 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PAJERO 3.0 CZY 3.5? |
Autor |
Wiadomość |
tunio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 41 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 14-05-2012, 22:48 PAJERO 3.0 CZY 3.5?
|
|
|
Witam! Posiadam pajero 2.8 TD i jestem w trakcie kupowania drugiego pajero, zastanawiam się tylko czy silnik 3.0 czy 3.5. Co koledzy radzicie;) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-05-2012, 23:34 Re: PAJERO 3.0 CZY 3.5?
|
|
|
tunio napisał/a: | Witam! Posiadam pajero 2.8 TD i jestem w trakcie kupowania drugiego pajero, zastanawiam się tylko czy silnik 3.0 czy 3.5. Co koledzy radzicie;) |
3,5 |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Jarek.J
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.5 v6 roczni1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2012 Posty: 5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-05-2012, 18:12
|
|
|
Spróbuj kupić np. cewke zapłonową do 3.5 .Dostępność i koszt części przemawia za 3.0. |
|
|
|
 |
Robert09
Forumowicz

Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-05-2012, 15:46
|
|
|
Cewka do 3,0 to około 70 Pln (Polonez elektronik) działa rewelacyjnie. |
_________________ ...że boki zrywać
 |
|
|
|
 |
Pinin [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2012, 12:58
|
|
|
Czyli bardziej polecacie 3.0? będę sie przymierzać do podobnego modelu a jak tam w ogole z rdza w tych pajero II? bo ogladalem ostatnio jeden egzemplarz i bylem przerazony korozją..... |
|
|
|
 |
Marcus65
Forumowicz

Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-06-2012, 13:48
|
|
|
No, i nastaw się na wiele jeszcze takich przerażeń... Ruda w Pajero II, zwłaszcza w tylnej części ramy i poprzecznej belki, to standard. Może jej tylko być więcej albo mniej. Owszem, można trafić egzemplarze z ramą niezjedzoną, ale to trzeba się uważnie przyglądać.
Pozdro
Marcus |
_________________ Pojara V6 3500 '94, długa i szybka |
|
|
|
 |
Pinin [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2012, 13:56
|
|
|
Fajne te MItsu nasze, ale z blacha to chyba w żadnym modelu nie ma dobrze... oby ino było co ratować jeszcze |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 10-07-2012, 09:22
|
|
|
Pinin napisał/a: | Fajne te MItsu nasze, ale z blacha to chyba w żadnym modelu nie ma dobrze... oby ino było co ratować jeszcze | Tak jest....ja mam narazie galanta i jest to samo, ale i tak jak go dojeżdżę, to wracam do Pajero |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
|
|