Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Diagnostyka i kasowanie błędów
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-09-2011, 15:28   

Błędy możesz sprawdzić sam według instrukcji.
 
 
Elmosquito 
Forumowicz
BORN TO RIDE

Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 42
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 16-09-2011, 15:49   

A jak to mogę sprawdzić :?:
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 16-09-2011, 15:51   

Elmosquito napisał/a:
A jak to mogę sprawdzić :?:


tu masz odp. na pytanie i wiele innych które pewnie się pojawią za chwilę...
 
 
Elmosquito 
Forumowicz
BORN TO RIDE

Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 42
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 16-09-2011, 17:10   

Co masz na myśli pisząc tu??? Masz na myśli ten temat?

Wracając do domu znów pojawił sie ten problem. Na zimnym silniku wszystko było ok, gdy tylko złapał temperature obroty spadały do 0.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-09-2011, 17:20   

Elmosquito, podałem Ci nawet link stronę wcześniej, ale widzę, że nie zadałeś sobie trudu by go otworzyć.

Ale jeśli CE się nie świeci, to znaczy, że nie ma błędów. Skoro pisałeś w tym temacie to założyłem, że masz błędy.

Jeśli masz problem z gaśnięciem, a nie błędami to kontynuuj ten wątek:
http://forum.mitsumaniaki...hlight=ga%B6nie

Poza tym zajrzyj jeszcze do Biblioteki:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38783

Tam znajdziesz jeszcze inny przydatny temat:
http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690

Nie napisałeś czy masz LPG i problem jest na benzynie i na LPG. Ale te informacje zamieść już w odpowiednim temacie do którego link podałem. A na przyszłość prośba byś jednak użył funkcji szukaj.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 16-09-2011, 18:16   

Elmosquito napisał/a:
Co masz na myśli pisząc tu??? Masz na myśli ten temat?

Wracając do domu znów pojawił sie ten problem. Na zimnym silniku wszystko było ok, gdy tylko złapał temperature obroty spadały do 0.

jak byś raczył się odrobinę wysilić na sprawdzenie tego co Ci wysłałem i przeczytanie treści tego tematu to tego pytania też byś nie zadał! :axe:
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2012, 18:38   

Czy jestem w stanie samemu skasować błędy ABSu i jeśli tak to w jakis sposób? Odpinanie akumulatora nic nie daje, kasuje jedynie błędy silnika. Niestety na forum nie mogę znaleźć.

edit: Faktycznie, nie wiem czemu mi to nie wyskoczył. Już nawet zaczełem czytac o Carismie :D Dzięki wielkie.
Ostatnio zmieniony przez Devo 06-04-2012, 19:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-04-2012, 18:45   

Słabo szukałeś... http://forum.mitsumaniaki...t=27368&start=0
 
 
eddisson 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 166
Skąd: Szn
Wysłany: 10-04-2012, 14:52   

Owczar napisał/a:
Słabo szukałeś... http://forum.mitsumaniaki...t=27368&start=0


Permanentne błędy ABSu można tyko skasować poprzes skaner czy inne ustrojstwo.
Sam miałem ABS zawieszony i procedura pedału hamulca nie dawał rady :(
 
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2012, 15:10   

No właśnie chyba nie. Ja miałem błędy od roku czy dłużej te same ABSu, do tego na jednym kole doszedł nowy (po wymianie zwrotnicy) i udało mi się je wszystkie skasowac metodą "hamulca". Co prawda za czwartym razem ale poszło. :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-04-2012, 15:28   

To zależy jakie błędy.
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-08-2012, 18:19   

To jeśli można oto moja metoda powiązana z instrukcją opisywaną wcześniej (zadziała po drobnej nerwówce typu "to musi przecież działać"):
Kod:

Na początku trzeba zwrócić uwagę czy pin 1 złącza serwisowego jest uziemiony (z-masowany), w tym celu włączyć zapłon i obserwować lampki ABS/ENGINE/TCL... jeśli wszystkie zachowują się tak jak przy normalnym włączeniu zapłonu w pozycje ON to pin nie został uziemiony lub istnieje przerwa w instalacji czy błąd w samych komputerach.

Jeśli któreś wy-mrugają błędy to wciskamy i trzymamy hamulec, zapłon na OFF, po kilku sekundach na ON. od momentu włączenia zapłonu w pozycje ON przed upływem czasu 3 sekund zwalniamy hamulec. Następnie przed opływem kolejnych 10 sekund wciskamy i zwalniamy go jeszcze 10 razy. zapłon na OFF i po chwili na ON.
Jeśli lampka ABS mruga non stop z częstotliwością 2Hz to oznacza 0 błędów


Zwieramy piny 1-4 złącza.
Skorzystam ze zdjęcia wrzuconego na forum:

U mnie było odwrotnie złącze, więc radzę uważnie sprawdzić.

Przekręcamy stacyjkę, nie czytamy błędów (one normalnie się wyświetlają) tylko od razu po przekręceniu stacyjki wciskamy pedał hamulca, potem stacyjka do pozycji OFF (położenie przy której wyciągamy kluczyk) i od razu na ON (położenie gdzie świeci się wszystko), następnie puszczamy hamulec i bez czekania wciskamy i puszczamy kolejno 10x pedał, wyłączamy stacyjkę i po ponownym ON, ABS już miga prawidłowo :lol:
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 08-09-2012, 10:30   

Witam,

Czy do mojego EA da się podłączyć palma z MMcd? Przejrzałem wątek w dziale technicznym ale albo coś przeoczyłem albo nie ma tam informacji czy się da.

pozdrawiam
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24342
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-09-2012, 21:42   

nie
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 08-09-2012, 21:48   

No to świetnie, bo już kupiłem palma :-/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.