 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
koniec turbiny |
Autor |
Wiadomość |
przemo_wl
Forumowicz przemo_wl
Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 51 Skąd: psr, wielkopolska
|
Wysłany: 29-07-2012, 21:16 koniec turbiny
|
|
|
witam
odebrałem wczoraj od mechanika moje pajero po wymianie uszczelki pod głowicą i regeneracji pękniętej głowicy o czym pisałem w temacie " uszczelka pod głowicę 2.8"
niby wszystko ok
postanowiłem sprawdzić mojego miśka
na początku delikatny przejazd i autko pracuje tak jak powinno, utrzymuje temperaturę i nic złego się nie dzieje oprócz trochę większego przydymiania przy podjeździe pod górkę ale dzisiaj postanowiłem trochę pojeździć w terenie i co się okazuję na początku było OK ale przy każdym kolejnym drapaniu w piachu coraz większe kłęby dymu jak lokomotywy
odpuściłem zabawę bo wykosztowałem sie troche przy okazji remontu uszczelki i głowicy i nie chciałbym tego powtarzać
ale wracając do tematy
skoro zaczął mocniej dymić to moje podejrzenie padło na turbinę
odkręciłem węże dolotowe a w nich pełno oleju, po odpaleni silnika turbina dmucha olejem, zdjąłem wąż z filtra powietrze na turbinie i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu w turbinie pełno oleju a po sprawdzeniu stan oleju w w silniku okazało sie że go ubyło ponizej dolnego stanu
mam więc pytanie czy taka awaria może być skutkiem tej wcześniejszej czy to tylko zbieg okoliczności
czy ktoś miał podobną sytuację z turbiną i czy ktoś wie ile kosztuje regeneracja turbiny |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-07-2012, 22:01
|
|
|
może jak przegrzałeś silnik to i turbina dostała? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 30-07-2012, 00:46
|
|
|
Do turbiny mozna kupic na ebay-u zestaw naprawczy. Z przesylka z Japonii wyszlo chyba z 70 euro bodajze. Kiedys kupilem i wymienilem w swoim tak profilaktycznie.
tu przykladowy zestaw naprawczy |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 30-07-2012, 00:53
|
|
|
1) jeśli ci poszła woda w olej to możliwe ,że zajechałeś turbinę
2) nie wiem jak jest w 2,8 ale może mechanik coś z odmą pomylił albo coś źle poskładał
tylko to mi przychodzi do głowy
trochę oleju to przy każdej turbawce będzie .... ewentualnie masz coś takiego jak na tym filmie
http://www.youtube.com/watch?v=9Z1Qj2biGho |
|
|
|
 |
|
|