Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero IV 3.8 (benzyna) vs BMW X6 (Disel)
Autor Wiadomość
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 11-07-2012, 09:59   Pajero IV 3.8 (benzyna) vs BMW X6 (Disel)

Witam,
przymierzam się do zmiany samochodu i tak mi chodzi po głowie BMW X6. Czy ma ktoś z użytkowników Pajero IV jakieś doświadczenia w tym temacie. Kilka porad czy warto się przesiadać z MITSUBISHI na BMW (od lat jeżdzę Japończykami) ...

Pozdrawiam

ps.
Będę wdzięczny za każdego posta :)
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-07-2012, 20:31   

Najobiektywniej będzie, jeżeli zorganizujesz sobie jazdę jednym i drugim i porównasz według własnych kryteriów. Raczej nie liczyłbym, że znajdzie się wystarczająco dużo osób, które miały do czynienia zarówno z Pajero, jak i X6, abyś mógł liczyć na reprezentatywną próbkę.
Ponadto wydaje mi się, że przeznaczenie tych samochodów jest różne, więc pytanie, czego od samochodu oczekujesz.
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-07-2012, 21:35   

Miałem okazje mieć w obrotach X5 raz była to 4,4 benzyna przed liftem, drugim razem 3,0 nowy diesel. Jeśli chodzi o P IV to tylko w jazdach próbnych w dieslu(ale latam 3).

BMW to auto na szosę o podniesionym zawiasie i fenomenalnym prowadzeniu na czarnym jak i białym pod warunkiem że jest szosa plaska (nie wspomnę o dziurach na 20 calowych felgach jak w X6 i oponach w używce za 6 tysi). Jeśli używasz swoja pojare tylko na drogach utwardzonych nieważne czy latem czy zima to przesiadając się do bemki odczujesz komfort , lekkość , dynamikę oraz nieporównywalnie lepsze właściwości trakcyjne.

Ale ja bym się w to nigdy nie wsadził ;) . Przed pojarką myślałem nad touaregiem i nie żałuję NIC A NIC .
Pojara THE BEST
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 14-07-2012, 21:11   

Witam,
tak jak sie spodziewalem nie ma wielu postow w tym temacie (w koncu to forum podobno najwierniejszych swojej marce uzytkownikow, ja zreszta sie do nich rowniez zaliczam). Odnosnie czego od samochodu oczekuje, to :
- najwieksze z mozliwych w cywilnie produkowanych samochodach klasy SUV bezpieczenstwo
- duza niezawodnosc (nie chce zwracac szczegolnej uwagi na dziury w drodze i krawezniki) i komform jazdy (w Pajero nie brakuje mi pnematyki, uwazam ze ten samochod dobrze sie sprawuje na drodze)
- swoboda poruszania sie po czarny i bialym (80% jazdy to drogi utwardzone)
- ciekawy design (no ale to kwestia gustu, choc PIV moim zdaniem dobrze sie prezentuje)

W poniedzialek mam zamiar wybrac sie do salonu BMW i umowic jazde probna, jestem ciekawy czy bedzie duza roznica w prowdzeniu tych samochodow.
 
 
Eulem 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero IV 2008 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 13
Skąd: Gorzów
Wysłany: 18-07-2012, 13:56   

Co prawda nie X6, ale przed Pajero IV 3.2 były inne 4x4, a każdym z tych aut zrobiłem po 40.000 - 60.000 km:
- Touareg 3.0 V6 TDI
- ML W164 320 CDI
- Jeep Grand Cherokee WJ, a potem WH
- Gelenda... ale to pieszczoszka

W testach też miałem X5 3.0 sd i zgodzę się z kolegą który wcześniej opisał X5.
Ja może powiem czego mi w PIV brakuje vs. pozostałe auta:
- wnętrze ok. na poziomie VW i ML, w tyle zostawia tandetę Jeep'a
- silnik (3.2 D nie 3.8) kultura pracy kiepska, dynamika kiepska, spalanie na poziomie pozostałych 3.0 D... silnik VW rewelacyjny V6... podobnie jak i w ML V6... teoretycznie silnik w WH ten sam co ML, ale miałem z nim trochę problemów,
- prowadzenie na płaskim białym lub czarnym ok. choć wysoka buda szybszego wchodzenia w zakręt raczej nie lubi... VW i ML (z pneumatyką) biją PIV i Jeep'a na głowę
- teren... cóż do tego służy mi Gela lub endurak.
Wybierając ponownie... zdecydowałbym się w pierwszej kolejności na VW z silnikiem jaki miałem 3.0... żadne 2.5, ani 5.0... potem PIV... ML już nie - rozczarował mnie lakier (jest bardzo miękki)... Jeep'y tylko dla fanatyków marki - czyli nie dla mnie.
_________________
Pozdrawia Eulem
Pajero IV 3.2 (2008; 3d)
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 20-07-2012, 11:38   

No i byłem w salonie BWM w Częstochowie, i salon jest, ale bez samochodów :)
Trochę dziwne, że w MITSUBISHI, TOYOTA, SUBARU mają salony z prawdziwego zdarzenia, a BMW nie. Daje do myślenia.

Tymczasem odpuszczam, jadę moim PAJERO IV 3.8 na urlop.

pzdr
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-07-2012, 08:26   

Już niedługo otwarcie salonu inchcape we Wrocławiu , wybudowali nowa wypasiona siedzibę . U nich nie ma problemu z zabraniem auta na weekend .
 
 
Eskapada 
Forumowicz

Auto: Pajero L040
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-08-2012, 07:44   

Mój teść ma X5 3.0D, które razem kupowaliśmy.
Dobry klient, któremu serwujemy Pajero 3.2 miał X5 3.0D a teraz ma nowe A.D 2012 X6
Ja mam skromne BMW seria 5 E39 2.0. Każde z w/w prowadziłem i uważam że porównywanie Pajero IV autami BMW a już z serią X6 nie ma najmniejszego sensu.

Te auta dzieli przepaść pod każdym względem - puntami wspólnym jest posiadanie 4 kół, piątego zapasowego oraz kierownicy.


:toothy2:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.