 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero II - który diesel lepszy: 2.5 czy 2.8 ? |
Autor |
Wiadomość |
miszaa
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2005 1.6 98 kM automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 13 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-04-2012, 13:02 Pajero II - który diesel lepszy: 2.5 czy 2.8 ?
|
|
|
Witajcie koledzy
Zamierzam kupić Pajero II rocznik od 1998 z ASB.
Który z diesli jest bardziej niezawodny?
- 2500 ccm?
czy
- 2800 ccm?
Jakie są ich wady i zalety?
Pozdrawiam
miszaa |
_________________ Pozdrawiam
miszaa |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-04-2012, 13:25 Re: Pajero II - który diesel lepszy: 2.5 czy 2.8 ?
|
|
|
miszaa napisał/a: | Witajcie koledzy
Który z diesli jest bardziej niezawodny?
miszaa |
Najczęściej ten, który sie nie psuje
albo druga wersja: ten którego nie mamy.
Jeden i drugi jest dobry. Dużo zależy od użytkownika. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
zzt
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5TD V40
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: Jaworzno/Kraków
|
Wysłany: 09-04-2012, 17:47
|
|
|
Cześć
Przed kupnem mojego też miałem dylemat 2,8 czy 2,5 (pierwszy ma rozrząd na łańcuchu i jest mocniejszy ale drugi troszkę mniej pali)
Niestety rzeczywistość poszukiwania wymarzonego samochodu w tym wieku okazała się okrutna, kolejne samochody miały skorodowane ramy, dyfry pełne wody, kierownicę w dziwnym miejscu, brak SS lub wiele innych problemów.
Więc gdy znalazłem ten jeden jedyny "kompromis" już wcale nie grymasiłem jaki ma mieć silnik (ważne że zapalał bez problemów w czasie największych mrozów)
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-04-2012, 20:00
|
|
|
Jeśli 2,5 w LONG-u to nieporozumienie, a reszta zależy od prawdomówności byłego "właściciela" a znaleźć Takiego to niemalże jak trafić "6" w totolotka ja miałem to szczęście i znalazłem takiego. Dużym plusem jest jak znajdziesz sprzedającego z Twojego terenu-->> może się obawiać Twojej wizyty to i powie wszystko jak na spowiedzi. Na pewno jak już kupisz zmieniaj wszystkie płyny ustrojowe wraz z filtrami. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
miszaa
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2005 1.6 98 kM automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 13 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-04-2012, 20:35
|
|
|
Dziękuję za pomoc
Ile tys. km. wytrzymuje łańcuszek rozrządu w 2.8 ?
Gdzie mogę znaleźć opis budowy tych silników?
Po czym poznać, że jest skrzynia SS?
Pozdrawiam
miszaa |
_________________ Pozdrawiam
miszaa |
|
|
|
 |
pantonik1
Mitsumaniak
Auto: Pajero III 3.2 DI-D Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: 24-04-2012, 18:44 jaki?
|
|
|
Ja mam 2.5 ES i pewnie bym kupił z ogromną przyjemnością 2.8 SS, ale te które widziałem, są w gorszym stanie od mojego, który przez te wszystkie lata, został już całkiem fajnie podremontowany Jak kolega wcześniej pisał: jak ci się uda znaleźć 2.8 SS - to fajowo i gratuluję! Ale, jeśli się uprzesz przy wytłuczonym 2.8 a miałbyś okazje w całkiem dobrym stanie kupić 2.5 - to jak kupisz tłuka, to będziesz płakał w ciemnym pokoju i nikomu się do tego nie przyznasz! Bo remonty nie należą do najtańszych i o tym pamiętaj, wybierając swoje cudeńko - inaczej mówiąc własną Misie SS będzie miał więcej przełożeń na reduktorze. Wpisz sobie w wyszukiwarkę, tematów było już kilka, z pewnością doczytasz o wiele więcej cennych informacji - również. Pozdrawiam |
_________________ O samochód należy dbać tak samo, jak o kobietę! - bądź bardzo podobnie:-) pantonik1 |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 24-04-2012, 21:43
|
|
|
Zobacz na reduktor 2H,4H, 4HLc, 4LLc to SS (i na liczniku tam gdie kontrolki z napędami też jest napis super select)
2H,4H, 4L to ES
A 2,8 nie pali wiele więcej od 2,5 a niutków duuuuuuużo więcej co przydaje się w terenie, ale tak jak wszyscy Ci doradzają to co znajdziesz mniej zmęczone to będzie lepsze,ja osobiście szukałbym 2,8 tylko ale oba silniki mają podobną budowę (z tego co wiem), mają przeciwwagi i takie pierdoły co się po czasie psują |
|
|
|
 |
Goliasz
Forumowicz
Auto: Pajero I wagon 3000 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 70 Skąd: Wielkopolska/powiat śremski
|
Wysłany: 27-04-2012, 09:01 Re: Pajero II - który diesel lepszy: 2.5 czy 2.8 ?
|
|
|
miszaa napisał/a: | Witajcie koledzy
Zamierzam kupić Pajero II rocznik od 1998 z ASB.
Który z diesli jest bardziej niezawodny?
- 2500 ccm?
czy
- 2800 ccm?
Jakie są ich wady i zalety?
Pozdrawiam
miszaa |
Witam,
tak się składa, że mam na sprzedaż Pajero 2,8TD GLS wagon, ale rocznik 1996 i MSB.
Z silnikiem nigdy nie miałem żadnych problemów poza świecami żarowymi, których komplet wymieniłem i jest ok.
Nie chciałbym robić z tego postu oferty, bo zaraz dostanę ostrzeżenie.
Jakbyś był zainteresowany, pisz na PW, mogę podesłać zdjęcia, opis.
Silnik 2,8 TD jest naprawdę przyjemny - do 100 km zbiera się całkiem nieźle, spalanie jak na takiego kolosa jest do przyjęcia - na trasie udało mi się zejść nawet do 8-9 l/100 km.
Pozdrawiam. |
_________________ "How I've waited for you to come
I've been here all alone
Now that you've arrived
Please stay a while
And I promise I won't keep you long
I'll keep you forever"
 |
|
|
|
 |
|
|