Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dorabianie kluczyka carisma
Autor Wiadomość
eramus 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-08-2012, 13:24   Dorabianie kluczyka carisma

Witam wiecie gdzie na terenie Łodzi mogę dorobić kluczyk z immobilaizerem do carismy z 2001 roku. Bo w ASO chcą 900zł za sam kluczyk plus 200zł za programowanie :(
_________________
Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-08-2012, 13:32   

A co się stało ze starym, rozpadł się, czy go zgubiłeś? Jeśli się rozpadł i masz wszystkie części, to dorobienie może wyjść około 60zł. A jeśli chodzi o miejsce, gdzie można w Łodzi dorobić, to nie stety ale nie wiem :)
 
 
eramus 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-08-2012, 13:35   

Rozpadł się :( działa ale jest cały sklejony izolacją ;/
_________________
Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-08-2012, 16:00   

Więc dorób sam klucz z miejscem na transponder immobilisera i ze starego delikatnie wydostań oryginalny transponder i przełóż go do nowego klucza. W Lublinie dorobienie klucza z miejscem na transponder to koszt około 60zł, u Ciebie też nie powinno być drożej.
Niektórzy sami dorabiają tę popękaną część np. z poksiliny, jak znajdę taki temat na forum, to dorzucę link.
Tu na zdjęciach masz dokładnie pokazane gdzie siedzi ten transponder:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27006
 
 
eramus 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-08-2012, 17:21   

coś takiego będzie ok?
http://allegro.pl/kluczyk...2500797628.html
_________________
Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-08-2012, 21:57   

Ale takiej surówki nie musisz sam kupować, u ślusarza za surówkę + dorobienie zapłaciłem 60 zł tylko oprócz tego jeszcze programowałem transponder (koszt 150zł) bo auto kupiłem z jednym kluczykiem.
Możliwe, że jak do ślusarza przyjdziesz ze swoim grotem, to Ci więcej policzy za dopiłowanie bo nie kupiłeś u niego. Najlepiej najpierw popytaj w kilku miejscach o dorobienie takiego klucza. W Lublinie za dorobienie z programowaniem transpondera ceny wahały się od 210zł do 450 :)
 
 
b2vos 
Mitsumaniak


Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 208
Skąd: EZG
Wysłany: 15-08-2012, 12:59   

eramus ja znalazłem (kolega z pracy mi podpowiedział) miejscówkę gdzie dorabiają. Podaję
link. A jak nie wyskoczy to na ul. Braterskiej 9. Ja byłem w zeszłym tygodniu bo mam podobną sytuejszyn. Kupiłem colta z jednym kluczykiem. Ale udało mi się skompletować po kosztach zapas. Znalazłem na ALLEGRO klucz: obudowa na płytę imo wraz ze surowym scyzorykiem za 45 zeta. Mogę ci podać namiar na kolesia bo ma prawie oryginalne. Różnią się tylko tym, że wkład metalowy jest na śrubkę dokręcany do obudowy. Reszta jest taka sama z oznaczeniami co oryginał. Więc może to i faktycznie jest oryginał tylko nowszy. Udało mi się też znaleźć płytkę, od zdekompletowanego kluczyka, którą muszę tyko przeprogramować. Jednak koleś z linku jak do niego pojechałem stwierdził po spojrzeniu w książkę, że imo jest nie do dorobienia/zaprogramowania [czyt. nie mam takiego sprzętu i programu]. Jest tylko w stanie na miejscu za 65 zeta dorobić mi tylko scyzoryk. Widziałem, że wisiała u niego duża tablica z różnymi kluczami więc ma tylko materiał do samego dorabiania ale nie programowania. W SATALL na kolumny krzyknęli mi 150 za do/przeprogramowanie kluczyka ze zmianą szyfrowania. Polecam (podam na priv) tego od kluczyków. Na bank będzie miał nową obudowę do CARI.

