Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Problem z nawiewem
Autor Wiadomość
ig_or 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-11-2008, 21:14   [Cari 1.6] Problem z nawiewem

Witajcie,

Mam problem z nawiewem...trochę zacząłem kręcić pokrętłami od nawiewu i cosik się tak rozreglowało (zepsuło) że za chiny ludowe nie mogę ustawić żeby na szybe przednią powitrze leciało. Pokrętło którym ustawia się kierunek "dmuchania" (m. in. żeby na szybe leciało) strasznie ciężko chodzi i mocno "stuka" przy przekręcaniu (czy tak ma byc?). Jakbym kierunku nie ustawił to i tak przednim panelem powietrze tylko podaje. Zepsute już całkiem, czy coś można z tym zrobić?

A tak przy okazji, to pokrętło z regulacją temperatury powietrza po której stronie powinno być? Pytam bo u mnie jest po lewej stronie, a większość paneli na allegro ma to pokrętło po prawej stronie....( z anlika? )
_________________

" To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
ig_or - 3Miasto
 
 
 
drd1812 
Mitsumaniak


Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 1231
Skąd: Lubin
Wysłany: 10-11-2008, 22:31   

Pokrętło temperatury po lewej, kierunku nawiewu po prawej.

Kiedyś zaczęło mi się blokować pokrętło kierunków nawiewu,
pomogło wyłączenie wentylatora na off delikatne przekręcenie
maks w lewo potem w prawo i tak kilka razy, potem włączyłem nawiew
i powtórzyłem operacją. Pomogło.
 
 
 
loki7777 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.3 04
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 377
Skąd: Chodzież
Wysłany: 11-11-2008, 09:55   

Ogolnie jak nawiew jest wlaczony to pokretlo regulacji kierunku chodzi topornie i chyba tak powinno byc, bo ciezko zamknac dolot powietrza kiedy ono przeplywa przez niego
 
 
ig_or 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-11-2008, 14:13   

Dzięki za odpowiedzi. Rzeczywiście pomogło kręcenie max w lewo i w prawo przy wyłączonym nawiewie - w pewnym momencie było czuć że załapało i cosik się przestawiło. :mrgreen:
_________________

" To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
ig_or - 3Miasto
 
 
 
ttomek551 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 68
Skąd: Bytom
Wysłany: 25-05-2012, 18:31   

Witajcie. Chciałbym nieco odświeżyć temat. Mianowicie w mojej Carii jest problem z pokrętłem regulujacym siłę nadmuchu :( czasem zdarza się, że na 1. biegu działa naromalnie, jednkaże, gdy chcę włączyć 2. bieg to albo muszę pokrętło pociągnąć lekko do siebie, albo ustawić je pomiędzy biegiem pierwszym, a drugim (tak jakby półtora) reszta biegów praktycznie nie działa, a na dodatek co jakiś czas wywyalało bezpiecznik, a dziś sprawa się pogorszyła i nawet na pierwszym biegu wywala bezpiecznik.. Ma ktoś jakiś pomysł? Podobno może tam być jakaś blaszka odgięeta i on raobi zwarcie? Macie jakieś pomysły? I jeszcze jedno, pytanie, jak ten cały panel w ogóle wyciągnąć? Bo nie mam pomysłu na odpięcie tych cięgieł. Z góry dziękuję za pomoc ;)
 
 
 
barthez2183 
Mitsumaniak
01354/KMM


Auto: Carisma 1.9 DID, XF106.460
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 407
Skąd: NML
Wysłany: 26-05-2012, 14:11   

ttomek551, nie musisz wyciągać panelu, wyciągnij pokrętło i zobaczysz w środku cztery zaczepy. Wystarczy je odczepić i wyciągniesz cały ten sterownik od nadmuchu. Jak będziesz go rozbierał to podgrzej trochę plastik bo po tylu latach jest kruchy.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
 
ttomek551 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 68
Skąd: Bytom
Wysłany: 30-05-2012, 23:44   

Problem rozwiązany, co prawda nie wchodziłem już na forum i czytałem ostatniego posta, więc wybebeszyłem całą deskę rozdzielczą rozebrałem przełącznik i okazało się, że był cały popalony i taka jakby kulka z lutu była ułamana, więc wyłącznik został wyczysczony "kulka" zroboina na nowo i działa jak należy (zobaczymy na jak długo :D ) lecz swoją drogą to bez demontażu pokretło by raczej nie wyszło, bo te zaczepy jednak trochę trzymały i nei jestem pewien, czy całe pokrętło przeszłoby przez ten otwór, no ale ważne, że już działa ;D
Dzięki za pomoc ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.