Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
29-05-2007, 22:47
[EA6A 2.0D] wibracje auta od silnika - nagle sie zaczely
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14380
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2012, 00:20   

Pasek balansu robi w tym dieslu kosmetyczną różnicę. Kupiłem auto bez tego paska i jak go założyłem to nie odczułem nawet różnicy.

Poduszki obejrzysz bez kanału. Jedna jest przy skrzyni w miejscu mocowania do grodzi. Ją bym podejrzewał.
Druga jest na belce przedniej, ale ona niweluje tylko na wolnych obrotach i na wstecznym. Po lewej stronie od przodu auta jest jeszcze jedna. Ale przyjrzyj się tej przy grodzi.
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2012, 01:54   

Jutro sprawdze ale obawiam się, że to nie to. Z odgłosami z silnika dochodzi też takie fap-fap-fap - 3-4 na sek jak jest na luzie, zwiększa się po dodaniu gazu (nie waże czy na luzie czy pod obciązeniem). Tak jakby coś o coś uderzało. No i jest troche cieższe odpalanie, dłuzej trzeba kecic by załapał.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14380
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2012, 11:06   

To zmienia postać rzeczy. A nie stracil przypadkiem mocy? Mozliwe, ze wylecial jeden wtryskiwacz. Objawia sie to metalicznym stukaniem, drganiami i utrata mocy.
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2012, 11:21   

Takie miałem pierwsze wrażenie, że jest słabszy ale potem bałem się go już przygazowywać.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14380
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2012, 11:30   

Można zweryfikować czy pali na wszystkich cylindrach. Poluzowuje się przewody, odkręcając śrubę. Wtedy pompowane paliwo puszcza przez nieszczelność i nie dochodzi do spalania. Jak odkręcasz działający to zmienia się praca silnika. Jak trafisz niedziałający to nie będzie zmiany.
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2012, 11:38   

O to mogę sam sprawdzic. Odkręcać przy pompie czy przy silniku?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14380
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2012, 11:41   

Tam gdzie masz wygodniej, chyba przy wtryskiwaczach lepszy dostęp jest. Sposob dokrecania jest taki sam. Klucz bodajże 17. Jak się zaleje silnik lub pompa to się nic nie stanie.
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2012, 11:53   

Sprawdziłem przy silniku. Wszystkie wtryski dają paliwo i przy odkręcaniu każdego tak samo zmienia się praca silnika.

I odpalanie jest naprawde cięzkie, musiałem kręcic z 5 sekund.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14380
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2012, 11:55   

A poduszki?
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2012, 11:59   

No właśnie taki ze mnie spec, że nie mogę namierzyć tej grodziowej. Od góry ją widać?I jak ocenić jej stan? Na oko?

A i jeszcze dodam, że jak w końcu odpalił to puścił biała chmure dymu, ale nie wiem czy to może być czegoś symptom.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-05-2012, 13:03   

Owczar napisał/a:
Pasek balansu robi w tym dieslu kosmetyczną różnicę.

Do pewnej prędkości potem zaczynają się wibracje , miałem zerwany balans i od 100 km /h wpadał w takie wibracje po założeniu nowego paska niebo a ziemia żadnych drgań przy wyższych prędkościach
Devo czyszczony miałeś egr dobrze wężyki podciśnieniowe założone ? :?: przepustnica -egr :?: sprawdz rozrząd ustawienia -znaki wystarczy że się przesunie o 1 żabek i dzieją się komedie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2012, 14:01   

No właśnie problem jest bo ktoś za mocno wkręcił śrube od osłony rozrzadu, tą środkowa dolną co chyba wchodzi w plastik i szlag ją trafił kręci sie w miejscu. A nie chce połamać osłony. Może mechanik się jakoś w poniedziałek dobierze. :/

Czyśćiłem tylko EGR, tam jest tylko jeden przewód więc nie mogłem pomylić. Pozatym chodził ok przez 10 min jazdy i dopiero przy redukcji coś się stało, od tego momentu chodzi cały czas jak kosiarka nie tylko od 100km/h w górę. Więc wg Twoich objawów to nie balans.
Co mógłbym podsunąćmechanikowi do sprawdzenia poza samym rozrządem i tą poduszką
?
- jakieś lewe powietrze w dolocie?
- dziurawy wydech?
- sprawdzneie ciśneinia w cylindrach?
- pompe paliwa?

- egr wykluczyłem
- wtryski wg metody Owczara chyba również
- zaras postaram się sprawdzić czujnik położenia wału chociaż kontrolka silnika chyba by się zapaliła
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-05-2012, 14:44   

Rozrząd ,zawory , ustawienie pompy , nastawnik w pompie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2012, 15:38   

Poduszke grodziową sprawdziłem, wygląda ok, obmacałem i jest cała.
Może ktoś wie jaka rezystancje ma podawać czujnik wału bo w manualu tego nie znalazłem?
Tam są 3 piny. Wymrugałem błędy i żadnych nie ma to chyba jednak mogę czujnik wykluczyć.

Uda mi się domowym sposobem wykluczyć jeszcze pompę czy drukowac manual i dać mechanikowi? :)
O rozrządzie to mu chyba nawet przetłumacze bo po eng nie ogarnie.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-05-2012, 16:01   

Devo napisał/a:
chodził ok przez 10 min jazdy i dopiero przy redukcji coś się stało, od tego momentu chodzi cały czas jak kosiarka nie tylko od 100km/h w górę
Sprawdzić ustawienie rozrządu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.