KOMPENDIUM Mierzenie grubości powłoki lakieru Carismy |
Autor |
Wiadomość |
ONdragon
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2012 Posty: 10 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 08-08-2012, 13:22 KOMPENDIUM Mierzenie grubości powłoki lakieru Carismy
|
|
|
Witam.
Ostatnio zaopatrzyłem się w miernik grubości lakieru (elektroniczny). Jakie wartości powinien wskazywać przy oryginalnym niemalowanym autku. Wiem ze dla różnych marek jest inaczej. A jak to wygląda w przypadku carismy? Czy na wszystkich elementach budy wskazanie powinno być takie same. Czy np na masce fabrycznie jest inna grubość a na drzwiach inna (lub coś w tym stylu)? Które elementy najlepiej mierzyć na początek, na co zwrócić szczególną uwagę?
Czy ma się to tak samo w przypadku carismy I i II?
Dziękuję za odpowiedzi |
Ostatnio zmieniony przez glina 29-05-2014, 14:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
reicz
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 Comfort `03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 107 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 08-08-2012, 16:00
|
|
|
nie wiem jak z grubością dokładnie, ale napewno każdy element powinien mieć taką samą. Nie powinno być różnic między maską, a drzwiami np. |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 09-08-2012, 08:46
|
|
|
Powinien wskazywać w granicach 1.30 z tolerancją 0.2 |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
Master
Mitsumaniak Mitsubishi Carisma

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2007 Posty: 120 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: 11-08-2012, 01:01
|
|
|
Cytat: | ale napewno każdy element powinien mieć taką samą. Nie powinno być różnic między maską, a drzwiami np
|
Z tego tekstu poniżej wynika że nie do końca dlatego przyjmuje się pewna tolerancje, moja rada to skupić się na elementach takich jak dach czy słupki, maskę i błotniki zderzaki... można wymienić na oryginalne w kolorze nadwozia i miernik nic nie wykaże jedynie wizualnie po stopniu zużycia może się dać poznać no chyba ze ostra polerka była, pzdr.
http://www.dobrzekupione....id=37&Itemid=54 |
_________________ Jadę sobie dziurą, aż tu nagle asfalt |
|
|
|
 |
reicz
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 Comfort `03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 107 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 11-08-2012, 06:43
|
|
|
dokładnie tak jak pisze kolega. trzeba sprawdzić dach, słupki, progi - elementy konstrukcyjne auta. A jeżeli ktoś wymieniał błotnik czy maskę po kolizji nie powinno to martwić bo dziś aut bez żadnej skazy już chyba nie ma . Jeśli właściciel twierdzi, że jest w 100% bez kolizyjne a po zmienieniu wyjdzie co innego idealny powód by zbijać cenę za auto. Ja właśnie te elementy sprawdzałem podczas kupna. Bardziej interesowała mnie mechanika niż maska, czy drzwi. |
|
|
|
 |
zwolin
Forumowicz baaardzo zły miś ;-)
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 481 Skąd: Wawa Ursus
|
Wysłany: 11-08-2012, 14:09
|
|
|
Skupić sie trzeba na elementach niewymienialnych. Maska, przednie botniki itp to pierdoły trzymające się na kilku śrubkach, które bez trudu mozna wymienić. Pomijam oczywiście kwestie prawdziwych dzwonów i rogali jeżdżących po drogach.
Prawda jest tak, że wszyscy wierzą w nietykane przez lakiernika auta, bo tak im obiecał handlarz, a ciekawe ile osób jeżdżąc nap 5, czy 10 lat autem nigdzie go nie obtarło. |
_________________ Pozdrawiam
Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku |
|
|
|
 |
|