Rolka zwrotna paska wieloklinowego |
Autor |
Wiadomość |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 24-03-2012, 19:45
|
|
|
Dzisiaj wymieniłem łożysko w tej rolce metodą dorobienia tulejki - koszt 30zł u tokarza i jest jakby lepiej ale nadal mi coś tam szumi i delikatnie pojękuje i strasznie mnie to wkurza . Chwytając koło od pompy wspomagania ma odczuwalny luz boczny a tak chyba nie powinno być ? Już nie wiem co to może być bo ciężko zlokalizować źródło - pozostaje łożysko pompy lub może alternator albo jego napinacz - dużo rzeczy do wymiany . Chyba zacznę głośniej radia słuchać |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
SirSinner
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 98r
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Cze 2008 Posty: 93 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-03-2012, 00:52
|
|
|
Ja zrobiłem w zeszłym tygodniu podobnie i też dorobiłem tulejkę do rolki, koszt: 16 PLN łożysko + 2o PLN tulejka.
A dla potomnych jak by ktoś chciał zmieniać u siebie w 2,5 V6, poniżej wymiary:
Niestety tulejkę mierzyłem już założoną więc wewnętrzne wymiary mogą być troszkę niedokłądne. |
|
|
|
 |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 05-04-2012, 15:26
|
|
|
Jak myślicie, lepiej jest zrobić regenerację oryginalnego koła czy kupić u JAPANEZE plastikowy zamiennik na łożysku NSK? Przy regeneracji obawiam się, aby przy toczeniu coś żle nie poszło i koło miałoby bicie. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
ziutoon
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 111 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-04-2012, 16:09
|
|
|
U mnie kolo nie ma bicia ale niestety lozysko juz zaczelo znowu szumiec. Chyba brak tych metalowych oslon spowodowal przedwczesne zuzycie. Mozliwe ze dostala sie tam woda. Szukam teraz lozyska ktore byloby lepiej zabezpieczone. |
_________________ Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany
Citroen C4 Grand Picasso |
|
|
|
 |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 05-04-2012, 17:50
|
|
|
Na zdjęciach zamieszczonych przez SirSinner widać zabezpieczający segier. Czy tak jest w oryginale czy to wstawiamy po przeróbce, aby tuleja się nie przesuwała? |
|
|
|
 |
ziutoon
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 111 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-04-2012, 06:35
|
|
|
W oryginale tuleja jest tak zrobiona ze z obu stron ma kolnierz. Tuleja jest bieznia dla lozyska. Kilka postow wczesniej jest foto rozebranej calkowicie tuleji. To zabezpieczenie wklada sie pozniej aby dorobiona tuleja nie wysunela sie z lozyska. |
_________________ Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany
Citroen C4 Grand Picasso |
|
|
|
 |
SirSinner
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 98r
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Cze 2008 Posty: 93 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-04-2012, 14:39
|
|
|
Ja jeżdżę puki co 2 tydzień i jak na razie uwag brak.
Tulejkę mam tak skonstruowaną że w razie W w 5 minut i łożysko mam wymienione na nowe. |
|
|
|
 |
chrisnewmann
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 v6 Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 49 Skąd: Ropczyce
|
|
|
|
 |
spown
Mitsumaniak ^^^^^^^^^^^

Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 625 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-04-2012, 18:48
|
|
|
mi sę wydaje, że jak najbardziej |
_________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat... |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 13-04-2012, 19:07
|
|
|
cena troche wygórowana... |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
malina_drizzt
Forumowicz

Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 453 Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
|
Wysłany: 13-04-2012, 19:54
|
|
|
Ja kupiłem miesiąc temu. Dzisiaj założona z paskiem mitsuboshi.
Pasuje bez żadnych uwag.
Sprzedawca powiedział, że powinno 100tys. km wytrzymać, a jak będzie zobaczymy.
Łożysko faktycznie NTN Japan. |
_________________ ...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24341 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-04-2012, 22:44
|
|
|
malina_drizzt napisał/a: | Łożysko faktycznie NTN Japan | te od japaneze są 2x tańsze - łożysko Nachi - też japan (bardzo porządne zresztą) |
|
|
|
 |
malina_drizzt
Forumowicz

Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 453 Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
|
Wysłany: 13-04-2012, 23:17
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | malina_drizzt napisał/a: | Łożysko faktycznie NTN Japan | te od japaneze są 2x tańsze - łożysko Nachi - też japan (bardzo porządne zresztą) |
Pewnie masz rację, ale wydawało mi się, że jakiś czas temu pytałem Japaneze i dostępny był tylko oryginał.
Myliłem się. |
_________________ ...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24341 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-04-2012, 22:47
|
|
|
malina_drizzt napisał/a: | jakiś czas temu pytałem Japaneze | jeszcze 1.5 roku temu tak było |
|
|
|
 |
|