Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wytrzymałość punktów holowniczych
Autor Wiadomość
zukosok 
Forumowicz


Auto: Shogun 2,5td 1994
Kraj/Country: UK
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Swiat
Wysłany: 30-05-2012, 00:13   wytrzymałość punktów holowniczych

Moje maleństwo dostało ostatnio trochę gadżetów, a dokładnie taśmę kinetyczną 8t 10m, dodatkowe 2x2m 4t taśmy do zabezpieczenia kinetyka jakby nie daj bóg uchwyt pościł albo szekla, no i taśmę statyczna 7t 4,5m, no i mam teraz pytanko:
czy standardowe uchwyty w miśku są wytrzymałe czy trzeba je wzmacniać, jeśli tak to jak najlepiej- oczywiście pytam o uchwyt z tylu, po środku zderzaka, oraz o ten solidniejszy uchwyt z przodu.

ps. mam nadzieje ze dobrze nazwałem temat, jak nie to proszę moderatora o poprawienie.
_________________
pozdrawiam zukosok
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2012, 04:23   

Są w zupełności wytrzymałe - tak do ciągania statycznego, jak i kinetycznego - o ile oczywiście rama nie jest nazbyt ażurowa...

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
zukosok 
Forumowicz


Auto: Shogun 2,5td 1994
Kraj/Country: UK
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Swiat
Wysłany: 30-05-2012, 13:05   

dzięki za info, statyka już używałem do szarpania, bałem się tylko o używanie kinetyka, ludziska piszą ze do niego potrzebne są mocne zaczepy, co do ramy to przód mam zdrowy, tył niestety nad kolami już był naprawiany, wycinka i wstawiane płyty z blachy...
_________________
pozdrawiam zukosok
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 30-05-2012, 13:35   

Z tyłu z tym uchem w środku zderzaka to bym uważał. Ono jest mocowane do poprzecznej rury w ramie a ta rura jest jednym z najszybciej gnijących elementów ramy. Rdzewieje bardzo mocno i szybko w punkcie gdzie jest wspawana w ramę. Nawet jak z wierzchu wygląda w miarę to warto to najpierw sprawdzić zanim się szarpnie.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2012, 14:37   

Heilsberg napisał/a:
do poprzecznej rury w ramie a ta rura jest jednym z najszybciej gnijących elementów ramy.


No, toż mówię... Mówiąc o ażurowej ramie uwzględniam także tę rurę.

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
zukosok 
Forumowicz


Auto: Shogun 2,5td 1994
Kraj/Country: UK
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Swiat
Wysłany: 30-05-2012, 16:38   

Heilsberg napisał/a:
Z tyłu z tym uchem w środku zderzaka to bym uważał. Ono jest mocowane do poprzecznej rury w ramie a ta rura jest jednym z najszybciej gnijących elementów ramy. Rdzewieje bardzo mocno i szybko w punkcie gdzie jest wspawana w ramę. Nawet jak z wierzchu wygląda w miarę to warto to najpierw sprawdzić zanim się szarpnie.


ok, dzięki, sprawdzę jak wygląda połączenie z rury z ramą, hak mam przykręcany do ramy i to miejsce jakiś czas temu sprawdzałem wyglądało ok, wiec mam nadzieje ze połączenie rury tez będzie mocne.
_________________
pozdrawiam zukosok
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2012, 17:06   

Zazwyczaj celem zaoszczędzenia czasu, a także z tego względu, że stan rzeczonej rury bywa nie do końca wzorcowy, linę czepia się właśnie do haka. I to zarówno statyczną, jak i kinetyczną.

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
zukosok 
Forumowicz


Auto: Shogun 2,5td 1994
Kraj/Country: UK
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Swiat
Wysłany: 01-06-2012, 19:00   

Marcus65 napisał/a:
Zazwyczaj celem zaoszczędzenia czasu, a także z tego względu, że stan rzeczonej rury bywa nie do końca wzorcowy, linę czepia się właśnie do haka. I to zarówno statyczną, jak i kinetyczną.

Pozdro
Marcus


no właśnie słyszałem żeby nie czepiać kinetyka do haka bo można go łatwo urwać (samą końcówkę), poza tym jak zaczepić szekle do haka?
_________________
pozdrawiam zukosok
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-06-2012, 22:06   

Ja też nieraz tak słyszałem :mrgreen: A gdyby na hak zakładało się kinetyka z szeklą, to wspomniana przeze mnie oszczędność czasu nie miałaby miejsca. Zwyczajnie, za ucho się zakłada.

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 11-06-2012, 09:58   

Marcus65 napisał/a:
Ja też nieraz tak słyszałem :mrgreen: A gdyby na hak zakładało się kinetyka z szeklą, to wspomniana przeze mnie oszczędność czasu nie miałaby miejsca. Zwyczajnie, za ucho się zakłada


Z tym czepianiem kinetyka na szekle to byłbym ostrożny. Kilka dni temu wyrywałem auto na torze, wklejone na amen. Kinetyk strzelił, na szczęście pękł 0,5m od strony mojego haka i przypakował centralnie w szybę na wysokości kierowcy wyciąganego pojazdu. Gdyby na końcu był kawał rzeczonego metalu mogło by być naprawdę nieprzyjemnie. Szekla musi być dobrze dobrana do siły zrywania a po za tym kinetyk ma duże ucho, które idealnie zakłada się na hak.
_________________
Misiek Pajero V46W 2.8TD `99 ... do codziennego i turystycznego brykania ...
DajStachu Rocky F70 2.8TD `88 aka Brudny Harry ... w piach, wodę, błoto i chaszcze ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.