 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
gasnie na wysokich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
piszpont [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2007, 16:47 gasnie na wysokich obrotach
|
|
|
witam,
jestem nowym posiadaczem galanta 1.8td 91r.
dwa dni temu jadac po swoja "druga polowe" na trasie Łódż-Poznan postanowilem sprawdzic autko ,jak postanowilem tak zrobilem do momentu... licznik doszedl do 145km/h ,wiecej wskazowka juz sie nie przesunela, zdjalem stope z pedalu "gazu" , niestety -ups ,silnik jakby zaczal wyc jeszcze glosniej za autem zas zapanowala biala mleczna mgla, po chwili obroty zaczely spadac az silnik zgasl, proby uruchomienia nic nie daly.
Po konsultacji z fachowcami , podpompowalem pompka na filtrze paliwa i autko za 4 proba odpalilo, jezdze teraz stale bez wiekszych problemow aczkolwiek nie przekraczam 120km/h.(profilaktycznie)
Fachowiec stwierdzil ze "lapie" gdzies powietrze ,a 145km/h to na diesla i tak duzo, hmm nie jestem milosnikiem szybkiej jazdy ,jednak te autko na trasie przy 120-130km/h traci ogromnie na swoim potencjale(moje subiektywne wrazenie).
prosilbym o rade co moze byc powodem ,a takze jakie sa osiagi tego modelu
P.S.
Wczesniej mialem podobnie auto po przejechaniu kilkunastu kilometrow gaslo, chwilke "pochechlalem" i jechalem dalej tak robilem coraz wieksze odleglosci(60km =3 postoje), jako ze palila sie kontrola obecnosci wody w filtrze paliwa, wymienilem filtr,kontrolka zgasla, problem znikl(czyzby)
pozdrawiam |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 06-01-2007, 17:41 Gaśnie na wysokich obrotach
|
|
|
Witam. Biały dym ? , a jak wygląda sprawa z płynem w chłodnicy może poszła uszczelka pod głowicą i ztąt problem z ponownym odpaleniem. |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2007, 23:45
|
|
|
mechanik dobrze radzi.... typowy objaw braku paliwa, albo "lewe powietrze" w okładzie paliwowym, czyli od "smoka" w zbiorniku do wtryskiwaczy,
ja stawiam na zabrudzony "smok" w zbiorniku pakiwa
albo
woda w układzie paliwowym |
|
|
|
 |
piszpont [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2007, 22:52
|
|
|
dziekuje za rade ,w takim razie zbieram "kapuste" i udaje sie do owego mechanika |
|
|
|
 |
|
|