Pytanie o Eclipse |
Autor |
Wiadomość |
Majkel [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2005, 16:40
|
|
|
moj GS jest do sprzedania...tylko ze to 420A, ale silnik doprowadzilem do idealnego stanu, po wymianie rozrzadu itp. |
|
|
|
 |
ChiKenn [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2005, 16:55
|
|
|
zwykly GS bez turbo powinien miec tak kolo 140 koni realnej mocy z hamowni... tzn. ja kbedzie 140 to nie bedzie zle no i watpie zeby takie "lekkie" przerobki daly Ci 170... |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2005, 19:05
|
|
|
lekki nie lekki... poradze sobie... a jak jest ze spalaniem?? w silniku 4G63 i 4G63T ?? |
|
|
|
 |
leoul [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2005, 21:56
|
|
|
Spalanie
GST (4G63T) od 7 w jeździe tetryczej poza miastem dla ludzi o stalowych nerwach, do ponad 20 w momencie wyciskania ostatnich soków z silnika. średni w trasie spali 10 w mieście 13-14.
GSX (4G63T pali trochę więcej ze względu na przeniesienie napędu.
W GS czyli zwykłe 4G63 rozpiętość w spalaniu będzie mniejsza po prostu i trudniej będzie dojść do górnej granicy w spalaniu.
W modelu 420A podobnie.
Jeśli chodzi o tuning 4G63 to wyciskanie dodatkowyuch koni będzie duzym problemem.
Lepiej odrazu upolować GST lub GSX i tutaj w zasadzie w tuningu nie ma wielkich organiczeń.
Jeśli chodzi o możliwość rozbudowy silnika wolnossącego to podobno firma projectXs z Krakowa jest w stanie wycisnąć więcej z 420A niż z 4G63.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kaczan [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2005, 21:52
|
|
|
ChiKenn napisał/a: | zwykly GS bez turbo powinien miec tak kolo 140 koni realnej mocy z hamowni... tzn. ja kbedzie 140 to nie bedzie zle no i watpie zeby takie "lekkie" przerobki daly Ci 170... |
potwierdzam co Chikenn napisal.tak wlasnie jest.w silniku o dobrej kondycji nie zabaczysz na hamowni wiecej jak max 141KM.po lekkim tuningu osiagniesz te 150KM i to by bylo na tyle... |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 10-05-2005, 12:49
|
|
|
kaczan widze ze jestesmy z tego samego miasta:) Gdzies slyszalem ze eclipse jest strasznie "molowate" Dotyczy to silnika 4G63 i 420A to prawda?? |
|
|
|
 |
Rafalanx [Usunięty]
|
Wysłany: 10-05-2005, 22:37
|
|
|
Dla mnie jak auto ma 9sek do setki to nie jest mulowate a takie osiagi deklaruja wlasnie 420 i 4g63..Jezeli chcesz poczuc wiecej adrenaliny to zafunduj sobie 4g63T. |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2005, 12:28
|
|
|
Dobra... Wielkie dzieki wszystkim i za wszystko wiele sie dowiedzialem na temat eclipsa... W takim razie szukam Eclipse 2.0 16V 4G63 jeszcze raz wiekie dzieki... |
|
|
|
 |
ChiKenn [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2005, 17:08
|
|
|
ramzes napisał/a: | Dobra... Wielkie dzieki wszystkim i za wszystko wiele sie dowiedzialem na temat eclipsa... W takim razie szukam Eclipse 2.0 16V 4G63 jeszcze raz wiekie dzieki... |
a ile chcesz na niego wydac? |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2005, 21:38
|
|
|
Bardzo dobre pytanie.... A odpowiedz jeszcze lebsza... Ile to jest warte tak mniej wiecej???? rok 96 moze 97 ???? |
|
|
|
 |
kaczan [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2005, 22:42
|
|
|
ramzes napisał/a: | kaczan widze ze jestesmy z tego samego miasta:) Gdzies slyszalem ze eclipse jest strasznie "molowate" Dotyczy to silnika 4G63 i 420A to prawda?? |
no to fajnie ze jestesmy z tego samego mista...kupuj Eclipsa i bedziemy smigac Eclips mulowaty...?osobiscie tego nigdy nie odczulem |
|
|
|
 |
ChiKenn [Usunięty]
|
Wysłany: 15-05-2005, 22:43
|
|
|
ramzes napisał/a: | Bardzo dobre pytanie.... A odpowiedz jeszcze lebsza... Ile to jest warte tak mniej wiecej???? rok 96 moze 97 ???? |
od 30 do 40 tys, zalezy w jakim stanie i czy czy cos robione czy seria. choc pewnie da sie i taniej |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
|
|
|
 |
leoul [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2005, 20:40
|
|
|
Ramzes, możesz wyszukiwać ogłoszenia i zapodawać na forum.
Zawsze na tyle ile się da ocenimy wartość auta.
Jesli np. w moim tregionie coś trafisz podjadę i obejżę.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
|
|
|
 |
|