Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedni Most SS Łożysko
Autor Wiadomość
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-07-2012, 14:55   Przedni Most SS Łożysko

Witam
Koledzy mam taki problem, w przednim moście z prawej strony jest flansza tak z 30-40 cm długości w tej flanszy prawdopodobnie na wyjściu jest łożysko i uszczelniacz w którym pracuje prawa półoś, mam tam bardzo duży luz -czyli na pewno łożysko się rozpadło.
Czy ktoś z was wymieniał już takie łożysko i uszczelniacz?
Jaki to może być koszt , i czy można dobrać coś z oferty firm które specjalizują się w łożyskach i uszczelniaczach.
Może podpowiecie gdzie można znaleźć rozmiar tego łożyska i uszczelniacza ?

Artur
_________________
Artur
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-07-2012, 17:04   

mamy i łożysko i uszczelniacz w naszej ofercie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-07-2012, 18:18   

Zbyszek
No to dawaj jakiś namiar do siebie
_________________
Artur
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-07-2012, 18:09   

U-96 napisał/a:
na wyjściu jest łożysko i uszczelniacz w którym pracuje prawa półoś, mam tam bardzo duży luz -czyli na pewno łożysko się rozpadło.
Czy ktoś z was wymieniał już takie łożysko i uszczelniacz?
masz nawet trzy łożyska i z praktyki radzę wymienić wszystkie. A jak pół oś ??? Przy wymianie uważaj na taki pierścień miedziany. Chyba będziesz musiał go reanimować->> no chyba że od zbyszekm2 dostaniesz w komplecie ???? w co wątpię bo nawet w serwisach tego nie mają.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-09-2012, 22:21   

Wymieniłem łożysko podporowe i jest OK
Uszczelniacz (bieżnia i uszczelniacz właściwy) kupiłem w serwisie i też wymieniłem bo był
w rozsypce
Dzięki za rady
_________________
Artur
 
 
dma3 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-09-2012, 22:32   

Cytat:
mamy i łożysko i uszczelniacz w naszej ofercie.


Ale sprzedajemy jedynie paletę łożysk i uszczelniaczy :mrgreen:
 
 
Eskapada 
Forumowicz

Auto: Pajero L040
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-09-2012, 07:39   

jawaldek napisał/a:
U-96 napisał/a:
na wyjściu jest łożysko i uszczelniacz w którym pracuje prawa półoś, mam tam bardzo duży luz -czyli na pewno łożysko się rozpadło.
Czy ktoś z was wymieniał już takie łożysko i uszczelniacz?
masz nawet trzy łożyska i z praktyki radzę wymienić wszystkie. A jak pół oś ??? Przy wymianie uważaj na taki pierścień miedziany. Chyba będziesz musiał go reanimować->> no chyba że od zbyszekm2 dostaniesz w komplecie ???? w co wątpię bo nawet w serwisach tego nie mają.


ważna rzecz !! pierścień miedziany można założyć dobrze lub źle. Z jednej strony jest płaski z drugiej lekko podtoczony. Jesli założymy go odwrotnie to na końcu nie zamontujemy na półosi pierścień segera
 
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-09-2012, 08:44   

Waldek
Masz rację u mnie dokładnie tak było, jak się do tego zabrałem stwierdziłem że nie mam segera na półosi, a z drugiej strony jest więc spróbowałem przełożyć
Nie dało się - nie mieścił się (brakowało 1 mm)
Zadzwoniłem do serwisu Mitsu...... /nie ma tam segera odpowiedzieli /w tym modelu.
Dalej po wymianie łożyska i uszczelniacza przyjrzałem się temu dobrze i ewidentnie
widać że podtoczenie i nacięcia na pierścieniu idą do piasty
Założyłem
Seger wchodzi teraz bez problemu
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.