 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA3A/W 2.4] Katalizator do 2.4 GDI ? |
Autor |
Wiadomość |
kanarini0 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2010, 12:56
|
|
|
Witam,
odświeżam nieco temat jako że też czeka mnie wymiana katalizatora w silniku 2,4 GDI. Czy ktoś z Forumowiczów miał do czynienia z takim katalizatorem:
http://www.rpmotorsport.p...cm-p-10711.html
i czy on rzeczywiście do pojemności 2,5 spełnia normę EURO 3? Tzn. czy będą gasły wszystkie kontrolki itp?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Dzik
Mitsumaniak

Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 245 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 12-09-2010, 14:43
|
|
|
Po wiem szczerze, ze nie znam odpowiedzi ale wiem, ze nikt z rpm'u nie będzie wciskal Ci kitu wiec można śmiało zadzwonić i się spytać. |
|
|
|
 |
kanarini0 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2010, 18:21
|
|
|
Rozmawiałem z nimi, powiedzieli, że piszą to, co podaje producent. Żadnej gwarancji nie dają, że do pojemności 2,5 spełnia normę EURO 3... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24342 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-02-2011, 06:48 [EA3A/W 2.4] Katalizator do GDI
|
|
|
Pytanie do znawców GDI - czy można zastosować w nim jakiś uniwersalny katalizator? Mam teraz pacjenta w garażu, gdzie z katalizatora wydobywa się dymek i to w kilku miejscach - więc raczej spawanie nie wchodzi w grę. Tylko czy można wymienić na jakiś standardowy? |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24342 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-02-2011, 08:55
|
|
|
masz tak zrobione? - szukam sprawdzonych informacji - rozumiesz, bo jest różnica między "nic nie powinno" a "nic nie będzie"
wycięcie = czy przejdzie przegląd?
uniwersalny = jak zareaguje sonda za katalizatorem? + czy uniwersalny nie spali się po miesiącu? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-02-2011, 11:57
|
|
|
Krzyzak, Kup na allegro katalizator zastępczy Magnaflow z wkładem ceramicznym, bo wkład ma znaczenie, nastepnie przespawaj flansze z obecnego kata i po sprawie, ani diagnosta nie bedzie psioczyl na wysoki wskaźnik, ani tez jak bedzie schodzil pod samochód to sie nie bedzie pytal gdzie sie podzial katalizator.
Co prawda taki, który spełnia norme Euro3-4 nie jest tani http://moto.allegro.pl/ka...440805185.html, ale zawsze lepsze to niz z wkladem metalicznym.
Druga sprawa jest taka, że mozesz wyrzucic calkiem kata i udac sie na samo badanie analizatorem, spotykalem sie z takimi przypadkami, ktore niw wykazywalu braku kata, własnie w japoncach. Ale głowy nie dam sobie uciac za to, zreszta na allegro sa gotowe imitacje katalizatorów, a w srodku jest zwykla dziura |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24342 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-02-2011, 13:27
|
|
|
robertdg napisał/a: | mozesz wyrzucic calkiem kata i udac sie na samo badanie analizatorem, spotykalem sie z takimi przypadkami, ktore niw wykazywalu braku kata |
ja też, ale nie w GDI
ps. link nie działa... |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 08-02-2011, 13:29
|
|
|
ja u siebie w poprzednim moim GDI wyciołem całkiem katalizator i w stawiłem zwykły tłumik przelotowy komputer nie pokazywał żadnych błędów ,spalanie na normalnym poziomie |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
|
|
|
 |
xfactor
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 1 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 13-05-2012, 13:20
|
|
|
W swoim samochodzie Mitsubishi Galant 2.4 GDI 2000 r. dwie sondy lambdy wspawałem taki katalizator http://rpmotorsport.pl/au...cm-p-19667.html
Komputer nie pokazuje błędów, spalanie w normie, czyli nie zwiększyło sie i niestety nie zmniejszyło , trochę lepiej się zbiera, ale chyba to przez nowy zacisk hamulcowy z tyłu (na starym grzała się felga). |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 19-06-2013, 18:18
|
|
|
dziś na pierwszym przeglądzie diagnosta oznajmił, że auto ma wyciętego kata
no trudno płakać nie będę zwłaszcza, że przegląd zrobiony... jak się będzie auto dziwnie zachowywać to coś tam wspawam |
|
|
|
 |
|
|