 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] nie odpala, pstrykają przekaźniki, świeci check e |
Autor |
Wiadomość |
ttkntnrf
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1,3 12v 91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-06-2012, 14:27 [CA1A 1.3] nie odpala, pstrykają przekaźniki, świeci check e
|
|
|
witajcie znowu!
4g13 cao złom cholerny przy odpalaniu padł nie gaśnie "check engine"
wcześniej nie było kłopotów dzisiaj ok południa- w aucie było ze 60st spokojnie
odpalam chwycił i zdechł i tak ze 3 razy
sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki pod maską
wsadziłem łapę przez dziurę po radiu i pomacałem przewody
przekręciłem kluczyk pompa ruszyła- i nie wyłaczyła się
odpalił i pojechałem po 800m może kilometrze check engine i trup
nie słychać pompy paliwa, zdjąłem maskownicę wokół radia i widzę w środku jakieś dwa spore...- przekaźniki? nie wiem
wcześniej pstrykały więc myślałem że gdzieś jest zły kontakt
no i dwie duże wtyczki nie podłączone do niczego.
co można sprawdzić samemu?
czy trzeba złoma holować do mechanika?
a może kupić 5l E95 polać i podpalić?
mam go tak dosyć że mnie wyleczył z chęci posiadania evo
jak ktoś ma jakieś pomysły to niech plizzz pomoże |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 23-11-2012, 23:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 07-06-2012, 15:28
|
|
|
miałem podobne objawy jak mi ecu umarło |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-06-2012, 16:15
|
|
|
Sprawdź ECU, tzn wykręć i zobacz kondensatorki czy nie spuchły, czy nie wylały.
Masz może immo lub był kiedyś zamontowany
[ Dodano: 07-06-2012, 16:15 ]
immo lub inne odcięcie zapłonu np alarm |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
ttkntnrf
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1,3 12v 91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-06-2012, 23:54
|
|
|
nie widać alarmu typu syrena pod maską, ani miejsca gdzie możnaby wyłaczać immo.
Auto miało odświeżany lakier- bo tutaj nie ma korozji od wilgoci ale zdziera farbę pył zawieszony w powietrzu, więc myślę że słabo było poskładane po lakierowaniu.
czy są gdzieś jeszcze bezpieczniki?
w nogach kierowcy i pod maską po stronie pasażera tylko znalazłem.
ecu by mnie zabiło finansowo |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-06-2012, 07:38
|
|
|
ttkntnrf, Jak masz colta 91, to chyba jest E5 ?
Poza tym wszystko wskazuje na padaczkę komputera. Wyjmij i daj gdzieś do naprawy, albo wymień. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|