Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Generator HHO w galancie
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 31-05-2012, 10:37   

JEśli mogę się ponownie włączyć. Mój kolega zakładał do patrola 3,3 TD i efekt był mizerny. On był naszym (z kluby off road) wyznacznikiem wartości tego typu instalacji. Robił mu to koleś, który ogarnia temat. Ja się zgadzam z owczarem - to efekt placebo w nie realne korzyści. Ja jak chcę sobie udowodnić, że moja auto spali mało to sam siebie zaskakuję wynikami. JEstem pewien, że jak bym założył HHO to spalanie spadło by mi o litr ale musiał bym CB radio wyłączyć by nie słuchać jakim jestem zawalidrogą....
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-05-2012, 10:43   

Efekt lżejszej nogi też ma tutaj znaczenie ;) Generalnie nie jestem na nie z jakimiś modami, tylko na nie z modami, które nic nie wniosą lub wręcz zaszkodzą.

A tak BTW to spalanie 15l w manualu w 2.0 po mieście jest trochę za duże, nawet przy ciśnięciu. Mocnym ciśnięciu. Ja bym sprawdził skąd to spalanie, założył LPG i śmigał.
Jak zrobisz zależy od Ciebie. Każdy chce jeździć taniej, ale pewnych praw się nie przeskoczy.

A alternator o 20A większy to najlepiej przełożyć bebechy z altka 100A z GDi lub 2,5V6 z AT po lifcie. Dodatkowy altek to rzeźba będzie.
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 31-05-2012, 10:44   

Odłożę więc temat na później i zobaczymy jaka będzie oszczędność zgodnie z Twoją instrukcją :)
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-05-2012, 10:45   

Sprawdź lambdę na początek ew analiza spalin. Będziesz wiedział co się dzieje. Bo sprawdzanie sondy, która umiera jest kłopotliwe.
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 31-05-2012, 10:46   

Możesz rozwinąć myśl i wyjaśnić na co zwrócić uwagę w wyniku analizy spalin?
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-05-2012, 10:51   

Analiza spalin odpowie na pytanie czy ECU prawidłowo ustala dawkę paliwa w stosunku 1:14,7 czyli lambda. Jak będzie za bogato to w spalinach pojawią się niepożądane związki, które wskażą problem.

Moje V6 w AT pali czasem w mieście kosmiczne ilości, ale ja mam problem z lamdami za katem. Dodatkowo pali gaz, a nie PB. Myślę, że 12-13l po mieście u Ciebie to powinien być maks. Szczególnie, że jeździsz na PB.
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 31-05-2012, 10:59   

Fajno, dzięki za wyjaśnienia.

Zacznę od konsultacji ze znajomym od mazdy i sprawdzeniem dokłądnie ile spala z hho.

Jeśli potwierdzi to Twoją tezę to odstawiamy temat jeśli nie to porozmawiam z nim aby przełożyć jego instalację HHO do mojego miśka i pojadę na stację diagnostyczną celem analizy spalin.

Dziękuję za uwagi :)
Myślę że w ciągu miesiąca dam Ci znać o ustaleniach.
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 31-05-2012, 15:28   

jAZZMAN napisał/a:
Ale jazda na LPG też nie jest chyba za zdrowa dla silnika?

ta..oczywiście...u mnie gal ma ponad 180tkm na LPG a w tej samej wersji spotkanej na Wólce Kosowskiej(też wół roboczy) typ miał przelatane 600 z czego 400 na Lpg.
U mnie sie nic nie dzieje...i nawet świec i filtrów już długo nie wymieniałem....
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 31-05-2012, 17:20   

m6riano napisał/a:
U mnie sie nic nie dzieje...i nawet świec i filtrów już długo nie :mrgreen: wymieniałem....


aj tam ściemniasz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 31-05-2012, 19:02   

znając m6riano to prędzej wymienił diody na nowe a nie świece ;)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 01-06-2012, 19:33   

danino88 napisał/a:
znając m6riano to prędzej wymienił diody na nowe a nie świece ;)

Albo wstawi świece diodowe ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.