Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Znika plyn z chlodnicy
Autor Wiadomość
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 04-06-2012, 16:21   

Dzięki chłopaki za szybką reakcję.

Owczar, Tą z aukcji mogę brać w ciemno?

Miś jedzie na czerwonym płynie :)
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14380
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-06-2012, 16:26   

Zmierz jeszcze jakiej grubości masz chłodnicę. 2.0 miały cieńszą, ale nie wszystkie. Ta co podałem jest z tych grubszych. Co prawda mocowanie ma takie samo, różni się użebrowaniem. No i rzecz jasna masz manual?
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 04-06-2012, 16:28   

Owczar napisał/a:
No i rzecz jasna masz manual?

Tak, ma manual. Podjedzie :)
Owczar napisał/a:
2.0 miały cieńszą, ale nie wszystkie.

Właśnie kombinowałem skąd różnice w numerach OEM.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 04-06-2012, 16:33   

Nie ma KOYO u tego sprzedawcy, ale zaproponował mi Termotek (normalnie nieco droższe) w tej cenie.

Co do grubości chłodnicy to na górze ma około 55mm, natomiast część chłodząca około 26mm.

Tak, oczywiście manual.


fj_mike, podał inne numery niż te z aukcji...
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14380
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-06-2012, 16:35   

Zapytaj u tego czy ma koyo: http://allegro.pl/chlodni...2346599923.html
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 04-06-2012, 16:52   

Strasznie problemowy człowiek. Jeko podejście do klienta powiedziało "NIE KUPUJ U MNIE!".

Pan wyśle pocztą a nie kurierem i to dwa dni robocze albo trzy. Na moją sugestię, że dopłacę do kuriera usłyszałem, ze w tym roku nie mają umów z kurierami bo Ci nie poprzyjeżdżali.

W długi weekend jadę do rodziny i w takim stanie nie pozwolę sobie jechać Miśkiem.... będę musiał pożyczyć Forda :butthead:

RATUJCIE!!!!!

Co się dzieje z tym światem? Ręce opadają.

[ Dodano: 04-06-2012, 17:27 ]
Akcje z 3 sprzedającymi na allegro zniechęciły mnie do zakupu właśnie tam... Jeden nie ma, drugi wyśle pocztą bo nie ma umowy z kurierem, a trzeci... szkoda gadać.

Zamówiłem u all-parts'a, zagwarantował, że będzie na środę. Brałem od niego części do Galanta i zawsze byłem zadowolony.

Dziękuję za pomoc i rady.

P.S.
Co to są lamelki? :)
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-06-2012, 18:40   

jAZZMAN napisał/a:

P.S.
Co to są lamelki? :)

No to są właśnie te "żeberka" :mrgreen: czyli blaszki zwinięte w harmonijkę :rolleyes:
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 05-06-2012, 11:03   

Powodzie mi proszę na co należy zwrócić uwagę podczas wymiany chłodnicy wody.

1. Spuszczamy ciecz z układu poprzez korek na rogu chłodnicy.
2. Odpinamy węże.
3. Odpinamy elektrykę.
4. Wykręcamy uchwyty o góry i wyciągamy chłodnicę.

Czy tak?

Wkładamy w kolejności odwrotnej, a jak wygląda sprawa z odpowietrzeniem układu?
Proszę o mądre słowa :)
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14380
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-06-2012, 11:16   

Tak jak napisałeś. Wyjmujesz z wentylatorami. Odkręcasz je po wyjęciu.

Odpowietrzy się sam. Zalej do pełna, potem odpal, niech pracuje na wolnych obrotach na odkręconym korku. Dolej ile się da, zakręć korek, zalej zbiorniczek wyrównawczy do pełna. Jak pojeździsz i silnik się nagrzeje, a potem ostygnie, otwórz maskę i uzupełnij płyn w zbiorniczku, tak żeby było więcej niż połowę na zimnym.
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 05-06-2012, 12:15   

Dziękuję za pomoc :) . Należy Ci się napój bogów :drinkers:

[ Dodano: 05-06-2012, 12:18 ]
A mam jeszcze jedno pytanie....

Co do lamelek (ha jestem bogatszy o nowe słowo).... W chodnicy od klimy pozapadały się do środka auta aż oparły o chłodnice cieczy (ktoś musiał szybko jechać :twisted: ). Będę wyciągał ostrożnie.


Mam pytanie jak je połatać?
Czy mogę delikatnie powkładać je na miejsce, pomiędzy żeberka w chłodnicy, podwiązać drutem miedzianym ?
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2012, 15:37   

Powsuwaj je na miejsce ale niestety czeka cię wymiana chłodnicy klimy (tak jak mnie) bo wysypana chłodnica nie będzie nadążała z odprowadzaniem ciepła co będzie skutkowało z szybkim wzrostem ciśnienia w układzie i częstym rozłączaniem/załączeniem sprężarki klimy a to przyspiesza umieranie sprzęgła tejże sprężarki ;)
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 06-06-2012, 15:51   

jAZZMAN napisał/a:
Co do lamelek (ha jestem bogatszy o nowe słowo).... W chodnicy od klimy pozapadały się do środka auta aż oparły o chłodnice cieczy
jAZZMAN napisał/a:
Mam pytanie jak je połatać?
Czy mogę delikatnie powkładać je na miejsce, pomiędzy żeberka w chłodnicy, podwiązać drutem miedzianym ?

To samo miałem i wymieniłem chłodnice
komarsnk napisał/a:
Powsuwaj je na miejsce ale niestety czeka cię wymiana chłodnicy klimy (tak jak mnie) bo wysypana chłodnica nie będzie nadążała z odprowadzaniem ciepła co będzie skutkowało z szybkim wzrostem ciśnienia w układzie i częstym rozłączaniem/załączeniem sprężarki klimy a to przyspiesza umieranie sprzęgła tejże sprężarki

Po wymianie chłodnicy u mnie nic sie nie zmieniło często sie włącza i wyłacza , nie za często :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 06-06-2012, 16:20   

Jak połatam lamelki to na pewno będzie lepiej niż teraz. Jutro działam z chłodnicą wody, zobaczymy jak to wygląda po rozmontowaniu.
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2012, 16:24   

milo napisał/a:

Po wymianie chłodnicy u mnie nic sie nie zmieniło często sie włącza i wyłacza , nie za często :?:

Może większy osuszacz ma większy problem niż chłodnica? Bo się zatkał np? :)
Ale to dywagacja na inny wątek.
Jedno jest pewne: u mnie NIBY chłodnica nie ciekła ale po wymianie na inną używkę (z diesla :P ) przestał znikać płyn ze zbiorniczka a układ trzyma ciśnienie :rolleyes:
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 09-06-2012, 13:20   

Wymieniłem chłodnicę cieczy. Chciałem podziękować za pomoc merytoryczną.

Chłodnica klimatyzacji połatana - zszyłem ściegiem "na okrętkę". Opis oraz fotografie w temacie o moim miśku:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=71876
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.