Wiewiór by wilk88 |
Autor |
Wiadomość |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-03-2012, 20:47
|
|
|
ok dzięki Panowie! Zobaczymy co z tego wyjdzie
tomek84 wszystko jeszcze przed nami sfu stfu |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 17-03-2012, 21:07
|
|
|
wilk88 zrobiłeś wiewióra? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18-03-2012, 13:01
|
|
|
No właśnie jest światło w tunelu na szczęście nie udało mi się samemu ściągnąć turbiny (poukręcały mi się śruby i rzuciłem to w cholerę) , na szczęście bo oddałem do znajomego mechanika, on ściągnął, rozkręcił i mówi że wg niego turbina jest prawie w stanie idealnym, żadnych luzów itp. mówi, że będzie szukał przyczyny, ale prawdopodobnie za duże ciśnienie w silniku wyrzucało olej w turbinę ( albo zapychająca się odma albo coś innego, jak mówiłem będzie szukał). Mówi, że na początku, po objawach "szalonego diesla", rzeczywiście zdawało się że to turbina, tylko dziwne było to że 2 razy obroty podskoczyły na chwile i zaraz spadły, jakby zassało ten olej tylko na moment... podobno jak siada turbina to zawsze już idzie do końca (chyba że się go zadusi). Zobaczymy co z tego wyjdzie ale prawdopodobnie wyjdzie dużo taniej niż regeneracja |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-03-2012, 16:09
|
|
|
wilk88 napisał/a: | podobno jak siada turbina to zawsze już idzie do końca |
Czasem pada i szalony diesel nie występuje, więc to błędne rozumowanie. Uszczelnienie turbiny do wymiany tak czy inaczej. |
|
|
|
 |
Piotr Moskwa
Nowy Forumowicz Memphis
Auto: EA6W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2012 Posty: 1 Skąd: Krynica Zdrój
|
Wysłany: 18-06-2012, 19:34
|
|
|
mnie potrafi zejść na 5,3 w trasie 2 osoby + 400 kg ładunku średnio z ostatnich 8 tyś wychodzi 6,7 ale mieszkam w górach... najwięcej co z niego wycisnąłem to 13,5l. przez 60 tyś nic się z tym silnikiem nie działo pozatym że odkąd go mam to kopci przy więszym obciążeniu silnika |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-06-2012, 22:40
|
|
|
Piotr Moskwa napisał/a: | mnie potrafi zejść na 5,3 w trasie 2 osoby + 400 kg ładunku średnio z ostatnich 8 tyś wychodzi 6,7 ale mieszkam w górach... |
|
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 11-08-2012, 17:19
|
|
|
Wiewiór w końcu do mnie wrócił! Po jakiś 4 miesiącach poszukiwań usterki przez mechaników okazało się że przyczyną był filtr cząsteczek stałych... teraz śmiga jak marzenie!
Trzeba było wiewióra trochę odświeżyć, więc odmalowałem ramiona wycieraczek i zaciski. Zaciski chciałem zrobić klasycznie (na czerwono ) kupiłem czerwoną farbę antykorozyjną w sprayu, która w rezultacie dała jakiś brązowawo/ miedziany kolor... niezbyt jestem zadowolony ale już tak zostanie.
I tutaj ten niewypał, chociaż na zdjęciu nie widać za bardzo jaki to kolor
 |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-08-2012, 23:42
|
|
|
wilk88 napisał/a: | okazało się że przyczyną był filtr cząsteczek stałych |
Hmm? W galancie nie ma czegoś takiego... Jest taki ala katalizator... |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-05-2016, 19:01
|
|
|
Dawno tu nie zaglądałem a wiewiór dalej jeździ i sprawia mi radość (tak, jak widać diesel też może cieszyć ) .
Od ostatniego posta trochę w nim było zrobione:
a) mechanicznie:
-wymiana rozrządu
-wymiana sprzęgła
-wymiana kilku łożysk w skrzyni
-regeneracja turbiny
b) wizualnie/estetycznie:
- (prawie) skórzane fotele (to pokrowce
- boczki z pikowanej ekoskóry
- czarna wykładzina i dywaniki
- przyciemniane szyby
- czarne palstiki
- wycięcie rdzewiejącej blachy z tylnych nadkoli i zastąpienie nadkolem z żywicy epoksydowej (żegnaj rdzo! wizualnie jest jeszcze do poprawy bo szpachlowanie nie wyszło zupełnie gładko.
W planach jest jeszcze założenie dodatkowych 3 wskaźników w środkowym panelu, żeby lepiej monitorować turbinę i nie tylko (boost, ciśnienie oleju i woltomierz).
Oto kilka zdjęć po przeróbkach w środku
a tutaj który odcinek blach został zastąpiony odlewem z żywicy, niestety nie robiłem zdjęć w trakcie pracy
w między czasie brat kupił sporta 2,5 V6 także nie trzeba mnie uświadamiać, że benzyna lepsza
pozdrawiam |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-05-2016, 19:42
|
|
|
Jeszcze wymień deskę rozdzielczą na czarną i będzie super. To chwila roboty.
Ta ekoskóra na boczkach wygląda świetnie, jak w Bentley'u. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-05-2016, 21:25
|
|
|
Fotele są skórzane?
Jeszcze bym bębny na tarcze zamienił |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 10-05-2016, 23:03
|
|
|
Tyle lat! A on nadal jezdzi:D |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24-06-2016, 20:32
|
|
|
Fotele nie są skórzane, to pokrowce ze skóry eko
Fragu, mój Galant jest jak wino- z wiekiem coraz lepszy
Nareszcie po tylu latach Wiewiór dorobił się 17 calowych butów! Wkrótce mam w planach powymieniać trochę w zawieszeniu i przy okazji go obniżyć. Myślałem o sprężynach Eibach pro kit 30/30. Co myślicie? Jakieś porady? Nie chciałbym żeby szurał po ziemi dlatego obawiam się obniżenia 40/40.
 |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 24-06-2016, 21:32
|
|
|
Z Eibacha będziesz zadowolony, będzie niżej, ale nie stracisz za dużo komfortu. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-06-2016, 21:50
|
|
|
Tylko eibach ma te wadę ze przód jest wyżej niż tył - szczególnie w kombi.
Felgi bardzo ładne z ta gleba się zastanów. Dorobilem ostatnio sterownik zawieszenia do Lexusa żeby go obniżać trochę bardziej niż fabryka pozwala i potwierdzam to co mówiłem kiedyś. Do codziennej jazdy bym nie obnizal. Po mieście nie da się jeździć. Jedynie po dobrych drogach... ze sterownika korzystam gdy auto stoi |
|
|
|
 |
|