Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Citroen c5 i Xantia
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 19-03-2012, 04:41   

Nissan został przeniesiony na prośbę Benka do osobnego tematu.
Niestety musiałem edytować posty osób, które pisały na temat dwóch aut w jednym poście.
Wszystko co zostało usunięte jest wklejone w postaci cytatów.
Z góry przepraszam za ingerencję.
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-04-2012, 18:43   

C5 umyta i dalej sobie dzielnie śmiga :) Obecny stan budzika :


Następna wymiana rozrządu :


Fotki po myciu :













W niedługim czasie przydało by się wyglinkować cytrynę bo na lakierze jest dużo drobinek brudu którego przy normalnym myciu nie da się pozbyć . Jaką glinkę polecacie ?
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2505
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-06-2012, 15:11   

Hehe swiat jest mały chyba mogłem mieć twoją c5 jak sprzedawałem gala facet mi pisał czy się nie chce zamienić na jego C5 raczej jest mało takich czerwona skóra z takim przebiegiem do końca serwisowana;) po jego pytaniu zainteresowałem się C5 :mrgreen:
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-06-2012, 15:49   

eremita napisał/a:
Hehe swiat jest mały chyba mogłem mieć twoją c5 jak sprzedawałem gala facet mi pisał czy się nie chce zamienić na jego C5 raczej jest mało takich czerwona skóra z takim przebiegiem do końca serwisowana;) po jego pytaniu zainteresowałem się C5 :mrgreen:


To pewnie byłem Ja , bo był taki okres ze stal ona na alledrogo za uwaga ! 16,000pln'ów :D Poprzedni właściciel doinwestował ją za blisko, bodajże ponad 20 parę tysięcy(wszystko ASO).
Jedna fakturka jest ciekawai opiewa na 13,000 :D Ciekawe co to było :biggrin:

Ps. Ostatnio sobie jadę z tatą a tu jakiś baran wymusił na nas pierwszeństwo , chwilka myślenia i dokładnego obejrzenia samochodu i ujrzałem naszą piękną Xantię . Nowy właściciel bardzo o nią dba i o dziwo robi wszystko w ASO . Jest z niej takze bardzo,bardzo zadowolony bo na prawdę była w kolekcjonerskim stanie a poszła za bezcen ( w cenie zajeżdżonego, z kręconym parę razy licznikiem golfa II/astry I

Ps2.
Jako ze zbliżają się wakacje i wtedy będę miał chwilkę więc podrzuciłem rodzicom temat kupna felg i o dziwo powiedzieli że jeśli się coś trafi to można kupić :) Oczywiście 17'' i pójdą w kolor grafitowy/gun metal a zaciski w najbliższym czasie chce wyjąć , wypiaskować , jeśli będzie potrzeba to zregenerować i pomalować na biało tak aby jesli kupi się felgi to wszystko ładnie pasowało :)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2505
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-06-2012, 21:21   

ja na swojej mam 17:) w weekend strzele fotki i wstawi na forum
 
 
Endrjus 
Forumowicz

Auto: Co rusz inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 155
Skąd: łódzkie
Wysłany: 23-06-2012, 00:36   

BeNeK napisał/a:
ujrzałem naszą piękną Xantię . Nowy właściciel bardzo o nią dba i o dziwo robi wszystko w ASO . Jest z niej takze bardzo,bardzo zadowolony bo na prawdę była w kolekcjonerskim stanie a poszła za bezcen ( w cenie zajeżdżonego, z kręconym parę razy licznikiem golfa II/astry I


Rodzice od kilku miesięcy wystawiają swoją xantię, ostatnio już tylko na tablica.pl i przed dom. Auto ładne, nieskorodowane, na aluskach, turbo diesel. Cena niska, zainteresowania BRAK. Ludzie się boją tych aut jak ognia.
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 23-06-2012, 09:31   

nasz poszła w 15 minut :) Zainteresowanie masakrycznie duże , telefon za telefonem . NO ale cena 1200zł jak za taki stan to naprawdę darmo było . X to był nasz jako rodzinny pierwszy taki lepszy samochód i była wymuskana,zadbana i pieszczona w każdej wolnej chwili , Kupiliśmy ją z oryginalnym przebiegiem 73.000 i sami przez 6 lat zrobiliśmy 60.000 :)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Endrjus 
Forumowicz

Auto: Co rusz inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 155
Skąd: łódzkie
Wysłany: 23-06-2012, 12:21   

No to cena faktycznie, bardzo, bardzo niska. Moi wystawiają Xantię za około 4 tysiące. Kombi 97 rok. Nikt nie ogląda, nie targuje.
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 28-06-2012, 21:41   

BeNeK napisał/a:
Jedna fakturka jest ciekawai opiewa na 13,000
masz na fakturze wyszczególnione za co to? jedyna usterka, z która się spotkałem,aby faktura była podobna było zerwanie paska rozrządu w C8 2,2 HDi...
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-06-2012, 13:11   

Psikus napisał/a:
BeNeK napisał/a:
Jedna fakturka jest ciekawai opiewa na 13,000
masz na fakturze wyszczególnione za co to? jedyna usterka, z która się spotkałem,aby faktura była podobna było zerwanie paska rozrządu w C8 2,2 HDi...

