[ALL] CA0 --> Pasek klinowy a zrywność autka?? |
Autor |
Wiadomość |
debillos [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2007, 23:42 [ALL] CA0 --> Pasek klinowy a zrywność autka??
|
|
|
Witam!
No i znowu mam problemik a mianowice zaczął mi piszczec pasek klinowy ten co idzie do pompy wodnej (bardziej naciągnąć sie nie da) i od tego czasu autko strasznie sie muli czy jest to mozliwe??? Czy pasek moze miec na to wpływ???
Dodam ze ładowanie chyba jest ok bo nie zauważyłem zadnych problemow z odpalaniem, swiatła tez swieca ok wiec wydaje mi sie ze to nie prad... ale jezeli to nie pasek to co.
Dodam ze wszystkie elementy eksploatacyjne jak kable swiece filtry wymienione ok 2 miesiecy temu. Akumlator nowka. Zapłon takze ustawiony i na 100% dobrze. HELP
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-10-2007, 16:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-01-2007, 00:33
|
|
|
Może być walnięty akumulator albo alternator, co za tym idzie bardzo duże opory kręcenia alternatorem - pasek ledwo łapie przyczepność, silnik obciążony.
Albo pasek piszczał (ze starości, nie ze słabego naciągu) i po naprężeniu na max padło (przytarło się) łożysko alternatora. |
|
|
|
 |
debillos [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2007, 01:48
|
|
|
ale jezeli padnie lozysko w alternatorze to cyba ni epowinno byc ladowania a u mnie z pradem tak jak mowilem jest wszystko ok sprawdzalem miernikiem i ladowanie jest w granicach normy 14v cos tam?? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-01-2007, 08:09
|
|
|
moze miec wplyw poniewaz sklad mieszanki jest ustalany takze z uwzglednieniem napiecia ladowania - wiec sprawdz jakie masz napiecie na aku podczas dzialania silnika (na roznych obrotach) |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-01-2007, 09:33
|
|
|
Dobrze naciągnięty pasek powinien się dać się "wywinąć" o około 90st. Sprawdź jak jest u Ciebie. Zbyt mocny naciąg paska skutkuje przyspieszonym padnięciem łożyskowania alternatora i pompy. |
|
|
|
 |
debillos [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2007, 20:10
|
|
|
Hej
U mnie pasek juz na bank ma dosyc wiec pojechałem do sklepu kupic nowy i tu ciekawostka..!!
Koleś wyciągnal katalog BOSH`A w ktorym czarno na białym pisze ze rozmiar to 13x800 wziałem przymierzylem i... dupa za długi;( Niestety Pan ze sklepu nie potrafił mi powiedziec jaki mam w takim razie kupic!
Wiec pytanie do was jaki rozmiar powinien byc tego cholernego paska???
Pzdr
Ps na moje oko to bedzie cos kolo 13x600 albo 610 ale wole miec pewnosc!! |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2007, 13:10
|
|
|
kup firmy contitech...ostatnio kupilem i nie bylo problemu z dopasowaniem..dlugosci nie jestem w stanie podac.. |
|
|
|
 |
debillos [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2007, 14:46
|
|
|
Juz sie dokopałem:)
Długość tego paska to 13x600
Pozd
[ Dodano: 06-02-2007, 01:11 ]
Z braku czasu dzisiaj dopiero wzialem sie za miska...
Paski wymienione, ale okazało sie ze profilaktycznie bo dalej sie mulil:(
Rozwiazanie:
Padł mi katalizator, wydech był niedrozny;)
Po zdjeciu katalizatora znowu rakieta wiec problem rozwiązany dzieki za pomoc
pzdr |
|
|
|
 |
|