Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MO 3.0
Autor Wiadomość
anapol 
Nowy Forumowicz

Auto: MO II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Krosno
Wysłany: 07-04-2010, 13:10   MO 3.0

Witam,

Czy ktoś sie orientuje kiedy trzeba wymienić olej w skrzyni biegów w MO 2007 wersja 3.0 usa? Pytałem w serwisie i twierdzą ze po 45 000 ? Kolega który całe życie jeździ automatami , twierdzi ze minimum przy 100 000 ... Jeszcze jedno pytanko , czy ta skrzynia posiada filtr ? ( ASO stwierdziło że nie ... :?: )
_________________
Piotr
 
 
darek_gdynia
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2010, 18:49   

co 100 tys km lub gdy zmienia barwe i zaczyna smierdzieć spalenizną. nie ma filtra - dziwne to ale instrukcja nic nie mówi o wymianie filtra. wymiana co 50 tys km w wypadku jazdy w trudnych warunkach (driving under severe conditions) czyli jazda po silnie pylących drogach, holowanie, krótkie przebiegi (silnik niedogrzany), ponad 50% jazdy w ruchu miejskim w wysokich temperaturach. tyle instrukcja.
 
 
miki672 
Nowy Forumowicz
MIKI


Auto: OutlanderII,3000GT VR4 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 4
Skąd: WAŁCZ
Wysłany: 08-09-2012, 13:32   

Chciałbym sie przyłączyć do tematu,ponieważ też jestem posiadaczem MOII 3.0 USA.Dzwoniłem u siebie do serwisu i powiedzieli mi że olej w skrzyni wymienia sie kiedy na liczniku wybije 90000km , chyba że skrzynia pracowała cały czas w trudnych warunkach to po 45000km .
Pozdrawiam wszystkich .
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 09-09-2012, 22:52   

własnie wczoraj wymieniłem olej w skrzyni automatycznej - sam . znalazłem opis stosunkowo prosta czynność . Przebieg mam 31.000 mil może za wczesnie ale kto to wie wymiana po 90,000km / instrukcja serwisowa/ ale również podane jest ze po 48miesiącach?!?! mój ma już 6 rok więc wymieniłem
olej kupiłem w serwisie mitsubishi diaquin atf j2 zalecany przez mitsubisch .można podobno stosować inny tańszy, Diaqin kosztuje 95zł / zakup w styczniu 2012/za litr mnie zmiesciło sie 7litrów.
co do wymiany
zdejmujemy przewód doprowadzajacy olej do chłodnicy oleju/ za przednim lewym nadkolem/ustawiamy na N właczamy silnik kontrolując czy olej jest wylewany/ nie dłużej niz 1minuta lub wczesniej ja wyłaczyłem silnik po 45se/ zeszło 3,5l/. odkrecamy korek spustowy - spód skrzyni zeszło około 1,5l.zakrcamy korek spustowyw skrzyni, lejemy olej przez otwór bagnetu około 5litró. ponownie właczamy silnik w pozycji N az zobaczymy cieknący czysty olej.zakładamy przewód na chłodnice oleju. dolewamy olej do poziomu C na bagnecie .odpalamy silnik na N na 1-2minuty nastepnie przełaczamy na wszystkie pozycje PRND .po rozgrzaniu silnika dolewamy olej do pozycji H na bagnecie
opis znalacłem w pilku serwisowym mitsubishi plik wazy 2,5Mb
 
 
mituser 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: Internet
Wysłany: 10-12-2012, 10:50   

Witam czy silnik da się odpalić w pozycji N ? Czy pracująca skrzynia na wyciekającym oleju nie spowoduje jakiś uszkodzeń ?
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 11-12-2012, 23:26   

Change transmission fluid
If you have a transmission fluid changer, use this changer to
replace the transmission fluid. If you do not have a transmission
fluid changer, replace the transmission fluid by the following
procedure.
ZC6022350000
Transmission fluid cooler
1.Disconnect the hose shown in the illustration which connects
the transaxle and the oil cooler (inside the radiator). Place a
container under the hose to collect the fluid.
The engine should be stopped within one minute after it is
started. If all the transmission fluid has drained out before
then, the engine should be stopped at that point.
2.Start the engine and let the transmission fluid drain out.
(Running conditions: "N" range with engine idling)
Approximately 3.5 dm3(3.7 quarts) of transmission
fluid should be removed.
3.Remove the drain plug from the bottom of the transaxle case
to drain the transmission fluid.
Approximately 2.0 dm3(2.1 quarts) of transmission
fluid should be removed.
4.Install the drain plug with a new gasket, and tighten it to the
specified torque.
Stop pouring if the full volume of transmission fluid cannot
be added.
5.Add new transmission fluid (DIA QUEEN J2) through the oil
filter tube.
Approximately 5.5 dm3(5.8 quarts) of transmission
fluid should be added.
6.Repeat the procedure in Step 2. (to pump out the rest of the
contaminated transmission fluid)
7.Add new transmission fluid (DIA QUEEN J2) through the oil
filter tube.
Approximately 3.5 dm3(3.7 quarts) of transmission
fluid should be added.
NOTE: Check for contamination or a burnt odor. If the
transmission fluid is still contaminated or burnt, repeat
Steps 6 and 7 before proceeding to Step 8
8.Reconnect the hose which was disconnected in step 1 above,
and firmly insert the dipstick.
9.Start the engine and run it at idle for one to two minutes.
10.Move the selector lever through all positions, and then move
it to the "N" position.
11.Check that the transmission fluid level is at the "COLD" mark
on the dipstick. If the level is less than this, add transmission
fluid.
12.Drive the vehicle until the transmission fluid temperature
rises to the normal operating temperature [70 - 80°C (158 -
176°F)], and then check the transmission fluid level again.
The transmission fluid level must be at the "HOT" mark.
NOTE: The transmission fluid temperature is measured
with scan tool MB991958.
NOTE: The "COLD" level is for reference only; the "HOT"
level should be regarded as the standard level.
NOTE: If it takes some amount of time until the
transmission fluid reaches its normal operating
temperature [70 - 80°C (158 - 176°F)], check the
transmission fluid level by referring to the left
diagram.
13.If the transmission fluid is less than the specified level, add
transmission fluid.
If the transmission fluid is greater than the specified level,
drain the excess fluid through the drain plug to adjust the
transmission fluid to the specified level.
14.Firmly insert the dipstick into the oil filler tube.
 
 
olabart 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 171
Skąd: Dębica
Wysłany: 12-12-2012, 12:35   

Czy tak samo należy zrobić przy silniku 2.4 i skrzyni CVT?
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 
 
dariusz0472 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 7
Skąd: Ełk
Wysłany: 24-10-2016, 16:44   

Witam! Mam pytanie,gzie znajduje sie korek spustowy oleju w automatycznej skrzyni biegow 3.0 v6 (outlander 2007R.) Czy ktos slyszal o oleju Eneos ECO ATF ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.