Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzypiące zawieszenie / końcówki drążków?
Autor Wiadomość
19sebo20 
Mitsumaniak
GALANTOOO :)

Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Bielsk Podl
Wysłany: 03-02-2012, 21:51   

Widze czesty przypadek, mam to samo tylko ze na mrozie tylko i w lewym kole.Mechanior powiedzial mi ze to od mrozu spryskal mi gumy i dwa dni spokoj byl. Czytajac wasze wypowiedzi chyba lepiej sprawdzic to dokladniej.

Czyli radzicie wymienic wahacz prosty dolny??
_________________
Zapamiętaj, że wszystkiemu winne są głupie przepisy, fatalne drogi, zbyt duża liczba samochodów i korki. Ty sam jesteś zawsze bez winy.:)
BMW e36 - pierwsze auto - sprzedane
Mitsubishi Galant 1997r 2.016V lpg - sprzedany
Mitsubishi Galant 1997r 2.5v6 - sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2002r 2.5v6
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 03-02-2012, 22:30   

wonsz napisał/a:
Strzykawką wcisnąłem w sworzeń smar silikonowy i przestało piszczeć. Więc mam winowajcę.

Małymi kroczkami i dałeś radę.

wonsz i Pieraś, nowi nie jesteście. Odpowiedzi na wsze pytania już są.

wonsz, najlepiej regeneruj. W tydzień się uwiniesz. Koszt najmniejszy tylko Gala nie będziesz miał przez jakiś czas. Możesz też kupić najtańszy wahacz i założyć ori gumkę z Hyundai'a. Reszta w temacie o Regeneracji wahaczy.

Pieraś napisał/a:
A gdzie i za ile regenerują?

Jak wyżej.

;)
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 04-02-2012, 06:59   

Właśnie u mnie zaczęło piszczeć na jesień. Sporadycznie. Później przy deszczach i przy wilgoci, a przy mrozach już cały czas, aż odpadł.
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-02-2012, 07:51   

Dread87 napisał/a:
...na szczescie jechalem powoli, az strach pomyslec co by sie stalo jakbym jechal 100km/h i zgubil kolo:( ehh braklo mi tygodnia a wszystko byloby cale:(

Bo one wypinają się przeważnie przy małych prędkościach. Przy dużej prędkości "trzymają" je w miejscu naprężenia zawieszenia... :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 04-02-2012, 07:55   

Kurcze, jakbym wiedzial, to przejechalbym przez prog zwalniajacy 100km/h i wszystko byloby ok;D
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
wonsz 
Mitsumaniak
Ultras Sur


Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-02-2012, 09:24   

Czy po wymianie prostego, konieczna jest geometria zawieszenia?
_________________
2.5V6 Tiptronik. BRC P&D.
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 04-02-2012, 12:00   

Dread87 napisał/a:
Czy po wymianie prostego, konieczna jest geometria zawieszenia?

Niby nie, ale lepiej sprawdzić jak włożysz nowe.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 04-02-2012, 16:00   

Prosze o poprawienie postu wyżej
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 14-05-2012, 21:19   

witam.Umnie zaczeło skrzypić coś w tylnym zawieszeniu po obu stronach..myślałem ,że amorki bo już zmęczone troche i delikatnie pukaja ale skrzypienie dochodzi tak jakby zpod tarczy..gumy stabilizatora wymienione lewy wahacz prosty też..ma ktoś jakiś pomysł? :P
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 14-05-2012, 21:46   

Obstawiam tylny wleczony - ten z jedną tuleją i śrubą mocowany do zwrotnicy. Tam są gumowe przekładki i zbiera się piach - trzeba odkręcić, oczyścić i przesmarować. Temat przerabiałem zimą i cisza do dzisiaj a wcześniej skrzypiało jak stary okręt a zwłaszcza jak ktoś z tyłu siedział :-)
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2012, 01:08   

U mnie identycznie. Skrzypiały proste wleczone, a właściwie te gumy zakładane na tuleje. Gumy wywaliłem bo i tak syf sie pod nie dostawał i bez rozkręcania nie szło tego wyczyścic.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-05-2012, 08:42   

sipex napisał/a:
witam.Umnie zaczeło skrzypić coś w tylnym zawieszeniu po obu stronach..myślałem ,że amorki bo już zmęczone troche i delikatnie pukaja ale skrzypienie dochodzi tak jakby zpod tarczy..gumy stabilizatora wymienione lewy wahacz prosty też..ma ktoś jakiś pomysł? :P


Najczesciej skrzypia gumowe oslony tuleji wahacza przedniego z tylu ( wahacze przykrecane do karoserii w przedniej dolnej części nadkola - sa tam po bokach dwa gumowe talerzyki-osłony które skrzypią). Wystarczy wpuscic tam odrobine WD40 i spokoj do nastepnej wiosny
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24342
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-05-2012, 10:08   

sampler napisał/a:
odrobine WD40
to jest w sumie nafta, więc woda i jest wymyta
lepiej rozkręcić (cały wahacz to 2 śruby) i nasmarować smarem silikonowym
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 15-05-2012, 10:30   

sampler napisał/a:

Najczesciej skrzypia gumowe oslony tuleji wahacza przedniego z tylu ( wahacze przykrecane do karoserii w przedniej dolnej części nadkola - sa tam po bokach dwa gumowe talerzyki-osłony które skrzypią). Wystarczy wpuscic tam odrobine WD40 i spokoj do nastepnej wiosny


które to osłony , bo nie kojarzę ?
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 15-05-2012, 10:53   

dzięki za szybką odpowieź Koledzy ale mógł by ktoś wrzucić jakąs fotke tego wahacza?i jak go odkręce to rozumiem ,że tuleje wewnątrz przesmarować?a zwykłym smarem do łożysk?bo mam taki w garażu akurat?
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.