Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
spadek mocy II 2,0 DiD
Autor Wiadomość
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 07-03-2012, 18:07   

fufaj3 napisał/a:
I co dalej ??


jak co? trzeba kupić drugi nowy - takie są obecnie założenia producentów :mrgreen:
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 20-05-2012, 12:34   

witam wczoraj u mnie tez pojawiło sie coś podobnego tzn. nie miał mocy, nie przyspieszał po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jechał normalnie. po przeczytaniu powyższych wpisów sądzę ze jest to wina turbiny i mam pytanie czy jest sens jej czyszczenia, czy to coś pomoże czy może wywalę kasę i dalej będzie to samo. proszę o podpowiedź,
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 20-05-2012, 13:31   

jorzyk1976 napisał/a:
po przeczytaniu powyższych wpisów sądzę ze jest to wina turbiny


Nie zawsze.
Czesto za spadki mocy odpowiada sensor skladu spalin/temperatury.Jest on zamontowany za turbina.Zly sklad spalin odczytuje wspomniany sensor i wprowadza auto w tryb servisowy.

Czasami pomaga wgranie mapy u tunera ,czasami poprostu pomaga reset /lub ponowna instalacja oprogramowania w servisie.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
adrianpawelpiot 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.0 DiD Outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 03-08-2012, 00:16   

Witam szanownych użytkowników forum. Mam problem z Outlanderem. Może ktos miał cos podobnego i mi pomoże. :) Bardzo prosiłbym o pomoc.

Posiadam Outka 2009 rok. Już drugi rok spedzam wakacje w Hiszpanii z rodziną i problem się ponawia ale co ciekawe właśnie tylko w Hiszpanii. (Czyżby wys. temp.? A może paliwo ?).
W Polsce, w Niemczech tego problemu nie doświadczyłem.(ale może długi przebieg do Hiszpanii-ok. 1000 km dziennie). Opisuję problem:

Auto ma w tej chwili przejechanych 105 tys. km. Brak mocy po przejechaniu kilkudziesięciu lub kilkuset kilometrów.
Maks. 60 / 70 km/h. Pełno sadzy z rury wydechowej się wydziela ( przy przyspieszaniu) aż tylna klapa bagażnika jest cała brudna. Komputer wariuje, panel nawigacji sam sie wyłącza i wszystko resetuje. Problem chwilowo znika gdy wyłączę silnik i ponownie odpalę. (reset)

Rok wcześniej gdy byłem w Hiszpanii ten sam objaw. Po przyjeździe do kraju w Aso w serwisie (na komputerze) nic nie stwierdzili.
_________________
Adrian
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 03-08-2012, 02:32   

Typowe objawy trybu serwisowego.
Wg mnie pada suszarka albo pompki/pompka jakas leje .
Jedziesz po resecie kwalek drogi ,ale kiedy dostanie wiekszego obciazenia i temperatury,zmienia sie sklad spalin i wyrzuca w tryb serwisowy abys nie zarznał motoru.
Sprawdz filtr powietrza czy jest czysty ,podjedz do serwisu albo jak masz dostep,to podepnij inny przeplywomierz,zamien z innego 2.0 tdi ,albo niech go sprawdza w serwisie.Turbo moze Ci padac,masz np zapieczone lopatki-moze byc tylko do czyszczenia.Jesli naprawde mocno kopci a w szczegolnosci na postoju lub tylko przy leciutkiej przygazowce to najczesciej sa to te 3 rzeczy za to odpowiedzialne.Turbina ,przeplywka lub pompowtryski.Ja zrobilem swoim trase z Gdyni do Giblartaru 2 razy w upały i nic sie nie dzialo.Paliwo Hiszpanskie z regóły jest ok.Jesli jest Twoj outek jeszcze na gwarancji to smigaj do serwisu i niech naprawiaja i wymieniaja.To czeste przypadki volkswagenowskiej padaczki.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 03-08-2012, 06:42   

Ja miałem taki objaw, w serwisie stwierdzili że to turbina.
Wymienili na nową i od tamtej pory to się nie powtórzyło.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
adrianpawelpiot 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.0 DiD Outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 03-08-2012, 09:45   

Dziekuję za pomoc. Przyjadę z urlopu i zaraz jadę na serwis. Zobaczymy co oni na to :)

Pozdrawiam
_________________
Adrian
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2012, 11:15   

adrianpawelpiot napisał/a:
D Przyjadę z urlopu i zaraz jadę na serwis.

A nie lepiej to zrobic na miejscu jeżeli masz gwarancję na samochód ? Przecież ona obowiązuje na terenie EU, po co wracać niesprawnym samochodem i się stresować.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 03-08-2012, 12:43   

Gunner napisał/a:
Typowe objawy trybu serwisowego.
Wg mnie pada suszarka albo pompki/pompka jakas leje .
Jedziesz po resecie kwalek drogi ,ale kiedy dostanie wiekszego obciazenia i temperatury,zmienia sie sklad spalin i wyrzuca w tryb serwisowy abys nie zarznał motoru
też obstawiam turbinę. Na pewno nie sprzyja jej długotrwała jazda ze stałą prędkością - zwłaszcza z obciążeniem. Może być to też jednocześnie wina paliwa. Dwa lata temu w Chorwacji też mi wszedł w tryb serwisowy - po kilkuset km autostrady przy +40st. chwila ostudzenia, później jednak od czasu do czasu pedał w podłogę, a później hamowanie silnikiem do 90-100km/h i nie było żadnych problemów.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
adrianpawelpiot 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.0 DiD Outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 03-08-2012, 21:33   

Grzesq napisał/a:
adrianpawelpiot napisał/a:
D Przyjadę z urlopu i zaraz jadę na serwis.

A nie lepiej to zrobic na miejscu jeżeli masz gwarancję na samochód ? Przecież ona obowiązuje na terenie EU, po co wracać niesprawnym samochodem i się stresować.


Kurczę, właśnie problem jest w tym, że mam 105 tys. km przejechane i nie mam juz gwarancji. :)
_________________
Adrian
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 04-08-2012, 08:24   

Ja z popsuta turbiną pod pełnym obciążeniem pojechałem na narty do Austrii i wróciłem, jak jechałem spokojnie nie było problemu. ale jak dałem mocno w pedał gazu to się zawieszało to jechał bez mocy i bez możliwości przyspieszenia raczej z tendencją zwalniającą. Wyłączenie na dosłownie chwil stacyjki i ponowne odpalenie bez przerywania jazdy przywracało moc.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.