Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tania gleba, obniżenie zawieszenia
Autor Wiadomość
Krzysek 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 240
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12-08-2012, 13:57   

Z przodu w sedanie jak i kombi są takie same sprężyny, z tyłu są już inne.

Np Sprężyna zawieszenia tylnego Mitsubishi GALANT - 2,0 / 2,4 GDI / 2,5 V6 / 2,0 TDI firmy KAYABA sedan KBYRC5860 , a w kombi jest KYBRC5864.

Z przodu sedan/kombi KBYRC2212
_________________
http://honda-wm.pl/ moje drugie forum ;) :D .
 
 
 
Marcelinho 
Mitsumaniak
No Risk,No fun

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 587
Skąd: Łomianki/W-wa
Wysłany: 12-08-2012, 14:14   Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt

Ja nic w swoim nie obniżałem a i tak jest bardzo niski.Czasem mam problem z wjechaniem pod krawężnik bo trze przednim zderzakiem.
_________________
BLACK STREET BANDIT

Galant 2.4 GDI RalliArt

 
 
 
eggforever 
Forumowicz
EFE


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 197
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12-08-2012, 15:05   

Krzysek napisał/a:
Z przodu w sedanie jak i kombi są takie same sprężyny, z tyłu są już inne.

Np Sprężyna zawieszenia tylnego Mitsubishi GALANT - 2,0 / 2,4 GDI / 2,5 V6 / 2,0 TDI firmy KAYABA sedan KBYRC5860 , a w kombi jest KYBRC5864.

Z przodu sedan/kombi KBYRC2212


Ale to są chyba sprężyny nominalne. Ja chcę obniżyć go o około 40mm. Zapytałem kilka sklepów i jeden mi wskazał link do sprężyn MTS -40/-40 do kombi tylko jest mały problem z moim samochodem gdyż prześwit z przodu to około 100m a z tyłu 60mm. Gdy wstawię nowe sprężyny to tył bardzo mocno siądzie no chyba, że posadzę sam przód. Jeśli chodzi o amortyzatory to przód i tył wymieniałem zeszłego roku.

Marcelinho napisał/a:
Ja nic w swoim nie obniżałem a i tak jest bardzo niski.Czasem mam problem z wjechaniem pod krawężnik bo trze przednim zderzakiem.


Mój za to stoi jak koza, nie daje mu tego uroku, co widzę w innych galantach
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-08-2012, 20:31   

W przednich też jest różnica tylko nie sedan<->kombi tylko dla różnych wersji silnikowych (2.5 i 2.0 są różne na pewno). Mój też stał - jak to Kolega nazwał - jak koza :)
Zmieniłem tylko przednie springi na Eibachy z ajlegroo i jest cycuś :D
Ale fakt - zderzak nie ma ze mną lekko... :oops:
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 13-08-2012, 13:31   

Krzysek napisał/a:
Mitsubishi GALANT - 2,0 / 2,4 GDI / 2,5 V6 / 2,0 TDI

TDI to silniki z grupy VW;) w Mitsubishi jest 2.0 TD;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Krzysek 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 240
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-08-2012, 15:05   

Dread87 napisał/a:
Krzysek napisał/a:
Mitsubishi GALANT - 2,0 / 2,4 GDI / 2,5 V6 / 2,0 TDI

TDI to silniki z grupy VW;) w Mitsubishi jest 2.0 TD;)


To żeś wyczytał nowinę :P

Ze strony IC kopiowałem sklep.intercars.com.pl

Pozdrawiam!
_________________
http://honda-wm.pl/ moje drugie forum ;) :D .
 
 
 
eggforever 
Forumowicz
EFE


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 197
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-08-2012, 23:28   

komarsnk napisał/a:
W przednich też jest różnica tylko nie sedan<->kombi tylko dla różnych wersji silnikowych (2.5 i 2.0 są różne na pewno). Mój też stał - jak to Kolega nazwał - jak koza :)
Zmieniłem tylko przednie springi na Eibachy z ajlegroo i jest cycuś :D
Ale fakt - zderzak nie ma ze mną lekko... :oops:


Powiem Wam, że bardziej głupi nie byłem przy zakupie czegokolwiek innego.

