 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Skad zczytuje sygnal predkosciomierz, obotosciomierz II |
Autor |
Wiadomość |
piontas1
Nowy Forumowicz
Auto: II 2,5 TDI + Vitara 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 22 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 23-04-2012, 22:42 Skad zczytuje sygnal predkosciomierz, obotosciomierz II
|
|
|
Witam posiadam Pajero II Long 2,5 TD 1994R. Skad licznik zczytuje predkosc i obroty ?? |
|
|
|
 |
Marcus65
Forumowicz

Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-04-2012, 16:33
|
|
|
Obroty to pewno z wału silnika... I nie to, żebym się nabijał, ale co to jest obrotościomierz?
Pozdro
Marcus |
_________________ Pojara V6 3500 '94, długa i szybka |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 24-04-2012, 20:58 Re: Skad zczytuje sygnal predkosciomierz, obotosciomierz II
|
|
|
piontas1 napisał/a: | Witam posiadam Pajero II Long 2,5 TD 1994R. Skad licznik zczytuje predkosc i obroty ?? |
Z pompy wtryskowej, zamontowany czujnik z dwoma kablami od strony bloku na pompie wtryskowej. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 24-04-2012, 21:30
|
|
|
a prędkość to linki która "pędzi" na reduktor |
|
|
|
 |
piontas1
Nowy Forumowicz
Auto: II 2,5 TDI + Vitara 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 22 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 28-04-2012, 23:39
|
|
|
Dzieki sliczne bo jest taki temat, ze mam rame z pajero i bude z vitary i musze tio polaczyc:D a kable doprowadzaja mnie do szewskiej pasji;p:p |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 07-05-2012, 09:53
|
|
|
piontas1 napisał/a: | Dzieki sliczne bo jest taki temat, ze mam rame z pajero i bude z vitary i musze tio polaczyc:D a kable doprowadzaja mnie do szewskiej pasji;p:p |
Ja bym proponował założyć impulsator na skrzynie i wtedy masz trzy przewody +, -, impuls
i łatwiej połączyć to w całość a jest około 200 impulsów na 100 metrów fabrycznie więc w miarę dokładnie. |
|
|
|
 |
przemo_wl
Forumowicz przemo_wl
Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 51 Skąd: psr, wielkopolska
|
Wysłany: 29-08-2012, 16:25
|
|
|
witam
powracając do tematu wskaźnika prędkości
dzisiaj nagle nie wiem dlaczego jadąc spokojnie na równej drodze przestał mi działać zegar prędkości i nie liczy przejechanej drogi
pytanie czy skończył się zegar czy winne jest coś innego
[ Dodano: 29-08-2012, 19:34 ]
czy możliwe że tak nagle padł czujnik przy reduktorze?
jak to sprawdzić i skąd zamiennik? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-08-2012, 06:47
|
|
|
Możliwe, nie wiem który masz rok? Ale po 95 jest impulsator i tak się zdarza, że z nie nacka się psuje. Albo coś z linką szybkościomierza jeśli nie masz impulsatora.
Inna opcja to kółeczko co jest w reduktorze a napędza czytnik przestało się obracać. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
przemo_wl
Forumowicz przemo_wl
Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 51 Skąd: psr, wielkopolska
|
Wysłany: 30-08-2012, 15:53
|
|
|
mam pejero 95r i mam na impulsatorze
musze zajrzeć do niego bo rano jak ruszyłem to przez chwile tak jak by coś jeszcze chciało działać bo wskazówka lekko się podniosła a po przejechaniu ok kilometra licznik naliczył 200m
[ Dodano: 30-08-2012, 19:31 ]
wymontowałem impulsator i nie wygląda jakoś niepokojąco, kółko OK obraca się bez problemów
nie wiem tylko czy w środku jest OK i jak działa - jaki podaje impuls
zastanawiam się nad wymianą całego licznika i tu pytanie czy zegary od zwykłego pajero II 2,8 GLS 95r różnią się od tych od pajero classic |
|
|
|
 |
zukosok
Forumowicz

Auto: Shogun 2,5td 1994
Kraj/Country: UK
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Swiat
|
Wysłany: 01-09-2012, 16:05
|
|
|
to i ja się dołączę, tez mam mały problemik z zegarami a dokładnie z obrotomierzem, raz działa raz nie, rozumiem ze obrotomierz podłączony jest do czujnika w pompie, teraz pytanko jak sprawdzić czujnik i instalacje, rocznik mojego maleństwa to 1994., z góry dziękuje i pozdrawiam.
ps. prędkościomierz działa. |
_________________ pozdrawiam zukosok |
|
|
|
 |
przemo_wl
Forumowicz przemo_wl
Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 51 Skąd: psr, wielkopolska
|
Wysłany: 01-09-2012, 20:15
|
|
|
z obrotomierzem też mam problem że raz działa a raz nie ale to dla mnie akurat mniejszy problem niż z prędkościomierzem i licznikiem
a co do obrotomierza to było tak że na początku było OK ale zjechałem jednego razu na bezdroża i przy dość ostrej jeździe wpadłem w dziurę i obrotomierz przestał działać, następna dziura-działa
rozebrałem więc cały zegar i okazało się że na płytce z elektroniką od obrotomierza mam pęknięty jeden z elementów - nie wiem dokładnie co to jest ale moim zdaniem jest to jakiś kondensator ceramiczny i jak to zdusiłem palcami to wskaźnik zaczął działać, zalałem go więc silikonem z pistoletu na gorąco i obrotomierz działa
możliwe że zukosok ma ten sam problem |
|
|
|
 |
zukosok
Forumowicz

Auto: Shogun 2,5td 1994
Kraj/Country: UK
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Swiat
|
Wysłany: 17-09-2012, 18:55
|
|
|
dzięki za odpowiedz, licznik już u mnie działa, prawdopodobnym problemem było połączenie miedzy płytka licznika a zewnętrzna płytką-folią, do połączenia zastosowano śrubki naprawa banalna, wyciągniecie licznika, rozebranie, oczyszczenie styków, przelutowanie płytki, złożenie i włożenie licznika z powrotem 40 min. |
_________________ pozdrawiam zukosok |
|
|
|
 |
|
|