[II 2.0 DID] stały spadek mocy max prękość 165/170 kmh |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-08-2012, 19:18
|
|
|
mi padł przy 120000 ale jedynym efektem był totalny spadek mocy |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 04-08-2012, 20:47
|
|
|
A moze w upaly IC nie schladza powietrza dobrze ( bo jest zaolejony z odmy) i masz pare kucy mniej?
Druga przyczyna to tandem pump czyli albo paliwo albo podcisnienie, ale to zazwyczaj zawsze powyzej 3800 obr jest spadek mocy niezaleznie od obciazenia. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 05-08-2012, 08:44
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Mnie przeplywomierz padl przy 90 tys km, ale wtedy od razu wyskoczyl mi tryb serwisowy. |
Ale z tego co kolega opisuje wynika że nie ma nagłej całkowitej utraty mocy jak jest przy przepływomierzy czy turbinie. Rozumiem że moc ma, tylko rozwija prędkość wg. licznika max 165 km/h. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 05-08-2012, 16:50
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Mnie przeplywomierz padl przy 90 tys km, ale wtedy od razu wyskoczyl mi tryb serwisowy. |
Ale z tego co kolega opisuje wynika że nie ma nagłej całkowitej utraty mocy jak jest przy przepływomierzy czy turbinie. Rozumiem że moc ma, tylko rozwija prędkość wg. licznika max 165 km/h. | Zbyszek, chyba nie za bardzo zrozumiales co bylo moja intencja piszac powyzszy post. odnioslem sie nie do autora watku, tylko do tego co Hubert napisal odnosnie przeplywomierza w swoim bylym lub obecnym aucie, a tym nie jest OII. Ze wzgledu na to ze ja rowniez w OII doswiadczylem awarii przeplywomierza, czego efektem byl tryb swerwisowy, uwazam ze niekoniecznie ta przypadlosc spowodowala problemy autora watku. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-08-2012, 18:28
|
|
|
Padakę przepływki w VAGu zaliczyłem 2 razy.
W obu przypadkach samochód stopniowo tracił moc i obniżał prędkość max.
W żadnym nie wyświetlił błędu.
No ale to faktycznie były VW a nie Mitsu |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 06-08-2012, 20:31
|
|
|
Przy moim jak tracił moc serwis najpierw wymienił przepływomierz ale gdy to nic nie pomogło i objaw występował nadal wymieniono turbinę. Po wymianie turbiny problem utraty mocy zniknął całkowicie. Z tym że była to całkowita utrata mocy ja mu w gaz a on chodzi na stałych obrotach z tendencją zniżkową, chwilowe wyłączenie motoru przywracało moc. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-08-2012, 09:43
|
|
|
Po lekturze tego postu też wybrałem się na próby, i stwierdzam że albo ten samochód tyle może najwięcej albo też mi coś nie ten teges prawie 170km/h i to był max. Do osiągnięcia max. prędkości katalogowej pozostało mu 17 km/h.
Pozdrawiam |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 24-08-2012, 09:58
|
|
|
wg licznika czy GPS? Mój po chipie osiąga na prostej 190km/h wg GPS. Więcej też nie chce Do 175-180 to w miarę przyspiesza, później to trzeba mieć baaaardzo długą prostą. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-08-2012, 13:41
|
|
|
Według licznika, na tej podstawie można zgłosić usterkę co zamierzam zrobić. Według GPS byłoby z 10km/h mniej. |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 24-08-2012, 14:31
|
|
|
to bardzo duża różnica. Zgłosiłbym to jako usterkę póki jest gwarancja. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|