[E57A 2.0D] Rozrząd 4d68 |
Autor |
Wiadomość |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 22-08-2012, 21:23 [E57A 2.0D] Rozrząd 4d68
|
|
|
Panowie potrzebuje krótkiej odpowiedzi . Czy jak ustawie znak na wale ze znakiem "T" na obudowie plastikowej ( tej co słuzy do ustawienia zapłonu ) to czy reszta znaków ma sie ze sobą pokryc ?? ( reszta czyli pompa wytyskowa na znak i wałek rozrządu na znak )
Bo mi sie nie pokrywa , jak ustawie pompe na znak i wałek to znak na wale wskazuje jakies 5 stopni przed "T" |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 22-08-2012, 21:27 Re: Rozrząd 4d68
|
|
|
musi sie wszytko ze soba pokryc poprostu moze gdy napinasz pasek to automatycznie sie przestawia o zab a znak musi byc na t czyli zero chyab ze przyspieszysz go an 5 stopni tez dobrze ale nie opuznisz. |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 22-08-2012, 21:57
|
|
|
hmm.. za kołem pasowym wału jest małe kółko zębate rozrządu , i jezeli to kółko jest na znaku to po załozeniu koła pasowego znak powinien wskazywac na "T" ? |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 22-08-2012, 22:02
|
|
|
tak i w ten czas jest ustwiony rozrzad(zapłon)idealnie ale tak jak mowie mozna zawsze ten 1 zab dac do przodu czyli 5 stopni |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 22-08-2012, 22:15
|
|
|
do przodu czyli przed gmp czy za gmp ? i w jakim celu tak sie ustawia te 5 st ? ;> mam problemy z zapłonem na ciepłym , musze przyspieszyc zapłon na pompie wtedy jest troszke lepiej |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 23-08-2012, 15:00
|
|
|
za gmp w maksymalnym gornym połozeniu tłoka w cylindrze 1 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 23-08-2012, 21:16
|
|
|
sprawdzałem rozrząd dzisiaj , u mnie jest chyba pasek rozciągnięty bo jak dam wałek rozrządu na znak i wał na znak to jest delikatny luz na pasku około pół zęba , a znak na kole pokazuje mi 5 stopni z lewej strony czyli przed gmp , dobrze mysle ? i lepiej jak jest tak jak ja mam czy o zęba przestawic do przodu za gmp ?? a moze kupic pasek nowy i prubowac ustawic jak należy ? dzieki za odpowiedzi |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 23-08-2012, 21:24
|
|
|
nie mozliwe ze pasek jest rozciagniety:P poprostu po to jest napinacz by napiac pasek:P czy za czy przed gmp to i tak odpali ci auto tylko albo bedzie zamulał albo bd poprostu przyspieszony zapłon miał a z silnikiem nic sie nie stanie w czasie odpalania(mowie o 1 zebie w przod czy w tył) |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 23-08-2012, 23:02
|
|
|
hmm.... czyli jest ok , tzn prawie ok :P mam opózniony zapłon w takim razie , czy przestawienie wału o jeden ząb rozwiąze mój problem z odpalaniem ? ;> |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 24-08-2012, 11:19
|
|
|
tak:) |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 24-08-2012, 22:19
|
|
|
ojjj kolego ;/;/ posłuchałem twoich rad i ustawiłem jak radziełes jeden ząb do przodu i gdyby nie to ze sprawdziłem na sucho kręcąc wałem to pewnie rozdupczył bym silnik , bo po przekręceniu o 180 stopni zablokowało mi tłoka wiec powstał konflikt , wiec niewiemkto ci tak naopowiadał ze jeden ząb na wale do przodu moze byc ;/;/;/ :.:>> |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 24-08-2012, 23:38
|
|
|
Kto tak radzi
Ustawiasz wszystkie koła i znaki musza się pokrywać nie patrz na osłonę znaki na niej do ustawiania punktu zapłonu i nie przesuwaj o 1-ząb |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 25-08-2012, 12:57
|
|
|
/danielox radzi widac ze sie zna , znaki sie wszystkie pokrywają , tzn prawie wszystkie , bo jak ustawie wałek rozrządu na znak i wał na znak to pojawia sie luz na pasku około pół zęba tak jak by pasek był za długi troche , bo rolka jest na stałe i nie ma regulacji naciągu, ale jednak musiałem przyspieszyc troszke zapłon zeby lepiej odpalał , niewiem czym to jest spowodowane / moze galanty mają taki dłuzszy czas odpalania , jak odpali to dymi na niebieso do czasu az sie zagrzeje |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 25-08-2012, 13:19
|
|
|
slavo_p napisał/a: | bo rolka jest na stałe i nie ma regulacji naciągu, |
Jak to nie ma na pewno jest naciąganie na 100% zmieniałem rozrząd kilka razy to wiem od strony pompy jest śruba luzujesz i naciąg rolki wewnątrz jest na sprężynie i sama dociska wystarczy poluzować i lekko obrócić wałem żeby luz się skasował i dokręcasz śrubę |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 25-08-2012, 18:06
|
|
|
to to ja wiem ze jest samonapinacz ale mi chodzi o rolke tą z lewej strony bo miedzy wałkiem rozrządu a wałem jest luz na pasku około pół zęba i wał nie pokrywa sie ze znakiem . A to że przydymia po odpalenia az do czasu jak sie nagrzeje to tak ma byc ? ;> :D |
|
|
|
 |
|