Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
może coś o GDI
Autor Wiadomość
dziadek
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2007, 22:13   może coś o GDI

Sam jeżdżę Galancikiem ale kumel myśli o kupnie Carismy i jeszcze nie wstąpił do klubu. Wszystko jest okey tylko nie wiemy jak ma się sprawa z silnikiem 2,0 GDI. Rocznik z przełomu 2001/2002. Coś słyszeliśmy o jakiś modyfikacjach w tym silniku ale niestety żadnych szczegółów - ale jest właśnie po tych modyfikacjach. Napiszcie proszę parę swoich uwag.
Pozdrawiam.

Kurka może to było 1,8 GDI ale jest za późno by dzwonić do kumpla ale napewno mnie sprostujecie.
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-01-2007, 22:23   

dziadek napisał/a:
2,0 GDI.



1.8 GDI (nie było 2.0)


GDI w carismie, sprzed i po modyfikacjach róznią się chyba tylko obudową rozrządu.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 12-01-2007, 07:59   

Dokładnie Chooper ma rację.
GDI 125KM :(
Było jeszcze sterowanie gazem na linkę i na płytke rezystorową z silniczkiem na przepustnicy. Ale czy to jeszcze silnik?
Więcej różnic nie pamiętam :(
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-01-2007, 01:05   

Do bodajrze 2001/2002 roku silnik 1,8 GDI mial moc 125 KM a po tym okresie zmniejszyli moc silnika do 122KM (m.in. poprawiajac za to troszke charakterystyke pracy silnika).
<pozdroo>
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 13-01-2007, 20:25   

Ja tam mam 115km : ) Ale co tu napisac silnik jak silnik. Nie mozna go zagazowac tzn mozna ale nie oplaca sie - jednym slowem kicha. Odnosnie swoich wlasciwosci jest dobry jak umiesz jezdzic wolno, nigdzie Ci sie nie spieszy i umiesz jezdzic wolno bez przyszpieszania i umiesz jezdzic wol.... etc. wtedy auto pali jak nalezy na trasie 6 w miescie do 8 :) .

Ale ile tak mozna ?! Nie da sie wolno i wolno. Dlatego GDI polecam dla jakiegos emeryta jak moi rodzice:). Bo umnie/w mojej jezdzie nie da sie jezdzic tak aby w miescie bylo 8 litrow zawsze jest to 10-11 :) .

A takie zwykle 1.8 tez piekne i zagazowac mozna i w ogole :)
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-01-2007, 22:11   

Pitbull71 napisał/a:
Ja tam mam 115km : )

...czyli zwykla benzyne, a nie GDI :?: :!:
Pitbull71 napisał/a:
Nie mozna go zagazowac tzn mozna ale nie oplaca sie - jednym slowem kicha

Kichą, to moze byc przeterminowana kielbasa albo maluch po 4 dzwonach :!: .
A nie kazdy chce gazowac swoje auto. Jesli kogos nie stac na benzyne to zawsze pozostaje kupno diesla albo mniejsza pojemnosc z benzyny :wink:
Ja jakos specjalnie wolno nie jezdze a pali mi ok 7-9 litrow.... a jak przycisne to 9 czasem 10. Mysle ze wiecej tez by spalil ale ja jakos nie lubie pilowac samochodow :D
Pitbull71 napisał/a:
Dlatego GDI polecam dla jakiegos emeryta jak moi rodzice

A ja polecam wszystkim ten silniczek, ktorzy kupuja auto z wieksza pojemnoscia nie tylko zeby je zagazowac. Silnik GDI jest bardzo dynamiczny, ma dobra elastycznosc i przede wszystkim malo pali ( ofcorz jak sie umie z nim obchodzic :D ) Tak czy inaczej i tak mniej pali niz konkurencja z podobnymi silnikami :D
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Sienio 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-01-2007, 23:13   

Potwierdzam i ja to co napisał Robsobn86.
Od 4 lat mam Cari 1,8 GDI Elegance i moje średnie spalanie za ub. rok wyniosło 7,2l/100km w cyklu miasto trasa po 50%( podobnie było i w latach poprzednich )
_________________
Pozdrawiam Sienio
Carisma 1,8 GDI
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 14-01-2007, 00:50   

Pitbull napisał/a:
Ale co tu napisac silnik jak silnik. Nie mozna go zagazowac tzn mozna ale nie oplaca sie - jednym slowem kicha.
:shock:

A to ciekawe :?: Moja Cari jest zagazowana LPI(z tego co znalazłem w necie koszt tej instalki w Polsce to kwota 8-9 tys. zł.) od pierwszej rejestracji w Holandi.Na zbiorniku gazu jest logo Mitsubishi więc myślę, że koncern wiedział co robi.W tej chwili na liczniku ma 150 tys. a ja jezdżę tym samochodem narazie ok. 2 miesięcy.
To co mogę powiedzieć w tej chwili to chyba to, że opinie o nie gazowaniu tego silnika są mocno przesadzone.Być może, że nie każdy rodzaj inst. gazowej mu służy(tego nie wiem) ale jak narazie jestem zachwycony.Spalanie w mieście czy to wachy czy gazu mam w granicach 9,3.Jeżdżę raczej dynamicznie a emerytem jeszcze nie jestem :mrgreen:

Hubeeert napisał/a:
turek61 napisał/a:
Carisma 1,8 GDI Pb+LPI
turek61 napisał/a:
Mam nadzieję, że nie będę żałował tego wyboru.
No ja nie wiem czy nie będziesz żałował....


Robson napisał/a:
A ja polecam wszystkim ten silniczek, ktorzy kupuja auto z wieksza pojemnoscia nie tylko zeby je zagazowac. Silnik GDI jest bardzo dynamiczny, ma dobra elastycznosc

POPIERAM :!:
Ostatnio zmieniony przez turek61 14-01-2007, 15:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 14-01-2007, 09:19   

turek61 napisał/a:
Moja Cari jest zagazowana LPI od pierwszej rejestracji w Holandi.Na zbiorniku gazu jest logo Mitsubishi więc myślę, że koncern wiedział co robi

Jasne ze mozna zagazowac. Ale taka instalacja jest bardzo droga. Ale jesli juz taka masz (instalacje fabryczna) to raczej mozesz jezdzic spokojnie i nie musisz sie bac :D
pozdrawiam :)
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 14-01-2007, 15:17   

No a patrząc na wybór zwykłe 1.8 czy GDI to nawet bym się nie zastanawiał i drugie brał:P
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.