[EAxx] Sposób działania tiptronica |
Autor |
Wiadomość |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 21-04-2010, 18:24
|
|
|
dzięki wszystkim za podpowiedzi szczególnie chodziło mi o tiptronic i zmianę biegów, zwykłym automatem jeździłem kilka razy więc myślę że jak tylko zarejestruje w tym tygodniu auto to przetestuje dokładnie co potrafi v6 z tą skrzynią |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 21-04-2010, 22:42
|
|
|
radek79 napisał/a: | dzięki wszystkim za podpowiedzi szczególnie chodziło mi o tiptronic i zmianę biegów | heh a ja o zwykłym Ci napisałem |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
ig_or
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 301 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-06-2012, 12:36
|
|
|
Panowie, wiem że pewnie głupie pytanie, ale musze zapytać żeby wiedzieć co i jak. W skrzyni z tiprinic'iem jeżeli chcę skorzystać z opcji ręcznego wachlowania biegami to w jaki sposób należy ruszyć autem? Chodzi o to czy stojąć na P od razu przełączam gałę w prawo na manual, włączam + na pierwszy bieg i wtedy gaz, czy ruszam na D a potem gała w prawo i dopiero wachlowanie? To samo jeżeli chodzi o zatrzymanie auta....redukuję do 1 i po prostu hamulec do całkowitego zatrzymania a potem na P? |
_________________
" To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
ig_or - 3Miasto |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 14-06-2012, 16:43
|
|
|
jak wolisz, to bez różnicy.
A przy zatrzymaniu no to ekhmm, najpierw zatrzymaj auto, a potem wrzuć P |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-06-2012, 07:32
|
|
|
ig_or napisał/a: | Chodzi o to czy stojąć na P od razu przełączam gałę w prawo na manual | A tak się da? Wydaje mi się, że tylko z D można przejść na manualne sterowanie. |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 16-06-2012, 07:58
|
|
|
Jackall napisał/a: | A tak się da? | nie da się bo przez D trzeba zawsze przesunąć lewarek - taka jest mechaniczna konstrukcja |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 16-06-2012, 09:02
|
|
|
mar111cin napisał/a: | przejechałem galantem 40tys km, kilka razy miałem odłączany akumulator, jakoś nie zauważyłem żeby sprawiało to mu jakąś różnice, nie zauważyłem żeby moja skrzynia się czegoś uczyła. | Hm. Ja do tej pory też myślałem, że niewiele się dzieje, ale od jakiegos czasu na wakacje jeżdżę z przyczepą kempingową i powiem wam, że po takim holowaniu przez wiele kilometrów i odłączeniu przyczepy dopiero głupoty wychodzą |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-06-2012, 21:11
|
|
|
polaff napisał/a: | nie da się bo przez D trzeba zawsze przesunąć lewarek - taka jest mechaniczna konstrukcja | Ironicznie pytałem wiem jaka jest konstrukcja |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 16-06-2012, 22:20
|
|
|
Jackall napisał/a: | polaff napisał/a: | nie da się bo przez D trzeba zawsze przesunąć lewarek - taka jest mechaniczna konstrukcja | Ironicznie pytałem wiem jaka jest konstrukcja |
ja ironicznie odpowiedziałem bo chyba każdy kto choć lewarek widział wie |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-06-2012, 22:32
|
|
|
polaff napisał/a: | ja ironicznie odpowiedziałem | to się zrozumieliśmy |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
|