Źle złożony aparat zapłonowy, jak naprawić? |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-05-2012, 22:45
|
|
|
polaff napisał/a: | Dodam że tak było od dnia zakupu - ciśnienie sprężania pomierzone po ~~12 +/- 0,1 |
Gdzies musi byc haczyk i przyczyna drgań , temat do przerobienia |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 04-05-2012, 22:49
|
|
|
też tak myślę, ale trzeba pewnie sporo czasu na to poświęcić no i upieram się przy swoim, że w tym przypadku Krzyżak nie ma racji |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-05-2012, 11:30
|
|
|
Ja też nie wierzę że to na ciepłym silniku
Jak zobaczę RPM i będzie tam ok.650 to chylę czoła
U mnie na zimno jak jest na "ssaniu" to ta woda by nawet nie drżała (tu taki lekki żarcik) |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 05-05-2012, 17:02
|
|
|
Ok, jestem po regeneracji modułu, znalazłem gościa w zielonej górze co to robi. Podjechałem, szybka podmianka na moduł zregenerowany, ale stwierdził że cewka też jest do wymiany. Że cewka powoli pada. Ktoś wie jak to sprawdzić? (w sumie naciągnąć na kase chyba nie chciał, bo przyznał że cewki nie ma aktualnie dostępnej) |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-05-2012, 20:01
|
|
|
komarsnk napisał/a: | Ja też nie wierzę że to na ciepłym silniku |
Nikt ci nie każe w to wierzyć , do ukrycia nic nie mam , takie sa fakty |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 05-05-2012, 20:33
|
|
|
deejay napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Ja też nie wierzę że to na ciepłym silniku |
Nikt ci nie każe w to wierzyć , do ukrycia nic nie mam , takie sa fakty |
Dziś u Deejay, robiliśmy ten sam test u mnie przy 650 obrotach ten sam efekt |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 08-05-2012, 18:24
|
|
|
regeneracja aparatu :
palec i kopułka - 160zł
regeneracja modułu - 180zł
nowa cewka - 240zł
jeżdżenia za częściami nawet nie licze, ale wyszło ponad 600zł.
Przynajmniej teraz cały aparat jak nowy, mam nadzieję że nie zrobi mi niespodzianki.
Galancisko odpaliło od razu i teraz silniczek chodzi mega równiutko.
Może za niedługo się jeszcze skuszę na wymiane świec i może przewodów.
PS na ironie, jak galant stał w garażu to jeździłem lancerem 1.3, w niedziele i w nim padł aparat zapłonowy.. złośliwość rzeczy martwych. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
|