Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Przepływomierz?
Autor Wiadomość
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 26-07-2012, 00:36   [E54A 2.0 V6] Przepływomierz?

Witam panstwa, mam takie pytanko odnosnie przeplywomierza, moze ktos mi odpisze, a mianowicie chodzi o to ze ostatnio galant jakby stracil buta, podczas wyprzedzania, gdy wciskam pedal do konca on jakby sie dlawil ( takie szarpanie) a dopieo potem dostawal mocy, moze to byc przez przeplywomierz ? o to chodzi ze gdzies tam kiedys czytalem ze jak odlacze wtyczke od niego obroty maja plywac badz przygasac? tak tez zrobilem odlaczylem, bylo tylko tzn zareagowal silnik na odlaczenie, ale obroty staly, rownie dobrze jak przy podlaczonej wtyczce, tak powinno byc ? czy moze mam gdzies indziej szukac co do tego dlawienia sie ? z gory dzieki
_________________

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-07-2012, 10:52   

Obroty silnika będą równe(a przynajmniej w moim tak jest :) ),ale mogą być wyższe,bądź niższe od tych z podłączoną przepływką.Sprawdź błędy ECU,to będziesz wiedział czy wszystko jest tam ok.
_________________

 
 
 
djjarosz 
Mitsumaniak
dorek

Auto: mitsubihsi galant 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 12 Sty 2009
Posty: 106
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-07-2012, 08:33   

Miałam podobne objawy a po jakimś czasie (ok. pół roku) padł moduł zapłonowy. Po wymianie misiek odzyskał dawną witalność.
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 02-08-2012, 22:15   

przepływomierz
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 04-08-2012, 02:37   

moze cos wiecej? dlaczego tak uwazasz? musze to zrobic, bo ten mankament blokuje mi sprzedaz go...
_________________

 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 04-08-2012, 16:23   

sprubuj odłączyc wtyczke od przepływki przejedz sie zobacz czy jest różnica , jak przepływka zwalona to bedzie lekki przyrost mocy ale nie bedzie to maximum mocy , przepływka moze byc dupnięta a na kompie tego nie wykaże . A patrzyłes na filtr powietrza ?
Hmm... nasuwają mi sie jeszcze kable WN
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 06-08-2012, 17:21   

czy sonda lambda moze miec coz z tym wspolnego ?
_________________

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-08-2012, 17:40   

każdy czujnik od silnika ma wpływ na jego pracę.jeden bardziej,drugi mniej,ale ma.sonda jest bardzo ważną częścią.to ona podaje skład spalin,i według jej odczytów ECU reguluje dawkę paliwa.tak więc ma duży wpływ na pracę silnika,i jego spalanie :)
_________________

 
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 06-08-2012, 17:47   

no bosprawdzalem sam bledy i wyskakiwalo ze sonda dzis bylem u elektryka i jedynie blad wyskakiwal ze cos z sonda nie tak, tak wiec chyba to to
_________________

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-08-2012, 17:57   

Możesz sprawdzić samą sondę,podłączając przewód sygnałowy do miernika.podczas pracy nie powinna mieć więcej niż 1V.i mniej niż 0,2V. mierzymy na ciepłej sondzie.musisz tylko znaleźć kolor tego przewodu,bo tam masz cztery,a nie pamiętam jaki to był.
_________________

 
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 17-08-2012, 16:22   

wymienilem sonde, przepustnica zostala przeczyszczona i galant odzyskal normalna prace silnika, sie nie dlawi i obroty w porzodku... w koncu :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.