P.S. plecho ma rację, że u ślusarza za surówkę może być taniej bo u niego kupujesz. Decyzja należy do Ciebie bracie.
_________________
opanowany wariat w Z34AM
 
 
eramus 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2012, 13:18   

Na zgierskiej bylem kluczyk + programowanie 250zł chce ale słyszałem że lepiej programować w ASO
_________________
Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5
 
 
b2vos 
Mitsumaniak


Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 208
Skąd: EZG
Wysłany: 15-08-2012, 13:24   

Jestem zdania że jednak nie ryzykować i zrobić to w ASO. I taniej niż te 250... (nie licząc klucza) A gdzie na zgierówie?
_________________
opanowany wariat w Z34AM
 
 
eramus 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2012, 13:29   

Za ABC jest brama i tam ma gościu, dzwoniłem do ASO i gadali że lepiej u nich kupic kluczyk (900zł) bo jak przyjadę ze swoim to nie dają gwarancji dzwoniłem na liściasta.Czyli co jechać do gościa kupić kluczyk z imo żeby dociął a programowanie tylko w ASO?

[ Dodano: 15-08-2012, 13:38 ]
b2vos, na Braterskiej za surówkę z immobilajzerem + dorobienie zapłaciłeś 60zł? a na kolumny ci go tylko zaprogramowali? czy sam przekładałeś ten transponder?
_________________
Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5
 
 
b2vos 
Mitsumaniak


Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 208
Skąd: EZG
Wysłany: 15-08-2012, 13:56   

Nie. Na braterskiej tylko robiłem rekonesans. Jeszcze raz. Kluczyk (obudowa ze scyzorykiem) kupiona na allegro, immo też a na Braterskiej dowiedziałem się że dorobienie za 60 zeta - dorobienie takie jak zwykłego klucza. ASO tylko prze/zaprogramowanie. W ASO też mi powiedzieli (tyle że na kolumny) , że nie dają gwarancji ale nie powinno być problemu. Kwestia stawiennictwa i pogadania na miejscu w 4 oczy bo na telefon to jak zawsze jest na zasadzie "pogadamy - zobaczymy". Polecam kolumny nie liściastą. Jak zamawiałem ochronne naklejki na drzwi na liściastej to odczułem chłodne podejście. Na kolumny sama rozmowa przez telefon zachęca do współpracy.
_________________
opanowany wariat w Z34AM
 
 
eramus 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2012, 13:59   

masz jakiś link do tej obudowy ze scyzorykiem?chodzi mi o to czy w tej obudowie miales juz z immo czy tylko wejscie na transponder?
_________________
Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5
 
 
Darek
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2012, 16:35   

Kolego eramus, borykałem się z tym problemem w tamtym roku i dzwoniłem do różnych firm w Łodzi. Najtaniej bo chyba 150-160zł (surówka+dorobieni+programowanie pestki) zapłaciłem w wieżowcu przy ul. zakładowej 61. (skrzyżowanie zakładowa/hetmańska)
 
 
eramus 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2012, 19:55   

Darek, działa ci bez problemu ten kluczyk? czy miałeś jakieś przygody ? masz jakieś namiary na tą firmę tel bądź stronę www?
_________________
Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5
 
 
b2vos 
Mitsumaniak


Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 208
Skąd: EZG
  Wysłany: 15-08-2012, 20:47   

Oto link do aukcji - to jest sama obudowa ze scyzorykiem. Tak zwana 'pestka' czyli imo kupiłem na innej aukcji od kolesia który wystawił ze zdekompletowanych kluczy od innych coltów.

Jak napisał wcześniej kolega plecho kup obudowę ze scyzorykiem, skoro tylko ona się popsuła, dorób i tylko przełóż transponder immo.

PS2. to co wcześniej wstawiłeś w linku to zwykły klucz bez pilota.

PS3. Nie wiem czy moja pomoc na coś się zda bo rozwiązanie dotyczy colta a nie wiem jakie kluczyki są w Carismach... czy są z wbudowanymi pilotami czy tylko immobilajzer w grocie.
_________________
opanowany wariat w Z34AM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.