Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Poprawna regulacja luzów zaworowych
Autor Wiadomość
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 11-08-2012, 22:07   [E57A 2.0D] Poprawna regulacja luzów zaworowych

Czytam i szukam i kazdy pisze inaczej , w manualu pisze ze luzy zaworowe powinny byc na gorącym silniku 0.25 ssący i 0.25 wydechowy , na forum pisał ktos ze luzy na zimnym ssący 0.20 wydech 0.25 , a na ciepłym ssący 0.35 a wydech na 0.45 .

Czy ktos kompetentny jest w stanie napisac jaki jest poprawny luz zaworów ????

Druga sprawa to ustawienie pierwszego cylindra w gmp , ( na moje oko to ustawiam na znak zero na plastikowej obudowie ze stopniami wyprzedzenia zapłonu) czy dobrze myśle ?
Natomiast co do ustawienia 4 cylindra w gmp to wymiekam :P :P pewnie jest to proste ale nie kumam jak to zrobic.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-08-2012, 22:20   

slavo_p napisał/a:
na ciepłym ssący 0.35 a wydech na 0.45
to są prawidłowe luzy tego silnika
GMP 1 cylindra masz wtedy, gdy koło pasowe wału wskazuje nacięciem na T na plastikowej obudowie a koło zębate wałka rozrządu wskazuje na znak
GMP1 oraz 4 są w tym samym czasie - tylko są w innym suwie
robisz 1 obrót wałem i wtedy masz 2 i 3 cylinder w GMP (a koło zębate wałka jest po przeciwnej stronie znaku)
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 11-08-2012, 23:33   

to czemu w ksiązce "sam naprawiam " jest 0.25 ssący i wydechowy na ciepłym ? :P :P

To jak mam pierwszy cylinder w GMP to ustawiam na nim luzy i na cylindrze 4 ? a potem obracam wałem i regululuje 2 i 3 ?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-08-2012, 23:41   

Krzyzak napisał/a:
robisz 1 obrót wałem i wtedy masz 2 i 3 cylinder w GMP

Chyba 0,5 obrotu :wink: robiąc cały obrót,znowu mamy 1 i 4 cylinder w GMP,tyle że wtedy czwarty pali :)

[ Dodano: 11-08-2012, 23:43 ]
slavo_p napisał/a:
To jak mam pierwszy cylinder w GMP to ustawiam na nim luzy i na cylindrze 4 ? a potem obracam wałem i regululuje 2 i 3 ?

nie.każdy cylinder musisz ustawiać osobno,tak jak pisze w manualu :)
_________________

 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 12-08-2012, 12:52   

a ty tez kolego uwazasdz ze luz zaworów na ciepłym ssacy 0.35 i wydech 0.45?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 12-08-2012, 13:03   

Luz zaworowy ssacy i wydechowy 0,25 przy 80-95 st w czym problem ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 12-08-2012, 13:43   

milo mi tez tak sie własnie wydaje ze masz racje , wiec dslaczego niektórzy podają az tak duze wartosci ???
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-08-2012, 14:48   

bo niektórzy czytaja instrukcję serwisową
a inni podają luzy dla diesla 1.8...
zrobisz jak uważasz

i nie pół obrotu wałem, tylko cały.
masakra - zastanów się zanim napiszesz
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 12-08-2012, 15:05   

Krzyżak sory ale w instrukcji jest wyraznie napisane pogrubionyą czcionką ze luzy na ciepłym ssący i wydechowy 0.25 , oczywiscie mowa o silniku 4D68 2.0 td


Koledzy ale napiszcze Jak te zawory wyregulowac krok po kroku :( i jakie te luzy mają byc wkoncu ;/;/
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-08-2012, 15:28   

to wklej skan
potem przepraszaj :P
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 12-08-2012, 15:48   

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-08-2012, 16:02   

prawidłowy obrazek:


ten, który wkleiłeś to chyba z silnika poprzedniej generacji - czyli z E54
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 12-08-2012, 16:03   

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-08-2012, 16:07   

eee tam - wklejasz z jakiegoś programu, gdzie dane zbierane są z całego świata i często byle jak
już wiele razy miałem przykłady, że do marek "egzotycznych" dane są niedokładne, przestarzałe lub nie na temat...
podałem przykład z serwisówki do tego auta wydanej przez producenta, firmę Mitsubishi
jak ktoś chce wierzyć w inne, to proszę bardzo, ale staram się pomóc autorowi tematu i rozwiać pojawiające się fałszywki
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 12-08-2012, 20:21   

ok czyli daje pierwszy cylinder w gmp ( pierwszy cylinder rozumie ze to ten od pompy wtryskowej) i reguluje zawory zaznaczone strzałką na biało , potem daje cylinder 4 w gmp i reguluje zawory zaznaczone czarną strzałką tak ? ?? ja mam wyregulowane wydech i ssanie na 0.25 , mam problemy z rozruchem na ciepłym czy zawory to mój problem ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.