 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero IV 3.8 (benzyna) vs BMW X6 (Disel) |
Autor |
Wiadomość |
roman
Forumowicz
Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 84 Skąd: ŚLĄSKIE
|
Wysłany: 11-07-2012, 09:59 Pajero IV 3.8 (benzyna) vs BMW X6 (Disel)
|
|
|
Witam,
przymierzam się do zmiany samochodu i tak mi chodzi po głowie BMW X6. Czy ma ktoś z użytkowników Pajero IV jakieś doświadczenia w tym temacie. Kilka porad czy warto się przesiadać z MITSUBISHI na BMW (od lat jeżdzę Japończykami) ...
Pozdrawiam
ps.
Będę wdzięczny za każdego posta |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-07-2012, 20:31
|
|
|
Najobiektywniej będzie, jeżeli zorganizujesz sobie jazdę jednym i drugim i porównasz według własnych kryteriów. Raczej nie liczyłbym, że znajdzie się wystarczająco dużo osób, które miały do czynienia zarówno z Pajero, jak i X6, abyś mógł liczyć na reprezentatywną próbkę.
Ponadto wydaje mi się, że przeznaczenie tych samochodów jest różne, więc pytanie, czego od samochodu oczekujesz. |
_________________
 |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-07-2012, 21:35
|
|
|
Miałem okazje mieć w obrotach X5 raz była to 4,4 benzyna przed liftem, drugim razem 3,0 nowy diesel. Jeśli chodzi o P IV to tylko w jazdach próbnych w dieslu(ale latam 3).
BMW to auto na szosę o podniesionym zawiasie i fenomenalnym prowadzeniu na czarnym jak i białym pod warunkiem że jest szosa plaska (nie wspomnę o dziurach na 20 calowych felgach jak w X6 i oponach w używce za 6 tysi). Jeśli używasz swoja pojare tylko na drogach utwardzonych nieważne czy latem czy zima to przesiadając się do bemki odczujesz komfort , lekkość , dynamikę oraz nieporównywalnie lepsze właściwości trakcyjne.
Ale ja bym się w to nigdy nie wsadził . Przed pojarką myślałem nad touaregiem i nie żałuję NIC A NIC .
Pojara THE BEST |
|
|
|
 |
roman
Forumowicz
Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 84 Skąd: ŚLĄSKIE
|
Wysłany: 14-07-2012, 21:11
|
|
|
Witam,
tak jak sie spodziewalem nie ma wielu postow w tym temacie (w koncu to forum podobno najwierniejszych swojej marce uzytkownikow, ja zreszta sie do nich rowniez zaliczam). Odnosnie czego od samochodu oczekuje, to :
- najwieksze z mozliwych w cywilnie produkowanych samochodach klasy SUV bezpieczenstwo
- duza niezawodnosc (nie chce zwracac szczegolnej uwagi na dziury w drodze i krawezniki) i komform jazdy (w Pajero nie brakuje mi pnematyki, uwazam ze ten samochod dobrze sie sprawuje na drodze)
- swoboda poruszania sie po czarny i bialym (80% jazdy to drogi utwardzone)
- ciekawy design (no ale to kwestia gustu, choc PIV moim zdaniem dobrze sie prezentuje)
W poniedzialek mam zamiar wybrac sie do salonu BMW i umowic jazde probna, jestem ciekawy czy bedzie duza roznica w prowdzeniu tych samochodow. |
|
|
|
 |
Eulem
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 2008 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2012 Posty: 13 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 18-07-2012, 13:56
|
|
|
Co prawda nie X6, ale przed Pajero IV 3.2 były inne 4x4, a każdym z tych aut zrobiłem po 40.000 - 60.000 km:
- Touareg 3.0 V6 TDI
- ML W164 320 CDI
- Jeep Grand Cherokee WJ, a potem WH
- Gelenda... ale to pieszczoszka
W testach też miałem X5 3.0 sd i zgodzę się z kolegą który wcześniej opisał X5.
Ja może powiem czego mi w PIV brakuje vs. pozostałe auta:
- wnętrze ok. na poziomie VW i ML, w tyle zostawia tandetę Jeep'a
- silnik (3.2 D nie 3.8) kultura pracy kiepska, dynamika kiepska, spalanie na poziomie pozostałych 3.0 D... silnik VW rewelacyjny V6... podobnie jak i w ML V6... teoretycznie silnik w WH ten sam co ML, ale miałem z nim trochę problemów,
- prowadzenie na płaskim białym lub czarnym ok. choć wysoka buda szybszego wchodzenia w zakręt raczej nie lubi... VW i ML (z pneumatyką) biją PIV i Jeep'a na głowę
- teren... cóż do tego służy mi Gela lub endurak.
Wybierając ponownie... zdecydowałbym się w pierwszej kolejności na VW z silnikiem jaki miałem 3.0... żadne 2.5, ani 5.0... potem PIV... ML już nie - rozczarował mnie lakier (jest bardzo miękki)... Jeep'y tylko dla fanatyków marki - czyli nie dla mnie. |
_________________ Pozdrawia Eulem
Pajero IV 3.2 (2008; 3d) |
|
|
|
 |
roman
Forumowicz
Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 84 Skąd: ŚLĄSKIE
|
Wysłany: 20-07-2012, 11:38
|
|
|
No i byłem w salonie BWM w Częstochowie, i salon jest, ale bez samochodów
Trochę dziwne, że w MITSUBISHI, TOYOTA, SUBARU mają salony z prawdziwego zdarzenia, a BMW nie. Daje do myślenia.
Tymczasem odpuszczam, jadę moim PAJERO IV 3.8 na urlop.
pzdr |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-07-2012, 08:26
|
|
|
Już niedługo otwarcie salonu inchcape we Wrocławiu , wybudowali nowa wypasiona siedzibę . U nich nie ma problemu z zabraniem auta na weekend . |
|
|
|
 |
Eskapada
Forumowicz
Auto: Pajero L040
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-08-2012, 07:44
|
|
|
Mój teść ma X5 3.0D, które razem kupowaliśmy.
Dobry klient, któremu serwujemy Pajero 3.2 miał X5 3.0D a teraz ma nowe A.D 2012 X6
Ja mam skromne BMW seria 5 E39 2.0. Każde z w/w prowadziłem i uważam że porównywanie Pajero IV autami BMW a już z serią X6 nie ma najmniejszego sensu.
Te auta dzieli przepaść pod każdym względem - puntami wspólnym jest posiadanie 4 kół, piątego zapasowego oraz kierownicy.
|
|
|
|
 |
|
|