Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
gaśnięcie podczas nauki wolnych obrotów
Autor Wiadomość
hryc90 
Nowy Forumowicz

Auto: ecilipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 19
Skąd: elbląg
Wysłany: 07-05-2012, 18:21   gaśnięcie podczas nauki wolnych obrotów

witam. znowu mam mały problem... mianowicie podczas nauki wolnych obrotów mitsu zgasł. nie zdążył się nawet włączyć wentylator. teraz po odpaleniu od razu gaśnie :evil: nie wiecie co się z nim dzieje?
 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-05-2012, 08:25   

hryc90, wymontuj silniczek krokowy i sprawdź rezystancje na poszczególnych powinna być 30 ohm na sąsiednich pinach i około 60 na skrajnych pinach. Powinien trzymać normalnie obroty, nie powinno być takiej sytuacji. Sprawdź to
 
 
 
hryc90 
Nowy Forumowicz

Auto: ecilipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 19
Skąd: elbląg
Wysłany: 08-05-2012, 18:15   

dzięki za pomoc. mierzyłem opór ale wszędzie jest 0 :? czyżby był spalony? skoczę niedługo do kumpla i pożyczę 2 miernik. chodź mój wydawał się być sprawny... dziś po resecie ecu obroty wahały się od 1000-1500. więc będzie chyba tak jak pisałeś. szkoda, krokowy 200zł na allegro :|

[ Dodano: 08-05-2012, 19:07 ]
mój miernik niestety jest spalony... zmierzyłem kumpla miernikiem analogowym rezystancje i oto wyniki: 1:2-0,7d 2:3-0,7d 1:3-1,3d 4:5-0,7d 5:6-0,7d 5:6-1,3d
d- 1 działka na wyświetlaczu analogowym
1-6 piny w złączu
wychodzi na to, że silniczek jest sprawny. w ciągu dalszym jetem w punkcie wyjścia :doubt:
 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 09-05-2012, 12:11   

a miałeś problemy typu jak zgasł na rozgrzanym to problem z odpaleniem? strzelał z wydechu Tobie?
 
 
 
hryc90 
Nowy Forumowicz

Auto: ecilipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 19
Skąd: elbląg
Wysłany: 09-05-2012, 20:47   

kicek86 miałem tak, że zgasł w trakcie nauki i później gasł po każdym odpaleniu.

ale panowie wszystko jest już w porządeczku! :mrgreen:

kupiłem spray z k2 do czyszczenia przepustnic, wyczyściłem dokładnie każdy element przepustnicy a resztę sprayu zutylizowałem w kolektor ssący. Jak już wszystko złożyłem do kupy, odkręciłem śrubę od obrotów o jakieś 1/2 obrotu i wziąłem się za kolejną naukę obrotów... i efekt bardzo mile mnie zaskoczył. silniczek pracuje równo 900rpm czy zimny czy ciepły, po prostu sprawdzony w 100%.

kicek86, dziękuję za zainteresowanie moim problemem, i za chęć udzielenia pomocy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.