Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 20-05-2010, 23:26   

ogniki napisał/a:
Blaszka na palcu rozdzielacza wygląda na fabrycznie wygietą

Jak by była fabrycznie wygięta to nie byłoby na niej okrągłego śladu po graficie... Czy grafit w kopułce wystaje i czy sprężyna wypycha go ładnie w dół? Poza tym dlaczego na kopułce jest tyle wilgoci? zalewałeś to jakimś WD? nie rób tego... Jednak jeśli samochód jechał i zgasł to najprawdopodobniej padła cewka/moduł zapłonowy. Wartości drugiego pomiaru cewki są zdecydowanie za duże, ale ciężko mi stwierdzić jednoznacznie że to cewka winna.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 21-05-2010, 06:35   

idas napisał/a:
ogniki Ty masz 1.3 silnik, że taki dziwny palec tam gości?
Są 2 typy palców i 2 typy kopułek.

ogniki, podmień cały aparat zapłonowy - szkoda czasu na bawienie się miernikiem i szukanie dziury. Ja stawiam na to, że padł moduł zapłonowy. Niedawno przerabiałem to u siebie.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
ogniki 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-05-2010, 19:07   

Kurcze, dziś wymieniłem kopułkę i palec - iskra na świecach jest :)
Ale Silnik nadal nie odpala, myślicie że to ten czujnik położenia wału (J955 to jest to?) czy on się znajduje na płytce modułu zapłonowego?? jeśli tak czy da się tylko ten czujnik kupić czy cały moduł :| ?
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 25-05-2010, 10:26   

ogniki napisał/a:
J955 to jest to?

Tak to jest cały moduł zapłonowy z czujnikami.
ogniki napisał/a:
jeśli tak czy da się tylko ten czujnik kupić czy cały moduł :| ?

Uda Ci się kupić sam moduł jednak będzie on kosztował porównywalnie do całego aparatu zapłonowego w używce. Ja bym kupił całość.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
sebik 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.5 12v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: jarocin
Wysłany: 20-10-2011, 13:11   

Witam. mam problem ktory polega na tym ze moj lancer 1.5 12v 1995r na zimnym silniku ma ciezko odpalic musze wciskac pedal gazu to wtedy sie zaczyna odzywac, kable zaplonowe nowe, swiece ok, czujnik temp. ok, cisnienie paliwa ok, silniczek krokowy ok, zaplon ok, wtryski ok, map sensor ok, modul zaplonowy tez ok, sonda ok, zawory ok, Dodam ze auto ma przejechane 66 tys i rok czasu stalo nie odpalane. jak jest juz cieply to odpala :( z gory dzieki za odpowiedz
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-10-2011, 18:43   

sebik zawory były regulowane kiedyś?
 
 
sebik 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.5 12v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: jarocin
Wysłany: 20-10-2011, 20:37   

tak zawory byly regulowane...

[ Dodano: 20-10-2011, 20:40 ]
tranzystory w komputerze zostaly wymienione wiec nie wiem co to moze byc, a moze to bedzie potencjometr przepustnicy???

[ Dodano: 20-10-2011, 20:49 ]
pomyłka kondensatory:)
 
 
jkruk90 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLi 1.3, 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 9
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 11-09-2012, 12:57   

Witam,
mam bardzo nietypowy problem. Otóż,mój Lancerek z łatwością odpala na benzynie na zimnym silniku. Problem pojawia się, kiedy silnik jest nagrzany i wtedy chce go ponownie odpalić. Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala, tak jakby wcale nie dostawał paliwa. Na gazie odpala na zimnym i ciepłym bez problemu.

Proszę o pomoc. Nic sensownego nie potrafiłem odnaleźć na forum.
Za odpowiedzi z góry dziękuję. :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.