[Cari 1.8 GDI] Mitsubishi Carisma - Problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
Adrianeo
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 113 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 20-06-2012, 21:56 [Cari 1.8 GDI] Mitsubishi Carisma - Problem z odpaleniem
|
|
|
Witam,
Jako że miałem nie małe problemy z opisem mojego problemu z Carisma postanowiłem nagrać krótki filmik:
Filmik
Czego nie widać na filmiku to to że bardzo często zapala się check engine podczas prób odpalenia. Czasami się zdarza że auto odpali normalnie ale podczas jazdy zaczyna szarpać i też zapal się check engine. Podczas nagrywania filmiku było czuć w kabinie wyraźnie zapach paliwa/oleju oraz wydobywał się z rury wydechowej można powiedzieć że niebieski dym (dosyć duże ilość).
Czy ktoś się spotkał już z takim problemem? W jednym z serwisów powiedzieli mi że silnik do wymiany , ale jak się spytałem o dokładna diagnozę to powiedzieli że nawet nie podpinali pod komputer ani nie zaglądali pod maskę
Liczę Koledzy na waszą pomoc czy mieli racje i silnik do wymiany czy może uda się go jakoś uratować? |
_________________
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 20-06-2012, 22:48
|
|
|
na początek
odczytaj błędy za pomocą spinacza, będzie wiadomo od czego zacząć |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
sniegu
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 90 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 755 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 21-06-2012, 00:01
|
|
|
gadaj z Forestem Albo Mańkiem nasze łódzkie forum może któryś by podjechał albo coś z filmiku podpowiedział bo na którymś tam spocie bawili się w diagnostów u Mnie że brak masy na silniku u Tomczyna jakaś pierdoła do wymiany, a nie zaraz cała maglownica do wymiany jak to też "mechanicy" wywnioskowali |
_________________ Definicja trzeźwości Śniega:
Człowiek jest trzeźwy tak długo jak długo potrafi leżeć na podłodze niczego się nie przytrzymując
Stadko
1. Tikacz 4 incydenty BYŁ
2.Cari 1 incydent JEST
3. Gal 2.0 v6 PRZYBYŁ
nowe kapcie:)
205/45/17"
Żadnej gleby
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Adrianeo
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 113 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 21-06-2012, 21:49
|
|
|
Zrobiłem tak jak mówiliście dostałem błędy numer:
12
56
58
Jak by ktoś mógł pomóc w rozszyfrowaniu tych kodów byłbym wdzięczny |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 21-06-2012, 23:12
|
|
|
Poszukaj przepływki, najlepiej na przedzakupowy wynajem celem sprawdzenia czy działa. Zamień, skasuj komputer i naucz obrotów, runda testowa i kolejny odczyt spinaczem. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Adrianeo
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 113 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 21-06-2012, 23:23
|
|
|
Na początek postaram się rozebrać przepustnice i ją przeczyścić wraz z silnikiem krokowym itd i zobacze czy to coś da.
A czy bład 56 może oznaczać uszkodzoną pompę paliwową?
Oraz jakie były by objawy przy uszkodzonej sondzie lambda? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 21-06-2012, 23:36
|
|
|
Najpierw trzeba się pozbyć tych błędów i wybadać ich przyczynę, jak podmienisz przepływkę i nie będzie poprawy to weźmiesz się za przepustnicę i kolektor. I za radą Jarka obejrzyj dolot i posprawdzaj złączki oraz puchę z filtrem powietrza. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
|