Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
koniec turbiny
Autor Wiadomość
przemo_wl 
Forumowicz
przemo_wl

Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: psr, wielkopolska
Wysłany: 29-07-2012, 21:16   koniec turbiny

witam
odebrałem wczoraj od mechanika moje pajero po wymianie uszczelki pod głowicą i regeneracji pękniętej głowicy o czym pisałem w temacie " uszczelka pod głowicę 2.8"
niby wszystko ok
postanowiłem sprawdzić mojego miśka
na początku delikatny przejazd i autko pracuje tak jak powinno, utrzymuje temperaturę i nic złego się nie dzieje oprócz trochę większego przydymiania przy podjeździe pod górkę ale dzisiaj postanowiłem trochę pojeździć w terenie i co się okazuję na początku było OK ale przy każdym kolejnym drapaniu w piachu coraz większe kłęby dymu jak lokomotywy
odpuściłem zabawę bo wykosztowałem sie troche przy okazji remontu uszczelki i głowicy i nie chciałbym tego powtarzać
ale wracając do tematy
skoro zaczął mocniej dymić to moje podejrzenie padło na turbinę
odkręciłem węże dolotowe a w nich pełno oleju, po odpaleni silnika turbina dmucha olejem, zdjąłem wąż z filtra powietrze na turbinie i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu w turbinie pełno oleju a po sprawdzeniu stan oleju w w silniku okazało sie że go ubyło ponizej dolnego stanu
mam więc pytanie czy taka awaria może być skutkiem tej wcześniejszej czy to tylko zbieg okoliczności
czy ktoś miał podobną sytuację z turbiną i czy ktoś wie ile kosztuje regeneracja turbiny
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-07-2012, 22:01   

może jak przegrzałeś silnik to i turbina dostała?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 30-07-2012, 00:46   

Do turbiny mozna kupic na ebay-u zestaw naprawczy. Z przesylka z Japonii wyszlo chyba z 70 euro bodajze. Kiedys kupilem i wymienilem w swoim tak profilaktycznie.


tu przykladowy zestaw naprawczy
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 30-07-2012, 00:53   

1) jeśli ci poszła woda w olej to możliwe ,że zajechałeś turbinę
2) nie wiem jak jest w 2,8 ale może mechanik coś z odmą pomylił albo coś źle poskładał
tylko to mi przychodzi do głowy
trochę oleju to przy każdej turbawce będzie .... ewentualnie masz coś takiego jak na tym filmie
http://www.youtube.com/watch?v=9Z1Qj2biGho
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.