Szukałem fakturki i nie wiem gdzie je posiałem mam nie wszystkie Zlecenia Naprawy z ASO i mam numery tych faktur a nie jest napisane za co :(

Teraz z innej beczki . Ostatnio mama zauważyła że jak się cytryna rozgrzej to po prostu słabiej idzie i jak by nie zawsze turbo się załączało lub nie dmucha tyle ile powinno . Wyjąłem dziś IC'ka i wyczyściłem wewnątrz i zewnątrz , jak wylewałem ze środka benzynę ekstrakcyjną to wyleciały 2 kawałki chyba aluminium :| Nie wiem czy to coś z turbiny czy żeberka z IC ...
Turbo było wymieniane 06.04.2009 przy przebiegu 281.236km a obecnie jest 335.xxx km więc turbinę można chyba wykluczyć . IC teraz sie suszy , jak wleci znowu do autka to zobaczymy czy coś sie zmieniło .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Właśnie wróciłem z przejażdżki i powiem tyle .... WOW . Zupełnie inny samochód , fajnie się zbiera z dołu , dużo bardziej elastyczny , turbo szybciej wstaje , mniejsza turbo dziura no same + . Widać ic był zatkany , chociaż dużo ze środka nie wyleciało a z zewnątrz też nie było źle. Ale co zauważyłem na 1 i 2 biegu trudno mu się dokręcić do tych 4500 rpm na 4000 jazda się kończy co innego na 3 bo 4 i 5 nie testowałem czy zakręci sie do +4000 bo nie było gdzie i nie chciałem stwarzać zagrożenia . Czy ona ma coś takiego jak ograniczenie momentu obrotowego na dwóch pierwszych biegach ?
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 01-07-2012, 21:16   

BeNeK napisał/a:
Czy ona ma coś takiego jak ograniczenie momentu obrotowego na dwóch pierwszych biegach ?
nie ma,ale w zakresie obrotów o jakim piszesz i tak nie spodziewaj się nic nadzwyczajnego poza hałasem :)
 
 
wojzi 
Mitsumaniak


Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 1713
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-07-2012, 23:37   

Endrjus napisał/a:
Rodzice od kilku miesięcy wystawiają swoją xantię, ostatnio już tylko na tablica.pl i przed dom. Auto ładne, nieskorodowane, na aluskach, turbo diesel. Cena niska, zainteresowania BRAK. Ludzie się boją tych aut jak ognia.


Mit Francuzów niestety działa. A szkoda, bo Xantia to fajne autko, choć ja bym już raczej C5 przygarnął.
_________________


Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy :P , a nie za to że mało je.
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-07-2012, 16:32   

Filterki do cytrynek doszły :P



Teraz o kolejnym fuck up'ie ...
kostki od komputera BSM się popaliły i często coś nie chodzi a to klima , to szyby rożnie ....
Komputerek już zamówiony znajomy kupił we Francji bo akurat był :P Przy okazji jak bylismy u naszego magika od elektroniki wypytałem sie powótrnie o chip tuning , i sprawa wygląda tak . Z naszego 110 konnego 2.0 Hdi powiedział ze da się zrobić bezpieczne 170 km :shock: Czy to faktycznie będzie bezpieczne ?
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 20-07-2012, 13:36   

BeNeK napisał/a:
Z naszego 110 konnego 2.0 Hdi powiedział ze da się zrobić bezpieczne 170 km :shock: Czy to faktycznie będzie bezpieczne ?
Takich "bezpiecznych" jak pracowałem w ASO było kilka. Częściej stały u nas niż u właścicieli. A to turbinka przedmuchała ponad swoje możliwości, a to uszczelka pod głowicą powiedziała Pa, a to wtryski lały jak wściekłe i się zacierały. Poza tym przy 170 KM to on jest przesunięty daleko poza granicę dymienia. Rozsądnie to jest 130-140 KM, a już zwłaszcza przy takim przebiegu auta.

A propos komputerka to ciekawe co będzie. Bo od któregoś roku komputery wychodziły z fabryki czyste i programowało się je przez internet :roll:
Tylko ASO miały dostęp do serwera.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 31-07-2012, 10:28   

Irozsądnie będzie te 13-140 , tylko po powrocie z wakacji na Krymie .
BSM serii 5 jest aż 6 typów i niestety znajomy przywiózł mi inny :( ehhh... W salonie nowy kosztuje 3900zł :shock: Cytryna pojechał dzziś na kompletny przegląd przed wyjazdem , zobaczymy co wyjdzie ...
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.