 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
brak zasilania na pompie |
Autor |
Wiadomość |
rancik
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Gołdap
|
Wysłany: 16-07-2012, 19:45 brak zasilania na pompie
|
|
|
Witam posiadam Miśka 2g sinik2.0 1997 wersja euro bez turbo. Mam problem z elektryką mianowicie brak zasilania w pompie paliwa, wszystkie bezpieczniki sprawdzone są ok. Pozdrawiam z góry dziękuje za pomoc |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-07-2012, 07:53
|
|
|
Sprawdź zasilanie w złączu serwisowym pompy paliwa, znajduje się na grodzi silnika przy akumulatorze, wtyczki są tam dwie - zaślepione - duża do złącze ustawiania zapłonu, mała to złącze pompy. Pojawia się tam 12V gdy pompa ma zasilanie, jeśli tam będzie znaczy że sterowanie (przekaźnik, bezpieczniki, sterowanie pompą z ECU itd) są ok, a problem leży w samym kablu lecącym z przekaźnika do pompy.
Chodzi nam o fuel pump check connector
Dla testu możesz tam podłączyć plus z akumulatora żeby włączyć pompę w trybie awaryjnym i spróbować odpalić auto. Tylko grubszym kablem, nie drucikiem, gdyż jest to bezpośrednie zasilanie silnika pompy - nie poprzez przekaźnik.
Sterowanie pompą w eclipsie odbywa się z dwóch źródeł i nie działa na zgaszonym silniku (!). Pierwsza faza to zasterowanie pośrednie przez sterowanie rozrusznika - gdy kręci i 3s. po odpaleniu silnika przekaźnik pompy sterowany jest właśnie z tego układu. Gdy ECU wykryje pracę silnika "same" zasila przekaźnik pompy, na cały okres pracy silnika.
Zdarza się że padnie ECU, wtedy silnik odpala na te 3s i gaśnie (było na forum). Ty najwyraźniej masz odwrotnie, spróbuj odpalić pompę złączem diagnostycznym, gdy uruchomisz silnik odepnij, sprawdzisz tymsamym czy ECU poprawnie utrzymuje przekaźnik włączony.
Napisz jakie efekty - spróbujemy Cię z tego wyciągnąć Pozdro |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-07-2012, 08:23
|
|
|
wg mnie padło ECU lub przekaźnik główny
ew. coś przy stacyjce - ale to rzadko się zdarza
a masz jakiś immobiliser? |
|
|
|
 |
rancik
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Gołdap
|
Wysłany: 23-07-2012, 23:34
|
|
|
Witam dzięki za poradę jutro sprawdzę. Pozdrawiam dam znać |
|
|
|
 |
|
|