Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
galant 1986r
Autor Wiadomość
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 04-01-2007, 23:43   galant 1986r

Witam tak przeglądając allegro przyuważyłem tego gala:
www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1983245
No i tu moje pytanie Możecie coś więcej napisać o tym modelu???
Silnik, osiągi itp.
Z góry dzięki.
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 05-01-2007, 00:11   

W ogłoszeniu jest napisane, że to 2.0T, w dowodzie też tak jest napisane, ale to jest tak naprawdę zwykłe 2.0 i nawet poprzedni właściciel to potwierdza.
Rozmawiałem z właścicielem poprzez maila. Auto nie jeździ na benzynie tzn. są z tym "drobne" problemy. Podejrzana jest pompa paliwa. Nie wiem, czy to gaźnik, bo nie pytałem się, ale jeżeli auto jest na wtrysku, to mogą być problemy z wtryskiwaczami...
Zauważalne są również stuki w zawieszeniu (prawy przód), w środku jest pęknięta jedna klamka, elektyczne szyby z tyłu trochę szwankują, elektryczne lusterka również. Poza tym maska coś mi nie pasuje do reszty...
Ale podobno poza tymi usterkami auto jest ok.
Auto wg książki poleci 180 km/h, ale coś mi się zdaje, że może pójść więcej. Mój wg książki jedzie max. 187 km/h, a ja jechałem nim 200 i jeszcze pod pedałem trochę zostało. Może licznik przekłamuje, ale żeby aż tyle? Nie sądzę...może fabryczne pomiary były robione na pełnym obciążeniu?
Przyspieszenie nie jest podane, ale ja sądzę, że będzie coś koło 11-12 sekund.
Cena jakby co jest do negocjacji.

edit:
auto ma 82kW, czyli jest raczej na wtrysku. Gaźnikowy miał 75kW.

edit2:
hm....tak sobie myślę...auto jest sprzed liftingu, a silnik jest z wersji po lifcie...no i ta maska....i ten wpis w dowód. Tak pomyslałem teraz, że to auto jest chyba po dość dużym "bum", gdzie zniszczeniu uległ też silnik. Pewnie wcześniej siedział tam 2.0T, więc wpis pozostał, ale że ten silnik z tamtych lat jest bardzo ciężko dostać, to wstawiony został zwykły 2.0. No i intryguje mnie ta kierownica z napisem "turbo". No i widzę, że zderzaki są z "ralli-arta" (czy jakoś tak), czyli firmy w pewien sposób związanej z Mitsubishi. Ale jedno jest pewne: spoiler na tylnej klapie nie jest fabrycznym spoilerem od wersji 2.0T.
No i właściciel chyba sam o tym nie wie, ale auto ma podgrzewane fotele przednie! Ale pewnie niedziałające, skoro nie pisze o nich w ogłoszeniu. Może bezpiecznik padł czy grzałki albo jeszcze coś....w każdym razie jest włącznik od podgrzewania foteli, czyli auto takowe posiada.
Ostatnio zmieniony przez kamilek 05-01-2007, 01:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2007, 01:01   

Do 87 roku wychodziły tylko gaźnikowce. Fakt, że coś to wszystko nie pasuje do siebie zwłaszcza ta literka T na końcu. Powinien tam siedzieć 4G63 trzeba tylko uważać bo w tamtych czasach (84-85) to samo oznaczenie miały silniki 2.4l, ale występowały tylko w wersji z automatem. Jeżeli to gaźnik to bankowo był katowany gazem przy suchym zbiorniku i wysiadła pompa paliwa, mechaniczna napędzana z wałka rozrządu. Jak nie dostała za mocno to wystarczy telko wyczyścić. Co do zawieszenia to te samochody miały niezniszczalną zawiechę więc ten musiał sporo przejść. Miałem 2 takie galanty jeden początek 85 drugi początek 86 w obydwu nie miałem najmniejszych problemów z zawieszeniem. Maska poprostu wypłowiała podobnie będzie wyglądał dach. Nie wiem czy dobrze widze ale wydaje mi się, że jest wyposażony w ECS a przynajmniej przełączniki nad radiem zostały. Cena raczej mało kusząca jak na 21 letni samochód.
Gdybyś zdecydował się go oglądać to sprawdź czy działa 5 bieg w skrzyni, lubiły sobie wysiadać.
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 05-01-2007, 01:06   

burst napisał/a:
Do 87 roku wychodziły tylko gaźnikowce

Może masz rację (jeśli chodzi o 2.0 i mniejsze). Ale pod koniec 1986r. przeprowadzono lifting auta, a przy okazji moc silnika 2.0 wzrosła. Ale ze sprzedaży wycofano 2.0T. Zauważ to: buda jest sprzed lifta, a silnik po. Czy to nie dziwne? Swap nie byłby opłacalny dla tych kilku KM. Zatarty oryginalny silnik? Też raczej nie...moim zdaniem auto było bite, i to nieźle, a jest/była to wersja 2.0T.
burst napisał/a:
w tamtych czasach (84-85) to samo oznaczenie miały silniki 2.4l

Nie. 2.4 pojawił się dopiero po lifcie. Jego oznaczenie to 4g64.
burst napisał/a:
ale występowały tylko w wersji z automatem

Bzdura.
burst napisał/a:
te samochody miały niezniszczalną zawiechę więc ten musiał sporo przejść.

Tak jak piszę: walony na 99,9%.
burst napisał/a:
że jest wyposażony w ECS a przynajmniej przełączniki nad radiem zostały

Te przełączniki są właśnie od podgrzewanych foteli. Auto nie ma ECS-u.
 
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 05-01-2007, 19:04   

Dzięki za dawke informacji :D
Wychodziły jakieś GALE z napędem na tył :?:
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 05-01-2007, 19:10   

michu_872 napisał/a:
Wychodziły jakieś GALE z napędem na tył

Tak. Galanty sprzed 1984r. miały napęd na tył.
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 06-01-2007, 17:16   

heh, byl taki gal w klubie z silnikime 2.0t i mial chyba cos kolo 160 koni...bardzo mi sie podobaly, mialy body kit ralliartu podobny do tego ,byc moze to jest nawet taki sam.... fajna fura bo bardzo niepozorna....


a galanty z napedem tylnim chodza teraz po cenach wyzszych niz nowe EA galanty....w szegulnosci mowie o tym z 1974 roku ...zwanym Galantem gto coupe :> slinka cieknie....lata temu widywalem takowe na ogloszeniach za psie pieniadze.....teraz gdzies znikly....najblizszy egzemplarz na sprzedaz znalazlem w nowej zelandi :>

gdybym dorwal galanta GTO to odstapil bym juz od wszelkich innych pomyslow odnosnie samochodow
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.