Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rolka zwrotna paska wieloklinowego
Autor Wiadomość
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 24-03-2012, 19:45   

Dzisiaj wymieniłem łożysko w tej rolce metodą dorobienia tulejki - koszt 30zł u tokarza i jest jakby lepiej ale nadal mi coś tam szumi i delikatnie pojękuje i strasznie mnie to wkurza :evil: . Chwytając koło od pompy wspomagania ma odczuwalny luz boczny a tak chyba nie powinno być ? Już nie wiem co to może być bo ciężko zlokalizować źródło - pozostaje łożysko pompy lub może alternator albo jego napinacz - dużo rzeczy do wymiany :( . Chyba zacznę głośniej radia słuchać :-)
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
SirSinner 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 98r
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 93
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-2012, 00:52   

Ja zrobiłem w zeszłym tygodniu podobnie i też dorobiłem tulejkę do rolki, koszt: 16 PLN łożysko + 2o PLN tulejka.

A dla potomnych jak by ktoś chciał zmieniać u siebie w 2,5 V6, poniżej wymiary:


Niestety tulejkę mierzyłem już założoną więc wewnętrzne wymiary mogą być troszkę niedokłądne.
 
 
PIOTR_FOTO 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 152
Skąd: Łuków
Wysłany: 05-04-2012, 15:26   

Jak myślicie, lepiej jest zrobić regenerację oryginalnego koła czy kupić u JAPANEZE plastikowy zamiennik na łożysku NSK? Przy regeneracji obawiam się, aby przy toczeniu coś żle nie poszło i koło miałoby bicie.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 05-04-2012, 15:32   

pare osób ma to koło od japaneze i nie słyszałem złych opinii
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
ziutoon 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 111
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-04-2012, 16:09   

U mnie kolo nie ma bicia ale niestety lozysko juz zaczelo znowu szumiec. Chyba brak tych metalowych oslon spowodowal przedwczesne zuzycie. Mozliwe ze dostala sie tam woda. Szukam teraz lozyska ktore byloby lepiej zabezpieczone.
_________________
Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany :(
Citroen C4 Grand Picasso
 
 
PIOTR_FOTO 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 152
Skąd: Łuków
Wysłany: 05-04-2012, 17:50   

Na zdjęciach zamieszczonych przez SirSinner widać zabezpieczający segier. Czy tak jest w oryginale czy to wstawiamy po przeróbce, aby tuleja się nie przesuwała?
 
 
ziutoon 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 111
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-04-2012, 06:35   

W oryginale tuleja jest tak zrobiona ze z obu stron ma kolnierz. Tuleja jest bieznia dla lozyska. Kilka postow wczesniej jest foto rozebranej calkowicie tuleji. To zabezpieczenie wklada sie pozniej aby dorobiona tuleja nie wysunela sie z lozyska.
_________________
Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany :(
Citroen C4 Grand Picasso
 
 
SirSinner 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 98r
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 93
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-04-2012, 14:39   

Ja jeżdżę puki co 2 tydzień i jak na razie uwag brak.

Tulejkę mam tak skonstruowaną że w razie W w 5 minut i łożysko mam wymienione na nowe.
 
 
chrisnewmann 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 v6 Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 49
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 11-04-2012, 21:18   

Witam,
Panowie proszę powiedzcie co o tym myślicie:
http://allegro.pl/napinac...2268703171.html
??
warto czy nie bardzo? :roll:
_________________

 
 
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-04-2012, 18:48   

mi sę wydaje, że jak najbardziej
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 13-04-2012, 19:07   

cena troche wygórowana...
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
malina_drizzt 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 453
Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
Wysłany: 13-04-2012, 19:54   

chrisnewmann napisał/a:
Witam,
Panowie proszę powiedzcie co o tym myślicie:
http://allegro.pl/napinac...2268703171.html
??
warto czy nie bardzo? :roll:

Ja kupiłem miesiąc temu. Dzisiaj założona z paskiem mitsuboshi.
Pasuje bez żadnych uwag.
Sprzedawca powiedział, że powinno 100tys. km wytrzymać, a jak będzie zobaczymy. :)
Łożysko faktycznie NTN Japan.
_________________
...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24341
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-04-2012, 22:44   

malina_drizzt napisał/a:
Łożysko faktycznie NTN Japan
te od japaneze są 2x tańsze - łożysko Nachi - też japan (bardzo porządne zresztą)
 
 
malina_drizzt 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 453
Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
Wysłany: 13-04-2012, 23:17   

Krzyzak napisał/a:
malina_drizzt napisał/a:
Łożysko faktycznie NTN Japan
te od japaneze są 2x tańsze - łożysko Nachi - też japan (bardzo porządne zresztą)

Pewnie masz rację, ale wydawało mi się, że jakiś czas temu pytałem Japaneze i dostępny był tylko oryginał.
Myliłem się. :)
_________________
...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24341
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-04-2012, 22:47   

malina_drizzt napisał/a:
jakiś czas temu pytałem Japaneze
jeszcze 1.5 roku temu tak było
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.