Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gorące tylne koło
Autor Wiadomość
kern 
Mitsumaniak

Auto: Pajero II 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Łaskarzew
Wysłany: 31-05-2012, 13:06   Gorące tylne koło

Witam, mam problem z nagrzewającym się tylnym lewym kołem. Wydawało mi się, że winny jest nieodbijający tłoczek hamulcowy, byłem u mechanika i wymieniłem uszczelniacze, wszystko wyczyściłem, tłoczek można wepchnąć palcami. Przy okazji było zaglądane do szczę hamulcowych i wszystko jest w porządku. Łożysko nie wyje, nie ma luzów, mimo wszystko koło dość mocno się nagrzewa, dużo bardziej niż z prawej strony. Brakuje mi pomysłów co jest nie tak, może ktoś się już spotkał z takim problemem.
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 31-05-2012, 20:04   

Hm , przyczyn może byc kilka , u mnie było podobnie , trochę tył troche przód , niby wszystko ok, chodzi dobrze , przesmarowane , ale .... po przejechaniu kilkuset km. sruby- prowadnice cięzko było odkręcić , sporo brudu pomimo całych osłon gumowych i jakby po umyciu zwiększony luz w otworze korpusu zacisku. Nowa śruba zachowywała się podobnie . Po kalkulacji ekonomicznej , kupiłem wszystkie nowe zaciski :wink: i problem przestał istnieć juz... od pół roku.
Może byś jeszcze kwestia blokującego się klocka wewnętrznego w jażmie , jak i uszkodzonego wewnątrz gumowego odcinka przewodu hamulcowego i.... wody w płynie hamulcowym ( ale na to najmniej bym stawiał )
A .. i jeszcze jedno , nie używaj smaru z dodatkiem miedzi, robi się z tego ..... , Są specjalne do prowadnic .
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 01-06-2012, 01:13   

ja bardziej bym stawiał na szczeki cofnij je na autoregulatorze bo jezeli bylo by cos nie tak z zaciskiem lub prowadnicami to na bank klocki starcza na max 2 tys kilomrtrow
 
 
Bushey 
Mitsumaniak


Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 129
Skąd: UK
Wysłany: 04-06-2012, 12:13   

Sprawdź linkę od ręcznego i przy samym kole czy czasem nie to blokuje lekko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.