 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[cari 1.8 GDI] Więcej mocy |
Autor |
Wiadomość |
radek8622
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 521 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 10-05-2012, 15:18 [cari 1.8 GDI] Więcej mocy
|
|
|
witam mam zamiar zmienić sobie wydech,zależy mi na tym aby auto dobrze oddychało i miało nieco wiecej mocy.Chce zamontować tłumik dedykowany ultera oraz jakiś tłumik środkowy stąd nasuwa sie pytanie czy to wystarczy żeby usprawnić układ wydechowy czy coś jeszcze trzeba???oczywiście filtr KN sportowy też bedzie.Nie wiem jaki tłumik środkowy aby był wydajny.Nie zależy mi na dzwięku żeby buczał jak głupi. |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 10-05-2012, 16:46
|
|
|
Środkowy to chyba najlepiej przelotowy... ale niech wypowiedzą się Ci, którzy już to przerabiali u siebie. Najlepiej będzie zacząć od dolotu. Dedykowany Ultera jako końcowy chyba nic nie da poza dźwiękiem. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 10-05-2012, 17:22
|
|
|
Przede wszystkim, najlepszym podniesieniem mocy auta, jest doprowadzenie motoru do mocy fabrycznej, bo napewno brakuje kilku kucy, chyba że masz pewność że jest zdrowy.
Nie dłubałem jeszcze przy japończykach ale zasady modingu są podobne prawie wszędzie. Co do wydechu, najlepiej aby ktoś znający się na rzeczy lub jakaś firma, wg. podstawowego wydechu, mam na myśli tutaj zaczynając od portek, kończąc na ostatnim bzyku, dopracowała lub stworzyła rzemiosło dedykowanej pod Twój silnik. Nie zgodzę się na całkowity przelot, ponieważ silniki wolnossące potrzebują "oporu" na wydechu, odpowiedniego zawirowania spalin. Jak patrzę na mój motor w aucie, nasuwa mi się taka myśl, kolektor wydechowy zastąpić jednolitym, najlepiej 4-2-1, obrobić jego kanały, nie musi być kwasówka, wystarczy stal przemysłowa, jest tańsza, nie wiem jakiej średnicy jest wydech w carismie, zakładajmy że 55 mm. Jeśli jest kat, usuwamy go, zostaje tylko środkowy i ostatni tłumik. Jak już to ogarniemy, wypadało by zabrać się za dolot, uważam że to niezbędna czynność przy modernizacji wydechu. Nie wiem czy sa jakieś dedykowane kolektory ssące do mitsubishi, jeśłi nie i mamy do dyspozycji tylko ten, czyścimy go, wszelkie nierówności usuwamy, można pokusić się o wymianę przepustnicy, ewentualnie zobaczyć co można usprawnić w stokowej. Można by się pokusić o dalsze mody, ale to już zależy od budżetu.
Edit:D wkładkę ka and en bym sobie odpuścił, chyba że nie masz na co kasy wydawać |
|
|
|
 |
|
|