Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] stały spadek mocy max prękość 165/170 kmh
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-08-2012, 19:18   

mi padł przy 120000 ale jedynym efektem był totalny spadek mocy
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 04-08-2012, 20:47   

A moze w upaly IC nie schladza powietrza dobrze ( bo jest zaolejony z odmy) i masz pare kucy mniej?

Druga przyczyna to tandem pump czyli albo paliwo albo podcisnienie, ale to zazwyczaj zawsze powyzej 3800 obr jest spadek mocy niezaleznie od obciazenia.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 05-08-2012, 08:44   

mitsu00 napisał/a:
Mnie przeplywomierz padl przy 90 tys km, ale wtedy od razu wyskoczyl mi tryb serwisowy.


Ale z tego co kolega opisuje wynika że nie ma nagłej całkowitej utraty mocy jak jest przy przepływomierzy czy turbinie. Rozumiem że moc ma, tylko rozwija prędkość wg. licznika max 165 km/h.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 05-08-2012, 16:50   

13zbyszek13 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Mnie przeplywomierz padl przy 90 tys km, ale wtedy od razu wyskoczyl mi tryb serwisowy.


Ale z tego co kolega opisuje wynika że nie ma nagłej całkowitej utraty mocy jak jest przy przepływomierzy czy turbinie. Rozumiem że moc ma, tylko rozwija prędkość wg. licznika max 165 km/h.
Zbyszek, chyba nie za bardzo zrozumiales co bylo moja intencja piszac powyzszy post. odnioslem sie nie do autora watku, tylko do tego co Hubert napisal odnosnie przeplywomierza w swoim bylym lub obecnym aucie, a tym nie jest OII. Ze wzgledu na to ze ja rowniez w OII doswiadczylem awarii przeplywomierza, czego efektem byl tryb swerwisowy, uwazam ze niekoniecznie ta przypadlosc spowodowala problemy autora watku.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-2012, 18:28   

Padakę przepływki w VAGu zaliczyłem 2 razy.
W obu przypadkach samochód stopniowo tracił moc i obniżał prędkość max.
W żadnym nie wyświetlił błędu.

No ale to faktycznie były VW a nie Mitsu :)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 06-08-2012, 20:31   

Przy moim jak tracił moc serwis najpierw wymienił przepływomierz ale gdy to nic nie pomogło i objaw występował nadal wymieniono turbinę. Po wymianie turbiny problem utraty mocy zniknął całkowicie. Z tym że była to całkowita utrata mocy ja mu w gaz a on chodzi na stałych obrotach z tendencją zniżkową, chwilowe wyłączenie motoru przywracało moc.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-08-2012, 09:43   

Po lekturze tego postu też wybrałem się na próby, i stwierdzam że albo ten samochód tyle może najwięcej albo też mi coś nie ten teges prawie 170km/h i to był max. Do osiągnięcia max. prędkości katalogowej pozostało mu 17 km/h.

Pozdrawiam
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 24-08-2012, 09:58   

wg licznika czy GPS? Mój po chipie osiąga na prostej 190km/h wg GPS. Więcej też nie chce :( Do 175-180 to w miarę przyspiesza, później to trzeba mieć baaaardzo długą prostą.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-08-2012, 13:41   

Według licznika, na tej podstawie można zgłosić usterkę co zamierzam zrobić. Według GPS byłoby z 10km/h mniej.
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 24-08-2012, 14:31   

to bardzo duża różnica. Zgłosiłbym to jako usterkę póki jest gwarancja.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.