Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: harpagan
15-10-2007, 11:29
rozrząd firmy JC
Autor Wiadomość
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 05-01-2007, 16:52   rozrząd firmy JC

Niestety pośpieszyłem się i kupiłem rozrząd firmy JC.
Zmieniać od razu czy mogę trochę pośmigać?
Proszę o opinie bo trochę mam straca że zamorduję silnik...
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 05-01-2007, 17:06   

Moje zdanie na temat chinszczyzny w rozrzadzie juz prawie wszyscy znaja JC, Mitsuboshi- osobiscie wybieram Gatesa--- ale warunek jest jeden jezeli bardzo ostro jezdzisz to ryzyko wzrasta ale niema az takiego zagrozenia ktos to wyprodukowal jako pasek do rozrzadu i ja bym go sprawdzil po 10 tys jezeli bedzie ok to nastepnie po 30 tys a miedzy 40-50 tys bym go wymienil. Co innego jezeli preferujesz bardzo ostra jazde to wymien albo czesciej kontroluj
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-01-2007, 18:22   

Pasek Mitsuboshi + napinacz GMB/NTN do C51 to jakies 70, wiec ja bym zmienil dla swietego spokoju (tak tez zrobilem w Colcie, mimo, ze mialem od poprzedniego wlasciciela info o wymianie 12 tkm wczesniej, ale siedzial w srodku Gates, wiec nie chcialem ryzykowac).
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2007, 21:58   

Dopowiedzmy tylko, że Gates polski jest kiepski ale na Gates Made in England można już spokojnie jeżdzić.
Koszty nieduże więc ja bym dla świętego spokoju zmienił na jedyny słuszny - Mitsuboshi.
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-01-2007, 23:59   

slo_mo napisał/a:
jedyny słuszny - Mitsuboshi

i basta :) + tak jak
Krzyzak napisał/a:
napinacz GMB

i powinno być tanio i dobrze.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 06-01-2007, 07:41   

Dzięki!
No to niedługo wymienię... :?
 
 
 
Kasper79 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1,8 GDI, 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 31
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 08-01-2007, 19:37   

Ale po założeniu gmb też bym skrócił ten okres do 50 tkm... U mnie po takim przebiegu rolka nadawała sie tylko do .... Dobrze że pociekł olej spod głowicy
_________________
CARI GDI... zobaczymy
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 08-01-2007, 20:55   

slo_mo napisał/a:
Koszty nieduże więc ja bym dla świętego spokoju zmienił na jedyny słuszny - Mitsuboshi
kwesja gustu i wiary nie powracam do tematu tej chinskiej marki
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2007, 21:17   

Ja tam może nie normalny jestem i lubie przepłacać ale rozrząd zawsze w każdym samochodzie robie w całości na oryginałach i tego się trzymam. Jakoś ta swiadomość że mam podzespoły które zaleca fabryka pozwala mi lepiej spać. Wymieniam co 90 tyś. Za 25 tyś. czeka mnie kolejna wymiana i tez nie bede kombinował tylko kupie oryginały.
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 08-01-2007, 21:26   

piotras napisał/a:
Wymieniam co 90 tyś. Za 25 tyś. czeka mnie kolejna wymiana i tez nie bede kombinował tylko kupie oryginały
tzn kupisz w aso ?? a co dadza to orginal??
Ja uzywam Gatesa tym bardziej ze do mitsu jest dobierany wg OM producenta czyli jako czesc orginalna
moze ktos sie przy chinszczyznie upierac to kwestja gustu a rozrzad wymieniam co 2 lata i staram sie by nie przekroczyc 80 000 km co drugi wymieniam napinacz a pompe zawsze gdy zaczyna lac/z kompletem/
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2007, 21:41   

Tak kupuje w ASO ale nie to co dadzą. Ten miał na sobie napis Mitsubishi + na opakowaniu MGP. Tak samo rolka napinacza i uszczelniacze tez miały MGP. A co tam wsadzą to juz nie wiadomo (np łożyska tył w C50 jak je demontowałem były KOYO i podobno ta firma własnie robi dla Mitsu na pierwszy montaż). Skoro podpisuje sie na tym Mitsubishi to dla mnie ma wytrzymac 90tyś. Ostatnio czytałem o Gatesie że wyszła seria która potrafiła sobie strzelić po 2-5 tyś. To chyba chodziło o te robione w Polsce albo jakies podróby zalały rynek w każdym razie ja za te paski dziękuje.
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 08-01-2007, 21:51   

piotras napisał/a:
Ostatnio czytałem o Gatesie że wyszła seria która potrafiła sobie strzelić po 2-5 tyś. To chyba chodziło o te robione w Polsce albo jakies podróby zalały rynek

nie znam tej histori nie powiem tak nie powiem nie . Ja uzywam gatesa w wielu autach bez problemow od lat,
ale mowie o guscie bo w koncu to gdzie jest produkowane cos przez wielka korporacje tego nikt nie wie.
Co do twojego podejscia to uwazam ze sluszne - choc sam tak nie robie.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
krzys78 
Forumowicz


Auto: Czasem sprzątam ASXa żony
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 229
Skąd: Stargard
Wysłany: 10-01-2007, 00:09   

wojmi1 napisał/a:
slo_mo napisał/a:
Koszty nieduże więc ja bym dla świętego spokoju zmienił na jedyny słuszny - Mitsuboshi
kwesja gustu i wiary nie powracam do tematu tej chinskiej marki


Kurcze...a ja myślałem,że to stara japońska marka... Co prawda fabryki grupy "mitsuboshi" są na całym świecie (nawet w polsce jest jedna) to sama marka jest japońska. Czyżby kolega woimi1 miał uraz do japońskich produktów? :wink:
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 10-01-2007, 15:25   

krzyś78, Nie to jest chinski wyrob - oczywiscie przyzwoity /Stomil tez ma oddzial w Niemczech/ dlatego pisze kwestja gustu. Kwestjonuje jego jakosc bo chinskie produkty sa czest oferowane w wielu doborach jakosciowych-- i niemam pewnosci czy ta partja nie zostala kupiona przez importera byle jak najtaniej Przedstawicielstwo Mitsuboshi w Polsce twierdzi ze nie sprowadza pasow rozrzadu /dzwonilem dopytywalem sie/. Na targach w Hanowerze maja stoisko i nie kryja ze sa Chinczykami .
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
krzys78 
Forumowicz


Auto: Czasem sprzątam ASXa żony
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 229
Skąd: Stargard
Wysłany: 11-01-2007, 00:46   

Tak... kwestia teraz z której fabryki pochodzi dany element.

http://www.mitsuboshi.co....roup/index.html

jak widać na załączonym obrazku fabryki są zarówno w japoni (tu zaznaczone tylko nazwą kraju gdyż w samej japoni znajduje sie kilka fabryk) jak i również w chinach. A wspomniani chińczycy pewnie byli chińczykami z chińskiej fabryki należącej do koncernu. Pracownicy i przedstawiciele MOI pewnie będą mówić,że są polakami :wink:

Jak kupowałem paski i inne pierdoły pan sprzedawca powiedział,że Mitsuboshi nie wyrabia się z dostawami dla Mitsubishi i montowane fabrycznie są też paski TSUBAKI jednak dla pewności wolałbym zapytać kogoś kto posiada nowsze autko.
Po za tym Mitsuboshi produkuje paski na pierwszy montaż nie tylko do Mitsubishi. Honda i Nissan też z tą chińszczyzną opuszczają fabryki. Oczywiście tylko japońskie fabryki. W europie do japończyków montuje sie gates'a :wink: .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.