 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carisma TD] brak mocy ?? dziwny problem. |
Autor |
Wiadomość |
biedrzyk
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2012 Posty: 5 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 03-05-2012, 15:08 [Carisma TD] brak mocy ?? dziwny problem.
|
|
|
Witam Państwa !
Auto zapala ładnie, równo pracuje, fakt na jałowym biegu często ma obroty ok. 1200 - 1100 także odrobinę za dużo.
Otóz mam taki problem, ze nie ma mocy. Więcej jak 120 km/h nie rozpędzi niestety. Lda czyszczony, EGR tez, świece dobre, intercooler wlasnie czyściłem.Wtryski regenerowane przed zimą, Sprawdzałem błędy i wyszło :
12- dźwignia przestawiacza potencjometru
15- napięcie akumulatora
17-czujnik ruchu iglicy
18-czujnik prędkosci jazdy
34-czujnik temperatury powietrza zasycanego
51-zawór elektromagnetyczny ( korekcji wtrysku ) ( mam nowy, takze dziala na pewno )
45,53,54-przekaźnik świec żarowych
Dodam jeszcze , że raz nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności carisma zassala "chrzczonej ropy" otóż, miało to byc sprawdzone źródlo, okazalo sie ze gosc dolał wody, carisma zgasła, wypompowalem z baku wodę, zalalem ON , odpalila, chwilę że tak powiem brzydko popracowala, ale po chwili wrócilo wszystko do normy, po tym fakcie zauwazylem spadek mocy . Warto dodac, ze przed tym zalaniem wodą Carisma byla w "troszkę" lepszej kondycji, ale to nadal nie to samo ... bo turbo raz się załączało , raz nie . Przepraszam za chaos, ale jak cos mi do głowy przychodzi to po prostu dodaje to do postu, czym więcej info - łatwiej zdiagnozować ! Filtry wymienilem po tym zalaniu wodą, wtryski regenerowane były wcześniej . Około 7 miesięcy temu.
Sprawdzałem napięcie na świecach , na jednej 11,1 a na pozostalych 11,4 . Wyczytałem ze ma wynosić 11 ? Ale równo 11? czy nie mniej niż 11. ?
Mozecie mi pomóc? nie wiem gdzie szukać pomocy, autem nie da się jeździć ... jedyny plus to spalanie : 5,3 l / 100 ( autentycznie ) ... !!
34 - rozumiem ze wchodzi w grę tylko wymiana , jak sprawdzić czy w ogóle działa ??
jeszcze jedno, wyczytałem ze sprawdzic turbinę można poprzez wkręcenie do 4 tys obr i ściśnięcię węża od IC , powinien się napompowac, u mnie niby tak jest ale bardzo slabo sie pompuje, jak domowym sposobem sprawdzic turbo ??
Odkręciłem katalizator, przejechalem się nie widać różnicy w mocy, także to nie wina katalizatora.Wiecie co mnie ciekawi? Ze auto nie dymi, kiedys po przekroczeniu 2 tys zostawiala czarną chmure za soba, a teraz zero dymu. Wydech przepuszcza, takze dolot zapchany?
Myślę, że czujnik położenia iglicy i czujnik temp powietrza zasysanego tutaj sa przyczyna braku mocy, ale czekam na Wasze opinie !
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|