Odpowiedź od eibach Polska otrzymałem ze z sedana pasują do kombi i podali linka do ich sklepu ze sprężynami od sedana natomiast inny sklep ze sprężynami MTS podaje brak różnic między 2.0 a 2.5. Także każdy pisze co innego, na forum też inne informacje a najchętniej bym kupił ori sprężyny z SE kombi, których nie mogę znaleźć na aukcjach.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-08-2012, 10:25   

Wejdź sie np. do katalogu intercars i porównaj numewry i opisy np. sprężyn przednich LESJÖFORS - są różne numery dla ea2w i dla ea3w/ea5w
W skrócie:
Przód różni się dla 2.0 <--> 2.4/2.5
Tył różni się dla sedan <--> kombi
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 25-08-2012, 22:05   

witam,kupilem Miska z sportowym zawieszeniem i jest nizszy niż w orginale ,ale patrząc na obniżone auta kolegów z forum wydaje mi się ,że na sprężynach eibach jest niżej..wie może ktoś jak sprawdzić o ile mam obniżona zawieszke od orginału?
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-08-2012, 22:11   

sipex napisał/a:
wie może ktoś jak sprawdzić o ile mam obniżona zawieszke od orginału?

Jaki masz prześwit od zderzaka do ziemi ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 25-08-2012, 23:03   

muiał bym zmierzyć ale to jutro dopiero..i mierzyć od tego jakby rantu pod zderzakiem?czy od jakiegoś danego punktu?a i auto jest obnizone tak ze tył jest wyżej uniesiony od przodu
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
pitbu77 
Mitsumaniak
Made in Poland


Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 728
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-08-2012, 09:22   

Mierzenie od zderzaka do ziemi to mało wiarygodna metoda. Ja mam u siebie zawias H&R od tygodnia ale mam inny zderzak niż np. SE. Mierzyć trzeba pionową odległość od krawędzi nadkola do osi piasty. Jak myślicie? 8)
_________________
ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways :D
"Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-08-2012, 10:24   

pitbu77 napisał/a:
Mierzenie od zderzaka do ziemi to mało wiarygodna metoda. Ja mam u siebie zawias H&R od tygodnia ale mam inny zderzak niż np. SE. Mierzyć trzeba pionową odległość od krawędzi nadkola do osi piasty. Jak myślicie?

Zależy na jakich kołach stoi a mierzenie od nadkola do osi piasty w jednym przypadku zderzak będzie szorował po ziemi a w drugim będzie wysoko
Mam obniżony koła 16 i zderzak jest bardzo nisko miedzy kołem a błotnikiem przerwa jest nie całe 2 cm
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-08-2012, 11:00   

Można mierzyć albo tak jak napisał pitbu77, albo w punkcie mocowania zawieszenia - najlepiej na sankach przy wahaczu prostym, dlaczego :?: Zderzak to punkt najbardziej narażony na uszkodzenia, zniekształcenia itp Nie wspominając już kto na jakich oponach jeździ, kto ma LPG w bagażniku (wtedy zderzak przedni będzie ewidentnie wyżej gdyż przednia oś będzie dla niego dźwignią), czy przypadkiem nie wozi worka ziemniaków w bagażniku, albo spręzyna jest pęknięta w zawieszeniu, poziom zatankowania tez ma znaczenia. Podstawa to wykonywać pomiar na wypoziomowanej powierzchni.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 26-08-2012, 22:21   

zmierzyłem odległość od rantu na samym środku błotnika do tego kapselka na feldze czyli do środka piasty i z przodu jest 36cm a z tyłu 37 cm..powiedzcie koledzy ile jest w orginale a ile na sprężynach eibach? :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.