Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Sprężyny od Patrola do V20
Autor Wiadomość
control2010 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: Kraków
  Wysłany: 14-05-2012, 19:50   [2.8 TD] Sprężyny od Patrola do V20

Witam,
czy jest ktos zorientowany w temacie tylnego zawieszenia(Pajero 2.8 tdi krótki), a mianowicie czy dałoby sie dopasowac tylne spręzyny od patrola grI badz grII do pajero, chodzi o dłuzsze spręzyny, moze jakieś inne opcje... z góry dziękuje
_________________
control2010
Ostatnio zmieniony przez Gene 18-05-2012, 09:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DEDOOR
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2012, 14:45   

Pytanie wydawaloby sie dosc proste a nikt nie wie?
Sam jestem ciekaw
Moze jest ktos kto zakladal podwyzszone sprezyny do Pajro o 2cale (bo takie sa najczesciej w sprzedazy) i moglby podrzucic zdjecie badz wymiary takiej spezyny...
Myslcie Panowie to skorzystamy na tym wszyscy bo pewnie byloby taniej zalozyc od GR-a niz dawac 550 za wyzsze stricte do Pajero
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 17-05-2012, 15:12   

Dałoby się dopasować.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2012, 03:51   

Wszystko się da. Owo "wszystko" zależy jedynie od kontekstu - po co...

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
DEDOOR
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2012, 09:47   

Marcus65 napisał/a:
Wszystko się da. Owo "wszystko" zależy jedynie od kontekstu - po co...

Pozdro
Marcus



... po to zeby wyrownac wysokosc tylu po wymianie amorkow na wyzsze i po podniesieniu przodu na drazkach...
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 18-05-2012, 10:12   

Tak, tak, wszystko ładnie pięknie. Tylko czy jedynym i najprostszym sposobem wyrównania tyłu z przodem jest wsadzanie sprężyny z Patrola? Pewnie, że się da ale jak zauważył Marcus - po co? Na 100 zrobionych w tym kraju Pajero, 98 poradziło sobie bez sprężyn z Patrola a dwóch je wsadziło. Efekt był ten sam. Czy warto to już się trzeba samemu decydować.
Poza tym w mej styczności z tymi samochodami nie spotkałem jeszcze sytuacji by ktoś tak podniósł przód by trzeba było równać w górę tył patrolową sprężyną. Wręcz odwrotnie, zawsze tył stoi wyżej niż przód.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
DEDOOR
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2012, 14:18   

Heilsberg - byc moze masz racje ale ja tak nie uwazam ze efekt bedzie ten sam bo na "chlopski rozum" wsadzona bylaby sprezyna wyzsza i twardsza wiec na moj gust roznica bedzie wizualna i fizycznie odczuwalna.
Poza tym mysle ze jak sie zaklada komplet amorow +2" i podnosi na drazkach przod, to wyzsza sprezyne do tylu tez pasuje zalozyc zeby calosc miala rece i nogi.
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 18-05-2012, 15:52   

Ok, spoko. Ale czy trzeba rzeźbić patrolową skoro na rynku jest pod pancerz wzmocnionych sprężyn do Pajero i to dedykowanych i za normalne pieniądze? Przetestowanych przez setki osób. O to mi chodzi. Ale jak ktoś lubi rzeźbić to oczywiście jak sobie stryjenka życzy. Bo odpowiedź na pierwotne pytanie brzmi - oczywiście że się da.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 18-05-2012, 19:01   

DEDOOR napisał/a:

... po to zeby wyrownac wysokosc tylu po wymianie amorkow na wyzsze i po podniesieniu przodu na drazkach...
żeby wilk był syty i owca cała. Zamiast wymienić na inne i jeśli te które masz są jeszcze dobre to salomonowym wyjściem będzie dorobić/dotoczyć stalowe nakładki o wymiarach takich samych jak talerzyk na moście o żądanej wysokości czyli tyle ile chcesz wyrównać z przodem. Oczywiście dotoczone talerzyki należy punktowo przyspawać A ile podniosłeś na drążkach przód.
Ja popełniłem błąd robiąc najpierw zawieszenie a dopiero potem wieszałem to co jest do powieszenia. Efekt był taki że nówki sztuki (sprężyny) siadły i żal było dawać następny komplet to w ten sposób się uratowałem. Przy wymianie talerzyki poszły na złom a teraz są założone +200kg. Jak założyłem wyglądało to dość komicznie ->> tył samochodu sterczał do góry->> wystarczył jeden wyjazd na Rumunię i sprężyny kicnęły->> jest teraz równo z przodem.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2012, 22:14   

Ja tam zrobiłem lift +2" z dedykowanymi sprężynami Trail Master i jest całkiem w porządku. Nawet da się na tym komplecie (+ drążki Ironmana) lebiodkę dowiesić. I po co tu kombinować ze sprężynami od parcha? W ogóle z tymi sprężynami patrolowymi to chyba jakiś "urban legend"... Że niby są lepsze dla Pajero niż "natywne" czy jak?

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 28-05-2012, 16:15   

Zakładają je po to bo fabryczne od patrola są o cal wyższe niż pajeroskie orginały.
A tak się robi jak masz springi od parcha na miejscu bo kupować to sensu nie ma.
A i podchodzą bez problemu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.