznie nie pwinien działac abs |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-04-2012, 22:12
|
|
|
według schematów bezpiecznik powinien wystarczyć do uniemożliwienia pracy układu ABS chodź ja bym zrobił tak jak napisał Frost bo szybciej odpiąć wtyczki pod maską niż szukać bezpiecznika który jeżeli jest pod maską to jest jeszcze przykręcony pewnie jeżeli to jeden z tych dużych bezpieczników |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|