Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Problem z autem !!!
Autor Wiadomość
qru 
Nowy Forumowicz
Qru

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 Did Sed
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 3
Skąd: Świdnica
Wysłany: 08-08-2012, 20:34   [Cari 1.9DI-D] Problem z autem !!!

Witam. Chciałbym prosić was o pomoc . Rok temu wymieniłem rozrząd wraz z pompą wody oraz oddałem turbinę do regeneracji ( dymił , osłabł ) .

Po wymianie rozrządu zaczął się mulić , nie miał już takiego przyspieszenia jak przed wymianą, lecz mechanik zapewniał , że to nie przez to.

Carisma czasami gaśnie podczas ruszania. Wczoraj jak chciałem ruszyć , silnik zgasł i zapaliła się kontrolka CHECK ENGINE . Zapaliłem go i pojechałem do domu.

Po tym strasznie się zmuliła . Z silnika słychać takie zasysanie powietrza . Do 2500 obrotów ładnie chodzi i wgl. , a po 2500 obrotów własnie coś szumi . Zaczął też głośniej chodzić .

Dzisiaj byłem w warsztacie na Diagnostyce komputerowej Silnika .

Wykazało sporo błędów.

LINK DO FOTKI Z BŁĘDAMI: http://img440.imageshack....80/carismap.jpg


Proszę o pomoc . Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez qru 09-08-2012, 20:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-08-2012, 08:37   

dolot szczelnie poskładał? skoro zaczęło się po wymianie rozrządu to musiał coś źle poskładać.
 
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 09-08-2012, 13:00   

Z błędów masz tak :
18 - czujnik przepływu powietrza,
29-33 - wtryskiwacze
28- zawór regulacji ciśnienia paliwa
27 - zawór wastegate
34 - świeca żarowa

Na początek sprawdziłbym czy dobrze poskładał dolot i rurki podciśnienia na co wskazuje syk i błędy 18 i 27.
Świecą żarową bym się na razie nie przejmował - do wymiany pewnie któraś.

No i błędy 27 i 29-33 mogą świadczyć o źle pospinanych kablach od wtrysków, uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia , uszkodzeniu czujnika ciśnienia paliwa ew. innych problemach z układem wtryskowym.

Radziłbym najpierw rury dolotowe i podciśnienia posprawdzać, rozrząd czy jest dobrze ustawiony i pompę wtryskową lub regulator ciśnienia paliwa. W serwisówce po angielsku masz co krok po kroku sprawdzić w przypadku powyższych błędów.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
qru 
Nowy Forumowicz
Qru

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 Did Sed
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 3
Skąd: Świdnica
Wysłany: 09-08-2012, 20:25   

Byłem u mechanika . Powiedział żebym wymienił Filtr Paliwa. Dzisiaj kupiłem . Jutro jadę do mechanika wymienić . zobaczymy...

W poniedziałek mam podjechać jeszcze raz na komputer do tego gościa (już za free) . I ma dokładnie powiedzieć co jest...

Ten dolot to o co chodzi dokładnie ? Gdzie to jest ?

Pozdrawiam
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-08-2012, 22:54   

olej filtr paliwa. auto postawiłeś do roboty, odbierasz i takie jaja? że niby filtr się nagle zapchał? no bez jaj...

dolot masz od filtra powietrza, poprzez turbinę, "intelkulel" do silnika. będzie nieszczelny, będą jaja... tak samo z tymi podciśnieniami.
 
 
 
qru 
Nowy Forumowicz
Qru

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 Did Sed
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 3
Skąd: Świdnica
Wysłany: 18-08-2012, 00:13   

sprawdziłem dolot. Wszystko szczelne.

Wymiana Filtra Paliwa troszkę pomogła. Równiej chodzi.

Podejrzewam , że może być coś z tłumikiem.

- Głośno chodzi
- Podczas gazowania dymi
- Jak wkładałem rękę za turbinę, a syn dodał gazu to poczułem tam pod turbiną powietrze .

Ten wiatraczek w Turbinie ma ciężko chodzić czy powinien lekko ?

Bo jak ściągnąłem tą rurę co idzie z Filtra Powietrza do Turbiny to tam jest wiatrak i on bardzo ciężko chodzi.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 09-09-2012, 13:48 ]
Pomożecie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.