 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
2,5v6 |
Autor |
Wiadomość |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 05-07-2012, 22:45
|
|
|
waldi-1, bez urazy ale wydaje mi się, że nie masz zielonego pojęcia o tym co chcesz zrobić.
waldi-1 napisał/a: | czy moze się czymś różnią ? | przede wszystkim głowicami, SOHC vs DOHC.
waldi-1 napisał/a: | po przerobkach wmontuje ja w obecny kolektor lub założ kolektor od vr ki | żeby to było takie proste... gdzie IC? Czym to wysterujesz? Kto Ci to zestroi? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-07-2012, 22:55
|
|
|
sveno, musisz odrazu zniechęcać |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 05-07-2012, 23:18
|
|
|
ja po prostu staram się "delikatnie sprowadzić na ziemię" już kilkanaście razy na forum było pisane, że naszego 6A13 n/a nie opłaca się uturbiać bo po pierwsze nakład pracy i koszty będą niewspółmierne do efektu a po drugie istnieje już gotowe a co za tym idzie tańsze rozwiązanie czyli 6A13TT z VRa który pasuje P&P do manualnej skrzyni od cywilnego V6. W ten sposób masz przyrost mocy rzędu 120KM za niewielką kasę, stosunkowo niewielką oczywiście można kupić turbinę od starego Jelcza wspawać ją w kolektor jednej z głowic, dorobić węże do kolektora dolotowego beż żadnego IC i cieszyć się uturbionym V6 to nic że nie da to żadnego przyrostu mocy i może zniszczyć silnik |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-07-2012, 23:27
|
|
|
sveno, może poprostu nie doceniasz kolegi waldi-1 daj mu rozwinąc skrzydła, może ma jakąś koncepocje o której nikt nie pomyślał |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 06-07-2012, 18:33
|
|
|
właśnie chodzi mi o to, , żeby nierobić żadnych tak zwanych swapów, żadnych przekładek, poprostu chce coś zrobić z tym co mam, jeśli chodzi o czas to wiem że nieda sie tego zrobić nawet w tydzień czy miesiąc, ja skrzynię maam automatyczną jeśli chodzi o scisłośc więc niemozzna jej zbytnio nadwyręzać, także chciałbym dowiedzieć sie na początek jakie ciśnienie powinna dawać turbina a potem pomyśleć i poszukać dalszych rozwiązań, a może i jednaki dało by cos kolwiek pokombinować jednak |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 24-12-2012, 23:20
|
|
|
hehe dobra faza:D podłącza się pod lampkę czy coś trzeba kombinować? |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 24-12-2012, 23:45
|
|
|
W przednie drzwi to bułka z masłem....więcej zabawy z tylnymi.. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|
|