 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Artykuły prasowe na temat VR-4 Galant/Le-wyszperane w necie. |
Autor |
Wiadomość |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 21-03-2012, 15:30 Artykuły prasowe na temat VR-4 Galant/Le-wyszperane w necie.
|
|
|
Znalazłem w necie kilka ciekawych stron artykułu na temat VR-4 Galant/Legnum.U mnie niestety cienko z angielskim .Swinks napewno zna te twarze. Może ktoś przetłumaczy?W polskiej prasie nic nie można znaleźć ,chyba że coś przeoczyłem.
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 21-03-2012, 20:07
|
|
|
O rany, a gdzieś to wynalazł????
Toż to z początków klubu. Normalnie prehistoria. Oczywiście dobrze mi znane twarze: wodjno, SGHOM, BraindG, physician (niestety zmarł rok temu ), Big Ian, kieran, enigma. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-03-2012, 22:03, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 21-03-2012, 20:13
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | O rany, a gdzieś to wynalazł????
Toż to z początków klubu. Normalnie prehistoria. Oczywiście dobrze mi znane twarze: wodjno, SGHOM, BraindG, physician (niestety zmarł rok temu ), Big Ian, kieran, enigma. |
Jakoś tak się szwędało po necie i wpadło do mnie Tak prawdę powiedziawszy z rosyjskiego klubu VR-4,jest tam wiele ciekawych informacji.
Czy masz może jakieś artykuły na temat VR-4 w angielskiej prasie powinno być tego sporo?
W przesłanym materiale chodzi o sprawdzenie osiągów?
[ Dodano: 21-03-2012, 20:25 ]
swinks_UK napisał/a: | physician (niestety zmarł rok temu |
Współczuję z powodu śmierci kolegi |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-03-2012, 22:04, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 21-03-2012, 20:38
|
|
|
To była jedna z pierwszych imprez CVR w 2004. Wtedy było zaledwie kilku świrusów i chodziło o porównanie rzeczywistych osiągów w praktyce.
Najszybszy na 1/4 był enigma (Dave), potem pezza (Derek). Obaj mieli mierzone czasy 0-100km/h poniżej 5s. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 22-03-2012, 09:19
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Najszybszy na 1/4 był enigma (Dave), potem SGHOM (Derek). Obaj mieli mierzone czasy 0-100km/h poniżej 5s. |
Czyli kombi (Legnum) pokonało sedana (Galanta VR-4)?Myślałem,że będzie odwrotnie? |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-03-2012, 22:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 22-03-2012, 10:15
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | Najszybszy na 1/4 był enigma (Dave), potem pezza (Derek). Obaj mieli mierzone czasy 0-100km/h poniżej 5s. |
Czyli kombi (Legnum) pokonało sedana (Galanta VR-4)?Myślałem,że będzie odwrotnie? |
Wyniki zależały raczej od stopnia tuningu auta
Z tego co pamiętam vr4 Dave'a miał wtedy najbardziej zaawansowany stopień modyfikacji. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 22-03-2012, 12:06
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | piotrkor1 napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | Najszybszy na 1/4 był enigma (Dave), potem SGHOM (Derek). Obaj mieli mierzone czasy 0-100km/h poniżej 5s. |
Czyli kombi (Legnum) pokonało sedana (Galanta VR-4)?Myślałem,że będzie odwrotnie? |
Wyniki zależały raczej od stopnia tuningu auta
Z tego co pamiętam vr4 Dave'a miał wtedy najbardziej zaawansowany stopień modyfikacji. |
To dopiero jazda,żyć nie umierać !!!!!!!!!
Pamiętasz może jakie to były modyfikacje? |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-03-2012, 22:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 25-03-2012, 11:54
|
|
|
piotrkor1,
fajne znalezisko, masz to w dobrej kopi?? mógłbyś mi wysłać na maila??
podczas jednego z pierwszych spotów z vr4 UK bylem w lekkim szoku jak zorientowałem się jaka jest średnia wieku, byla bardziej po tej 'emeryckiej' stronie (patrz SGHOM/Derek), parę osób było w wieku mojego ojca, może nawet dziadka , taka ciekawostka.
[ Dodano: 25-03-2012, 12:03 ]
swinks_UK napisał/a: |
Najszybszy na 1/4 był enigma (Dave), potem SGHOM (Derek). Obaj mieli mierzone czasy 0-100km/h poniżej 5s. |
Jesteś pewien?? cały czas SGHOM mówi na każdym spocie ze to on miał najszybsze vr4 znane na świecie (z papierami na to), zresztą na jednej z tych stron jest to potwierdzone, wiec ja już się gubię co jest jak. |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-03-2012, 22:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 26-03-2012, 08:21
|
|
|
adaxo napisał/a: | fajne znalezisko, masz to w dobrej kopi?? mógłbyś mi wysłać na maila?? |
Cześć kolego!Mówisz i masz!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 26-03-2012, 21:08
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | adaxo napisał/a: | fajne znalezisko, masz to w dobrej kopi?? mógłbyś mi wysłać na maila?? |
Cześć kolego!Mówisz i masz!! |
Dzieki wielkie |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 26-03-2012, 21:55
|
|
|
adaxo napisał/a: |
Jesteś pewien?? cały czas SGHOM mówi na każdym spocie ze to on miał najszybsze vr4 znane na świecie (z papierami na to), zresztą na jednej z tych stron jest to potwierdzone, wiec ja już się gubię co jest jak. |
No przeciez masz oficjalne wyniki dragu na ostatnim zamieszczonym screenie.
A Derek, o ile pamietam, to chwalił się najszybszym standardowym vr4, a nie dłubanym. A jego rekord był na Santa Pod. Tutaj przegrał z Davem.
Najbardziej zaawansowaną dłubaninę miał Dave (enigma) oraz Barry (BraindG) w tym czasie. Barry też był pierwszy który zrobił konwersje na pojedyncze turbo (Garrett GT3067).
No faktycznie, pierwsze wrażenie z poznania ekipy CVR4 jest dziwne... normalnie jak ze zlotu Harleyowców - panowie w średnim wieku, widoczne brzuszki
[ Dodano: 26-03-2012, 21:09 ]
Acha, Derek używał przez długi czas NOS'a, który potem przygarnął Mark4, ale w końcu go nie założył. Stąd miał tak dobre wyniki na 1/4. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-04-2012, 21:49
|
|
|
Ja tez mam podtlenek, ale nie zauwazylem zeby mi sie lepiej zbieral.
Taniej za to jezdzi *wink wink* |
|
|
|
 |
|
|