 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Wyciekł płyn chłodniczy - jak dostać się do m |
Autor |
Wiadomość |
alexgol
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 99' (I gen)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-05-2012, 07:30 [Cari 1.8 GDI] Wyciekł płyn chłodniczy - jak dostać się do m
|
|
|
Witam,
Podjechałem na parking na al. Solidarności wczoraj, zatrzymuje się patrze, a tam para z pod samochodu. Płyn z chłodnicy lał się jak z kranu. Chciałem zobaczyć czy da rade podjechać trochę dolewając wody, ale to co wlałem momentalnie wyciekło. Miałem już podobny problem jakiś czas temu i okazało się, że jakiś wężyk wypadł. Pytanko jak teraz autko zaprowadzić do mechanika? Holowanie chyba odpada, bo przecież muszę mieć włączony samochód. Pozostaje laweta tylko? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-05-2012, 08:11
|
|
|
Dlaczego musi być auto zapalone? Oczywiście hamulce i kierownica będą działać ciężej ale przecież nie będziecie jechać 100km/h. Kierowca auta holującego zachowuje się jakby jechał po lodzie i wszystko będzie ok.
A jeśli spadł tylko jakiś przewód, to trzeba sprawdzić bo może da się go założyć lub wymienić bez jazdy do mechanika. |
Ostatnio zmieniony przez plecho1 11-05-2012, 08:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 11-05-2012, 08:38
|
|
|
A ja dodam tylko od siebie, że nigdy, ale to nigdy !! nie dolewa się wody czy czegokolwiek do rozgrzanego układu, to powoduje szok termiczny w całym układzie, rury, kanały, blok. Efektem tego możesz mieć wydatek w postaci kupna nowych rur. Myślę że gdzieś spadł cybant, wydaję mi się że organoleptyczie znajdziesz usterkę nawet na miejscu. |
|
|
|
 |
Brion
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 51 Skąd: Biskupiec
|
Wysłany: 11-05-2012, 16:03
|
|
|
wlewaj wodę i patrz skąd wycieka jeśli na zgaszonym silniku wyciek będzie ciężki do zlokalizowania odpal silnik i sprawdź wtedy może się obejdzie bez mechanika ... może to tylko kawałek przewodu sparciało |
|
|
|
 |
|
|