Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z silnikiem
Autor Wiadomość
Galant_2.0 
Forumowicz

Auto: Galant EAxA\W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 56
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-08-2012, 21:30   

a gdzie u mnie moge znaleść takie złącze? Sorki za takie głupie pytania ale naprawde jeszcze mało wiem o Miśkach.
_________________

 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 09-08-2012, 21:31   

Galant_2.0 napisał/a:
Ok wszystko ok. ale tam pisze cos żeby połonczyc 1 z 4 jakiś kabelkiem ale co to jest to (1 z 4)?

pod kierownicą z prawej strony masz złącze diagnostyczne i w tej kostce łączysz 1z 4 pinem i kontrolka silnia mruga błędy ,dobrym sposobem żeby nic nie pomylić to połóż telefon tak żeby objoł zegary i włącz nagrywanie żeby nagrać ile razy mruga kontrolka silnika i wrzuć na yutube
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Galant_2.0 
Forumowicz

Auto: Galant EAxA\W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 56
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-08-2012, 21:32   

Dziekuje bardzo za informacje. Jutro po pracy będe prubował i może nic nie popsuje:)
_________________

 
 
 
Spoxik 
Mitsumaniak
Autko z duszą

Auto: Galant EA2A 1997r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 366
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-08-2012, 22:06   

Albo jak masz galanta lub colta CJ0 to i tu i tam są takie same czujniki położenia wałka rozrządu...

wygląda to tak:
http://moto.allegro.pl/cz...2538036914.html

a znajduje się przy pokrywie zaworów po przeciwnej stronie do paska rozrządu. Będzie w niego wetknięta wtyczka z (o ile dobrze pamiętam) dwoma kabelkami. Wyjmujesz wtyczkę, wykręcasz czujnik (jedna śrubka, chyba 10) i jak masz drugi to wsadzasz i sprawdzasz... będziesz wiedział o co chodzi.

Powodzenia :wink:
 
 
 
Galant_2.0 
Forumowicz

Auto: Galant EAxA\W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 56
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-08-2012, 18:42   

Witam. Wracam do tematu sprawdzania blędów w moim miśku. Dzisiaj chcialem to zrobić i kontrolki mi migały przez 6 min. i nie wiem o co chodzi? kontrolka od ECU migała mi szybko i cały czas. A od ABS wolniej.
_________________

 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 13-08-2012, 19:45   

dobrze migały ,teraz to spróbuj nagrać na telefon czy cóś i wrzucić na forum
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Galant_2.0 
Forumowicz

Auto: Galant EAxA\W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 56
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-08-2012, 18:01   

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

to filmik do moich błędow.Czy ktoś mi podpowie co to moze byc?

[ Dodano: 14-08-2012, 18:14 ]
No i jak tam Radku? Na co Ci to wyglada? Czy to co pokazuje moze miec zwiazek z moimi objawami?
_________________

 
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 14-08-2012, 21:59   

Kolego a może ci świece zawilgotniały, wyciągnij fajki i odkręć cewki, wykręć świece , wyczyść wszystko. JAk chodzi jak traktor to nie ma iskry na którymś garze.
Albo pasek rozrządu przeskoczył i czujnik wywala błąd, sprawdź napięcie paska, może jest luźny, wogóle jak masz 200kkm to wymiana rozrządu powinna być zrobiona.

( jak u mnie w Galu EA2W 2,0 padł czujnik położenia wału to silnik pracował normalnie tylko dopiero jak przekroczyłem 4000 obr to gasł, ale jak ostygł to znowu odpalał, pojechałem do serwisu zapłaciłem 100 pln i zlokalizowali ze to ten czujnik)
 
 
Galant_2.0 
Forumowicz

Auto: Galant EAxA\W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 56
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-08-2012, 10:18   

To czyli jak bym pojechał do servisu to za zlokalizowanie błędu przez komputer biora 100zł? rozrzad wymieniałem jak miał 150tyś km. tagże to chyba odpada.A ze świecami też spróbuje. Dzieki bardzo za rady. A słyszysz to jest normalne jak ta gumowa fajka co wchodzi do swiecy jest troche w oleju? Czy też cos jest nie tak?

[ Dodano: 15-08-2012, 10:21 ]
I co do tego ze chodzi jak traktor to jak mowisz ze od swiecy to mozliwe ze raz ma iskre a raz nie? i gubi iskre podczas jazdy? raz odpala normalnie a raz nie. Też jest czasami tak że odpale jest ok i zaraz zapala sie kontrolka ECU i lipa tak jakby odcinało zapłon i gaśnie.
_________________

 
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 15-08-2012, 21:39   

ASO bierze 123 brutto za podłączenie pod kompa.

Zaolejone fajki - przepuszczaja uszczelki - oprócz uszczelki głównej pod pokrywą są 4 w kształcie koła pod każdą wnęka na świece. Może przez to gubić iskre.
 
 
Galant_2.0 
Forumowicz

Auto: Galant EAxA\W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 56
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-08-2012, 16:23   

Nom wiem i z tym mam maly problem. nie wiedzialem ze ida te oringi na swiece i kupilem sama uszczelkie pod klawiature i nie moge znalesc osobno oringów pod swiece...
_________________

 
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 16-08-2012, 19:06   

Bo tych oringów raczej nie kupisz. Trzeba dobrać na wymiar gdzieś w rolniczym z częściami, no i guma musi być odporna na olej. Można też dać silikon :) A może tylko dociągnij jeszcze śruby.

Ale najpierw pojedź do serwisu na kompa a później myśl o tych uszczelkach.
 
 
Galant_2.0 
Forumowicz

Auto: Galant EAxA\W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 56
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-08-2012, 20:59   

Problem z Galem juz w sumie znalazłem albo czujnik albo ta kable sie na kostce nie łączą. Można kupić zestaw własnie za bogajze 150zł. uczelka głowna plus te uszczelki pod świece.
_________________

 
 
 
tomasek 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 7250
Skąd: stolica wschodu
Wysłany: 18-08-2012, 21:15   

Jak nie możesz sobie poradzić z Galem to podjedz na Staffa32 do Sławka,myślę że szybko się z tym upora :mrgreen:
_________________
__________________________________________
 
 
Galant_2.0 
Forumowicz

Auto: Galant EAxA\W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 56
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-08-2012, 10:26   

A co pracuje w warsztacie jakimś? I zajmuje sie elektryką? I czy zrobił by mi to na miejscu? Dzieki za podpowiedz
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.